Domme actie maar om direct te suggereren dat hij dat in de privé sfeer ook doet gaat wel ver.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je eigen coach aanvallen gaat wel ver....
quote:Op maandag 12 februari 2024 01:34 schreef BillDauterive het volgende:
Reclame voor oreo, leuk. Ik drink een biertje met oreo-smaak.
Bal passeerde niet de LOSquote:
Als je coach McVay is of vergelijkbare types, prima. Maar niet bij Reid, doe effe normaalquote:
Ik gok dat de manager van Swift inmiddels ook al op zoek is naar nieuwe optiesquote:Op maandag 12 februari 2024 01:40 schreef RudyL het volgende:
[..]
Als je coach McVay is of vergelijkbare types, prima. Maar niet bij Reid, doe effe normaal
Als je de broer van Mahomes naast Taylor laat staan dan zal het wel niet zo'n vaart lopenquote:Op maandag 12 februari 2024 01:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik gok dat de manager van Swift inmiddels ook al op zoek is naar nieuwe opties
Die hele familie is knettergekquote:Op maandag 12 februari 2024 01:42 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Als je de broer van Mahomes naast Taylor laat staan dan zal het wel niet zo'n vaart lopen
Wat een mongool is datquote:Op maandag 12 februari 2024 01:42 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Als je de broer van Mahomes naast Taylor laat staan dan zal het wel niet zo'n vaart lopen
Ik vind dit ook een prima einduitslag, ben ik wel direct op pensioen gerechtigde leeftijd maar okequote:Op maandag 12 februari 2024 01:44 schreef superniger het volgende:
Wedstrijd heeft een touchdown nodig.
Voor de QB serie op Netflix dacht ik ook dat Mahomes oke was, nee vind Cousins veel meer de gunfactor en Mahomes maar een blablablaquote:Op maandag 12 februari 2024 01:45 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Mahomes zelf vind ik wel goed overkomen
Justin Herbert is natuurlijk de enige goatquote:Op maandag 12 februari 2024 01:47 schreef RudyL het volgende:
[..]
Voor de QB serie op Netflix dacht ik ook dat Mahomes oke was, nee vind Cousins veel meer de gunfactor en Mahomes maar een blablabla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |