Nog lang niet gespeeld iddquote:Op maandag 12 februari 2024 03:10 schreef Strani het volgende:
Tja, alle frustratie bij de Chiefs terzijde, het is nog altijd gewoon een one-score game.
Is het ookquote:Op maandag 12 februari 2024 03:15 schreef engine het volgende:
Ik ben geen kenner maar dit lijkt nog spannend
Toch wel.... bij 1 score is het geen OT meer, maar gelijk winst voor KC... en dus meer druk op SFquote:Op maandag 12 februari 2024 03:14 schreef Strani het volgende:
In principe verandert het niet bijzonder veel, deze score.
Kan nog alle kanten op.quote:Op maandag 12 februari 2024 03:15 schreef engine het volgende:
Ik ben geen kenner maar dit lijkt nog spannend
Pff, al dat geheimzinnige gedoe om streakers, dat hoort nu eenmaal een beetje bij finales.quote:Op maandag 12 februari 2024 03:13 schreef Strani het volgende:
Ik ben thuis ook altijd een partial streaker. Ik ga wel helemaal naakt maar niemand ziet het.
Dat wel, inderdaad.quote:Op maandag 12 februari 2024 03:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Toch wel.... bij 1 score is het geen OT meer, maar gelijk winst voor KC... en dus meer druk op SF
Ik ook niet (en Krajicek al helemaal niet) maar ja er kijken kleine kinderen en zo.quote:Op maandag 12 februari 2024 03:16 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Pff, al dat geheimzinnige gedoe om streakers, dat hoort nu eenmaal een beetje bij finales.
Ik vond als 12 jarige tijdens de wimbledon finale van Krajcek het helemaal niet erg dat een vrouw besloot te streaken
Maar bij de vegan streaker was toch juist niet veel te zien? Dat hoef je dan ook niet te censureren.quote:Op maandag 12 februari 2024 03:17 schreef Tweek het volgende:
Zolang het niet de vegan streaker is, is het prima
Zullen ze voor een 2pt gaan dan? Anders is het met een fieldgoal weer gelijkquote:Op maandag 12 februari 2024 03:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Toch wel.... bij 1 score is het geen OT meer, maar gelijk winst voor KC... en dus meer druk op SF
Paul de Leeuw zorgde juist ervoor dat er meer te zien was dan de bedoeling was.quote:Op maandag 12 februari 2024 03:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar bij de vegan streaker was toch juist niet veel te zien? Dat hoef je dan ook niet te censureren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |