En als die nog niet in de puberteit zitten zijn ze daar toch niet in geïnteresseerd en reageren ze alleen maar op de commotie van de volwassenen.quote:Op maandag 12 februari 2024 03:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet (en Krajicek al helemaal niet) maar ja er kijken kleine kinderen en zo.
Ik zou gokken van niet, want als ze hem dan niet converten dan is het met een field goal meteen klaar.quote:Op maandag 12 februari 2024 03:18 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zullen ze voor een 2pt gaan dan? Anders is het met een fieldgoal weer gelijk
Genoeg mogelijkheden voor spanning iigquote:Op maandag 12 februari 2024 03:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou gokken van niet, want als ze hem dan niet converten dan is het met een field goal meteen klaar.
De SB van de defences, dat heb ik al tijden niet gezien.quote:Op maandag 12 februari 2024 03:20 schreef RudyL het volgende:
Het is alweer lang geleden (qua gevoel iig) dat we een first down hadden
Ja eens, Chiefs gaan winnen.quote:Op maandag 12 februari 2024 03:22 schreef Breidniet het volgende:
[..]
De SB van de defences, dat heb ik al tijden niet gezien.
Begin wel steeds meer het gevoel te krijgen dat KC dit gaat winnen.
Dan maar weer een dram Lagavulin, i hate my life.quote:Op maandag 12 februari 2024 03:24 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik telde Swift in de openings montage, tijdens de game pas 6.
Het hangt al 10 minuten in de lucht, je voelt de wedstrijd kantelen.quote:Op maandag 12 februari 2024 03:24 schreef Strani het volgende:
Pfff als de 49ers het hierop verliezen gaan er een paar veel nachtmerries hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |