Zondag 3 december horen we om 13:30 op Rai Uno welke big artists mee doen dit jaar. Van de 26 acts die mee doen zijn er 23 van big artists en 3 van nieuwelingen. Op 19 december worden deze nieuwelingen gekozen in Sanremo Giovani. Daar doen ze mee met een ander nummer dan ze straks zullen doen in het grote San Remo.quote:5th night
Host Amadeus + Fiorello
First round: All 26 songs will be performed again. Televoting from the 5th night combined with the results from the previous nights will select 5 songs for the second round.
Second round: Top-5 songs will be performed again. The result of the second round – and the winner of Sanremo 2024 – will be decided by 33% press jury, 33% radio jury and 34% televoting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier staat diezelfde uienpot op het aanrecht, heb je ook dat kleine knoflookpotje erbij (zelfde stijl maar dan lachend)?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:16 schreef BillDauterive het volgende:
AlloraIk neem nog een biertje.
[ afbeelding ]
Uit het zuiden van het land. Want daar is het goed. Vraag maar aan de Italianen.
Dat was een soort bruschetta-bodem met daarop een laagje tonijn en daar bovenop zeevruchten in een romig sausje. Good lord ik mis dat nog elke dag.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:18 schreef Em31 het volgende: [..] Wow, wat is dat witte op de eerste?
HET IS EEN CHAOS IN DE STUDIOquote:Op zondag 11 februari 2024 00:22 schreef Strani het volgende:
Overigens had dit liedje pas ná de reclame moeten zijn
Klinkt allemaal heerlijkquote:Op zondag 11 februari 2024 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was een soort bruschetta-bodem met daarop een laagje tonijn en daar bovenop zeevruchten in een romig sausje. Good lord ik mis dat nog elke dag.
WE LOPEN INquote:Op zondag 11 februari 2024 00:22 schreef Strani het volgende:
Nee, helaas niet! Waar kan ik ze halen?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hier staat diezelfde uienpot op het aanrecht, heb je ook dat kleine knoflookpotje erbij (zelfde stijl maar dan lachend)?
Geen idee, mijn moeder heeft ze ooit gekocht.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, helaas niet! Waar kan ik ze halen?
Wauw.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:25 schreef TheVulture het volgende:
Ah daar hebben we de Italiaanse Imca Marina en Eddy Wally weer
Nog 6 pagina`s te gaan. Zou het veel uitmaken ?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:22 schreef Strani het volgende:
Ah ja, hier ken ik de uienpot ook al zo lang ik leef. Die dingen zijn vast enorm oudquote:Op zondag 11 februari 2024 00:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee, mijn moeder heeft ze ooit gekocht.
Hij begrijpt het niet mensen, hij begrijpt San Remo nietquote:Op zondag 11 februari 2024 00:27 schreef TheVulture het volgende:
Misschien gooi ik nu een bommetje, maar wat is eigenlijk de toegevoegde waarde om op twee avonden alle liedjes voorbij horen te komen
16 miljoen kijkers.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:27 schreef TheVulture het volgende:
Misschien gooi ik nu een bommetje, maar wat is eigenlijk de toegevoegde waarde om op twee avonden alle liedjes voorbij horen te komen
Alles in totaal drie keer he.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:27 schreef TheVulture het volgende:
Je kan meer intervalacts kwijtquote:Op zondag 11 februari 2024 00:27 schreef TheVulture het volgende:
Ja, die van mij is ook de deksel al eens gebroken en weer gelijmd.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah ja, hier ken ik de uienpot ook al zo lang ik leef. Die dingen zijn vast enorm oud
Yupquote:
Sanremo ís toegevoegde waarde in het universum.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:28 schreef Strani het volgende:
San Remo en 'toegevoegde waarde' bestaan niet in hetzelfde universum.
Met snacks en wijn voor vijf dagen is afvallen redelijk uitgesloten jaquote:Op zondag 11 februari 2024 00:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup
Nu is het ESF natuurlijk ook 2 keer dezelfde optredens, maar daar vallen nog mensen af
quote:Op zondag 11 februari 2024 00:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Met snacks en wijn voor vijf dagen is afvallen redelijk uitgesloten ja
*Pakt het klein pianootje er weer bijquote:Op zondag 11 februari 2024 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij begrijpt het niet mensen, hij begrijpt San Remo niet
Was dat FIFA 99 of toch ook 98?quote:
En dan kijken/luisteren we hier vaak nog alle repetities voor beide shows plus de family en jury shows, dus eigenlijk hoor je die liedjes bij Sanremo best weinig met maar drie keer.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup
Nu is het ESF natuurlijk ook 2 keer dezelfde optredens, maar daar vallen nog mensen af
Wowquote:Op zondag 11 februari 2024 00:35 schreef Greys het volgende:
Ik moet altijd lachen om de onbeschaamde passie van de Aussies. Die tekst.
[ twitter ]
Mja de microfoon staat wat hoog dus het is ook het contrast.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:35 schreef TheVulture het volgende:
Die hadden ook wel wat hoger mogen staan trouwens
Nou dat wordt ook met het jaar minder zo ongeveer, wat er te zien is voor pers en publiek.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan kijken/luisteren we hier vaak nog alle repetities voor beide shows plus de family en jury shows, dus eigenlijk hoor je die liedjes bij Sanremo best weinig met maar drie keer.
De term 'cuntquake' is nieuw voor mijquote:Op zondag 11 februari 2024 00:35 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
Maar vindt hij het nou een leuk liedje of niet?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:35 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
"Kut aardbeving" is wel een gepaste reactie als het je overkomtquote:
Mwahquote:Op zondag 11 februari 2024 00:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar vindt hij het nou een leuk liedje of niet?
Ik kan me er niet zo veel bij voorstellenquote:Op zondag 11 februari 2024 00:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Kut aardbeving" is wel een gepaste reactie als het je overkomt
Ja, dat is helaas wel waar.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat wordt ook met het jaar minder zo ongeveer, wat er te zien is voor pers en publiek.
Het zou voor Eurovisie niet slecht zijn als de top 20 van San Remo wordt aangewezen aan andere Europese landen.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:38 schreef aarontje112 het volgende:
Och soms zou ik willen dat San Marino gewoon een inzending kiest uit San Remo. Sommige nummers wil ik graag zien op Eurovisie zoals deze
Als ik de SanMarinese John de Mol was zou ik vanavond nog naar Annalisa bellen als ze hier niet wint, en anders naar Angelina of The Kolorsquote:Op zondag 11 februari 2024 00:38 schreef aarontje112 het volgende:
Och soms zou ik willen dat San Marino gewoon een inzending kiest uit San Remo. Sommige nummers wil ik graag zien op Eurovisie zoals deze
Je mag helaas niet met hetzelfde nummer meedoen aan twee verschillende selectiesquote:Op zondag 11 februari 2024 00:38 schreef aarontje112 het volgende:
Ja he. Vele andere landen ook. Neem gewoon de restjes van Sanremo. Irama is nog vrij straks, je kunt zelfs Diodato zo inpakken. Hopsa.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:38 schreef aarontje112 het volgende:
Gewoon wachten tot een land gekozen heeft en als ze een ruknummer kiezen dan gewoon wisselen.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zou voor Eurovisie niet slecht zijn als de top 20 van San Remo wordt aangewezen aan andere Europese landen.
Ik verdenk dat NLse meisje dat voor Duitsland meedoet er wel van dat ze het ook had ingezonden voor NL.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Je mag helaas niet met hetzelfde nummer meedoen aan twee verschillende selecties
Maar echt. Waarom zo’n hele nationale voorronde optuigen met amateurs uit Malta en Zwitserland. Als je gewoon bij de buren kan shoppen. Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik de SanMarinese John de Mol was zou ik vanavond nog naar Annalisa bellen als ze hier niet wint, en anders naar Angelina of The Kolors
Zou een Diodato of Irama dat willen? Voor San Marino gaan?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he. Vele andere landen ook. Neem gewoon de restjes van Sanremo. Irama is nog vrij straks, je kunt zelfs Diodato zo inpakken. Hopsa.
Dat maakt toch niet uit? Zo lang het maar niet is uitgebracht voor 1 septemberquote:Op zondag 11 februari 2024 00:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Je mag helaas niet met hetzelfde nummer meedoen aan twee verschillende selecties
Nou ja, als onbekende artiest is de kans dat je in Nederland zelf wordt uitgekozen wel bijna nul hoor.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik verdenk dat NLse meisje dat voor Duitsland meedoet er wel van dat ze het ook had ingezonden voor NL.
En het is nog 100 keer authentieker ook, sowieso qua taalquote:Op zondag 11 februari 2024 00:40 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Maar echt. Waarom zo’n hele nationale voorronde optuigen met amateurs uit Malta en Zwitserland. Als je gewoon bij de buren kan shoppen. Onbegrijpelijk.
Denk het niet maar het idee is leuk.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou een Diodato of Irama dat willen? Voor San Marino gaan?
* Diodato inpakt.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he. Vele andere landen ook. Neem gewoon de restjes van Sanremo. Irama is nog vrij straks, je kunt zelfs Diodato zo inpakken. Hopsa.
Precies, gewoon de winnaar achter de TV-studio laten 'verdwijnen' en we hebben het nergens meer over.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot een land gekozen heeft en als ze een ruknummer kiezen dan gewoon wisselen.
Er lijkt me weinig mee te winnen eigenlijk.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou een Diodato of Irama dat willen? Voor San Marino gaan?
En ondertussen hebben we kritiek zat als een Sloveen met een door Zweden geschreven nummer komtquote:Op zondag 11 februari 2024 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
In 2022 deed volgens mij een artiest mee in Tsjechie en San Marino met hetzelfde nummer.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Duncan would like to have a word.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, als onbekende artiest is de kans dat je in Nederland zelf wordt uitgekozen wel bijna nul hoor.
Al is de SanMarinese John de Mol eerder een Peter van der Vorst.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik de SanMarinese John de Mol was zou ik vanavond nog naar Annalisa bellen als ze hier niet wint, en anders naar Angelina of The Kolors
Esther Hart stond in 2003 ook in twee nationale finales )NL en UK), al was dat volgens mij niet met hetzelfde liedjequote:Op zondag 11 februari 2024 00:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Belachelijk toch eigenlijk dat je in een land van 80 miljoen mensen meer kans hebt, Duitslandquote:Op zondag 11 februari 2024 00:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, als onbekende artiest is de kans dat je in Nederland zelf wordt uitgekozen wel bijna nul hoor.
Juist, en mensen hebben nu eenmaal een slecht geheugen. Die weten na een paar dagen echt niet meer waar ze ook alweer voor gestemd hadden, dus lastige vragen verwacht ik niet.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies, gewoon de winnaar achter de TV-studio laten 'verdwijnen' en we hebben het nergens meer over.
Ja, en die kwam er ook maar omdat er tussen de rest blijkbaar geen enkel suf Radio 2-liedje zat.quote:
Je lied en stem en naam voor een tigmiljoenenpubliek. Irama zou dat misschien nog wel doen. Diodato stond als interval voor zo'n groot publiek.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er lijkt me weinig mee te winnen eigenlijk.
Nee hoor! Gewoon handjes op elkaar voor Irama uit Zutphenquote:Op zondag 11 februari 2024 00:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Juist, en mensen hebben nu eenmaal een slecht geheugen. Die weten na een paar dagen echt niet meer waar ze ook alweer voor gestemd hadden, dus lastige vragen verwacht ik niet.
True. Maar wie weet is dat bijna elk jaar.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, en die kwam er ook maar omdat er tussen de rest blijkbaar geen enkel suf Radio 2-liedje zat.
Volgens mij ook niet. Maar ze moest kiezen tussen NL en UK.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Esther Hart stond in 2003 ook in twee nationale finales )NL en UK), al was dat volgens mij niet met hetzelfde liedje
quote:Op zondag 11 februari 2024 00:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In 2022 deed volgens mij een artiest mee in Tsjechie en San Marino met hetzelfde nummer.
Dan is de kans groot dat ik me vergisquote:Op zondag 11 februari 2024 00:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Esther Hart stond in 2003 ook in twee nationale finales )NL en UK), al was dat volgens mij niet met hetzelfde liedje
Ja, maar als San Marino, zonder buren/diaspora eindig je waarschijnlijk ergens in de achterhoede. Is dat het waard als je ook van Torino tot Tarranto kan schnabbelen in de zelfde tijd?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Je lied en stem en naam voor een tigmiljoenenpubliek. Irama zou dat misschien nog wel doen. Diodato stond als interval voor zo'n groot publiek.
Cyan!quote:Op zondag 11 februari 2024 00:45 schreef Cyan9 het volgende:
30 nummers + 1000 intervals en 4635 reclameblokken is best lang hè.
Kweenie..quote:Op zondag 11 februari 2024 00:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar als San Marino, zonder buren/diaspora eindig je waarschijnlijk ergens in de achterhoede. Is dat het waard als je ook van Torino tot Tarranto kan schnabbelen in de zelfde tijd?
Valt mee toch?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:45 schreef Cyan9 het volgende:
Die kans wordt met de jaren ook alleen maar groterquote:Op zondag 11 februari 2024 00:46 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Dan is de kans groot dat ik me vergis
Ik voel een Hennie Huisman-momentje aankomen, met een overbelast telefoonnet.quote:
Moeten we dit nog voor je uitleggen? Ik heb het klein pianootje net weggelegd.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:45 schreef Cyan9 het volgende:
Door hem eerst open te doen.quote:
Dan heb ik goed nieuws voor je.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:49 schreef NailQueen het volgende:
Ik geniet van deze avond. Ik wil dat het nooit stopt![]()
Ik ga het einde niet halenquote:
Ik denk ik ook niet.quote:
* Red Bull aan H_T geeft.quote:
En je publiek ligt ook te tukkenquote:Op zondag 11 februari 2024 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk ik ook niet.
Probeer het eigenlijk vooral voor de tweet maar er gaan toch duuzend kanalen hetzelfde tweeten.![]()
Ja, morgen is er nog genoeg te tweeten over de ophef of Geolier wel of niet wint.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk ik ook niet.
Probeer het eigenlijk vooral voor de tweet maar er gaan toch duuzend kanalen hetzelfde tweeten.![]()
Mengt dat een beetje met pinot grigio?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* Red Bull aan H_T geeft.
Niet gebruiken om weg te vliegen graag, alleen voor de energie.
Dat heb je zelf in handen natuurlijk.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk ik ook niet.
Het voelt al wel een beetje zo.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:49 schreef NailQueen het volgende:
Ik geniet van deze avond. Ik wil dat het nooit stopt![]()
We moeten door Billy, we mogen niet stilstaan en erover nadenken, dan gaan we kapotquote:Op zondag 11 februari 2024 00:53 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag San Remo, morgen de Super Bowl.... Dit is gewoon slopender dan 5 dagen carnaval.
Piet Kleine neemt nog een kop koffie.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:53 schreef Strani het volgende:
De mensen die voor het einde gaan slapen krijgen geen kruisje voor deze editie van San Remo
Vast wel, het is allebei vloeibaar.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Mengt dat een beetje met pinot grigio?
Iets met kutbevingen.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat heb je zelf in handen natuurlijk.
Je kan best een tweet in elkaar draaien die zeker weten niemand anders gaat posten.
Ik sta morgen gewoon om 10.30 op station Oeteldonk de prins in te halenquote:Op zondag 11 februari 2024 00:53 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag San Remo, morgen de Super Bowl.... Dit is gewoon slopender dan 5 dagen carnaval.
Water en olie ook, maar zonder emulgator mengt dat voor geen meterquote:Op zondag 11 februari 2024 00:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vast wel, het is allebei vloeibaar.
Knap hoorquote:Op zondag 11 februari 2024 00:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik sta morgen gewoon om 10.30 op station Oeteldonk de prins in te halen
Bijvoorbeeld, daarmee ben je al een heel end op weg naar een memorabele tweet denk ik.quote:
Is Matt nog steeds uit de running?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:56 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
ESCUnited zonder Matt gaat ook niet echt lekker hè. Dit tweeten ze nu.
Hij komt langzaam terug.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is Matt nog steeds uit de running?
Vanmiddag nog geweest! Ik ging naar de Kleine Komedie en dat was het dichtstbijzijnde metrostation. Even gekeken, niks gekocht en weer doorquote:
Nou, je kan er natuurlijk altijd een eierdooier bij gooien mocht het niet mengen.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Water en olie ook, maar zonder emulgator mengt dat voor geen meter
Hoeveel uur vroeger is het ook alweer in de US? Nee dan klopt ie nog steeds niet he?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:56 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
ESCUnited zonder Matt gaat ook niet echt lekker hè. Dit tweeten ze nu.
Was er iets met hem?quote:
Ze hadden het eerder vanavond ook al over de Zweedse voorronde van vorige week (en niet als vergissing). Geen idee hoeveel mensen dat verder zijn.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel uur vroeger is het ook alweer in de US? Nee dan klopt ie nog steeds niet he?
Wat heb je in Amsterdam gedaan?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Vanmiddag nog geweest! Ik ging naar de Kleine Komedie en dat was het dichtstbijzijnde metrostation. Even gekeken, niks gekocht en weer door
Best mogelijke tweet.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:56 schreef Greys het volgende:
Ik kan natuurlijk ook gewoon nu op VERZENDEN drukken bij de enige tweet die ik klaar heb staan voor Annalisa en hopen dat het klopt straks.
6 aan de oostkust, 9 aan de westkust, nog wat meer op Hawaiiquote:Op zondag 11 februari 2024 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel uur vroeger is het ook alweer in de US? Nee dan klopt ie nog steeds niet he?
Ik had vandaag een verjaardag. Normaal blijf ik dan slapen omdat geen zin heb om 2x 1h20 te rijden.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Knap hoorIk stond vanochtend op station Amersfoort en zag een aantal Chinezen richting Amsterdam gaan en een aantal bontgekleurde bierdrinkende mensen richting het zuiden gaan.
Dit hielp! Jij hebt het terug online gebrachtquote:Op zondag 11 februari 2024 01:01 schreef NailQueen het volgende:
Kom op Rai, we zullen doorgaan. Tot aan het gaatje gaan!
Ging je naar het zuiden of juist weg van het zuiden?quote:Op zondag 11 februari 2024 01:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik had vandaag een verjaardag. Normaal blijf ik dan slapen omdat geen zin heb om 2x 1h20 te rijden.
Maar vandaag wou ik toch wel weer graag weer terug naar huis.
Blijkbaar worden wij toch meer gewaardeerd als kijkers, dat wij wel beeld bleven krijgen.quote:
Nee, ik ben bij een optreden van Urbanus geweestquote:Op zondag 11 februari 2024 01:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat heb je in Amsterdam gedaan?De toerist gespeeld?
Net iets ten oosten van Harderwijk. Maar het IJsselmeer ligt nogal in de weg.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ging je naar het zuiden of juist weg van het zuiden?
Ik zie nu pas dat ze exact dezelfde tweet over de covers gisteravond ook gewoon al gepost hebben hahaquote:Op zondag 11 februari 2024 01:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze hadden het eerder vanavond ook al over de Zweedse voorronde van vorige week (en niet als vergissing). Geen idee hoeveel mensen dat verder zijn.
Dat die man nog leeft zeg!quote:Op zondag 11 februari 2024 01:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, ik ben bij een optreden van Urbanus geweestLeek me leuk om een keer te zien. En het was leuk, maar niet fantastisch
Het IJsselmeer is nooit ver weg, usagiquote:Op zondag 11 februari 2024 01:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Net iets ten oosten van Harderwijk. Maar het IJsselmeer ligt nogal in de weg.
"Ik wil slapen dus hierbij alvast de winnaar"quote:
En als je de winnaar vervangt door mijn winnaar?quote:Op zondag 11 februari 2024 01:06 schreef Greys het volgende:
[..]
"Ik wil slapen dus hierbij alvast de winnaar"
Het is dat ik het lef gewoon niet heb om m'n eigen verzinsels uit te voeren, anders deed ik het.
Ja nee toch maar niet.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:07 schreef H_T het volgende:
[..]
En als je de winnaar vervangt door mijn winnaar?
Wie weet hoe goed je voorspellende gaven zijn.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:06 schreef Greys het volgende:
[..]
"Ik wil slapen dus hierbij alvast de winnaar"
Het is dat ik het lef gewoon niet heb om m'n eigen verzinsels uit te voeren, anders deed ik het.
Hij heeft wel het tafelkleedje van Tante Jo aangetrokkenquote:Op zondag 11 februari 2024 01:08 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk steeds dat deze gast bij Medina hoort
Je ziet de asbak nog staan.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft wel het tafelkleedje van Tante Jo aangetrokken
Van de twee cabaretiers die ik deze week heb gezien was dit de jongerequote:
Wel jammer dat er dan meteen een reactie onder zit dat "picking on minority languages" niet zou moeten enzo.quote:
Met of zonder inhoud?quote:
Zonder rappers gaat het dus een stuk rapper?quote:Op zondag 11 februari 2024 01:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik stel voor dat er volgend jaar geen rappers meer mee mogen doen, dat scheelt al 3 uur aan zendtijd en komt de kwaliteit ten goede
quote:Op zondag 11 februari 2024 01:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zonder rappers gaat het dus een stuk rapper?
Dita lunghe!quote:Op zondag 11 februari 2024 01:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel jammer dat er dan meteen een reactie onder zit dat "picking on minority languages" niet zou moeten enzo.
Het is gewoon een leuke post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja, en niets mis met minority language. Maar niet met zo`n k*t nummerquote:Op zondag 11 februari 2024 01:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel jammer dat er dan meteen een reactie onder zit dat "picking on minority languages" niet zou moeten enzo.
Het is gewoon een leuke post.
Ik ga over ongeveer een half uur naar bed heb ik beslotenquote:
Ja, ik duik er ook zo in. Het is anders toch vooral eindeloos wachten op de uitslag.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga over ongeveer een half uur naar bed heb ik besloten
Ja het is toch anders als je rond deze tijd kijkt naar de Cypriotische jurypunten met nog 12 landen te gaan, maar dat je in elk geval alle liedjes hebt gehadquote:Op zondag 11 februari 2024 01:16 schreef Cyan9 het volgende:
Kwart over 1 's nachts en we hebben nog 5 inzendingen niet gehoord (deze avond). Ik blijf me er toch over verbazen, ondanks dat het elk jaar gebeurt.
Het internet van 20 jaar terug was een stuk leuker wat dat betreftquote:Op zondag 11 februari 2024 01:20 schreef Greys het volgende:
Good lord de Aussies krijgen me een drek en valsheid over zich heen zeg zelfs onder een tweet met excuses. Online fans worden echt met het jaar meer nasty he?
[ twitter ]
Ja, Twitter wordt met de dag treuriger, zeker in ESF-kringen.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:20 schreef Greys het volgende:
Good lord de Aussies krijgen me een drek en valsheid over zich heen zeg zelfs onder een tweet met excuses. Online fans worden echt met het jaar meer nasty he?
[ twitter ]
Alsnog beter dan Geolier.quote:
En instagram.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, Twitter wordt met de dag treuriger, zeker in ESF-kringen.
Ik hoop het echt! Ik wil wel weer eens enthousiast zijn over de Italiaanse inzending.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsnog beter dan Geolier.
Maar dan ben ik idd blij dat ik de tweet niet gepost heb.
Al gaat ie alsnog kloppen denk ik.
Dat zullen dezelfde mensen wel zijn, al gaat dat eigenlijk volledig langs me heen.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:22 schreef Greys het volgende:
[..]
En instagram.
Als je ziet wat daar aan gore drek op het Eurovision account gepost wordt in de reacties over nieuwe nationale winnaars...
Volgens mij is het gewoon het internet in het algemeen dat we aan het verliezen zijn. TikTok is ook een verschrikkingquote:Op zondag 11 februari 2024 01:22 schreef Greys het volgende:
[..]
En instagram.
Als je ziet wat daar aan gore drek op het Eurovision account gepost wordt in de reacties over nieuwe nationale winnaars...
Man man wat een treurige figuren reageren daarop zeg. Zullen vast ook heel gezellig zijn op feestjes.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:20 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
Wij hebben ook regelmatig kritiek maar houden het toch altijd netjes. Waarom moeten mensen zo zuur doen,quote:Op zondag 11 februari 2024 01:22 schreef Greys het volgende:
[..]
En instagram.
Ja als ik niet zo fan ben van gekozen artiest ga ik echt niet posten "We dont want this" "Why is this man so ugly" "This sucks congrats with NQ". Grote kans dat artiesten die aankondiging post wel een beetje gaan lezen in de reacties.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:22 schreef Greys het volgende:
[..]
En instagram.
Continue langs alle groepjes lopend om te kijken of er niet ergens een verkeerd grapje gemaakt wordt.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Man man wat een treurige figuren reageren daarop zeg. Zullen vast ook heel gezellig zijn op feestjes.
Als de massa onze live-topics zou zien dan zouden de meesten van ons inmiddels ook doelwit zijn van een haat-campagne.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Continue langs alle groepjes lopend om te kijken of er niet ergens een verkeerd grapje gemaakt wordt.
Dat is nog maar de eerste stap. Als de artiest niet bevalt, omdat diegene een huppeldeuntje in de voorronde heeft verslagen bijvoorbeeld, begint het echte graven naar een opmerking uit het jaar kruik die misschien ongepast was.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja als ik niet zo fan ben van gekozen artiest ga ik echt niet posten "We dont want this" "Why is this man so ugly" "This sucks congrats with NQ". Grote kans dat artiesten die aankondiging post wel een beetje gaan lezen in de reacties.
Echt he. De reacties onder de aankondiging van Dons. Zo zielig voor hem. Ik haat zulke 'fans' echt met m'n hele hart en ziel. Ze hebben niks geleerd van het jaar van Marius Bear die zo getreiterd werd dat mededeelnemers oproepen te stoppen met artiesten afzeiken.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja als ik niet zo fan ben van gekozen artiest ga ik echt niet posten "We dont want this" "Why is this man so ugly" "This sucks congrats with NQ". Grote kans dat artiesten die aankondiging post wel een beetje gaan lezen in de reacties.
De behoefte om het ook echt met een artiest te delen, heel apartquote:Op zondag 11 februari 2024 01:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Frank de Boer kon er dan ook helemaal niets van.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Als de massa onze live-topics zou zien dan zouden de meesten van ons inmiddels ook doelwit zijn van een haat-campagne.
Ik dan weer niet, want ik kom niet in de live topics. Hooguit voor een post om iedereen veel plezier te wensen.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Als de massa onze live-topics zou zien dan zouden de meesten van ons inmiddels ook doelwit zijn van een haat-campagne.
De bookies geven haar nu (veel) meer kans om te winnen.quote:
Dit is een live-topic Rogquote:Op zondag 11 februari 2024 01:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik dan weer niet, want ik kom niet in de live topics. Hooguit voor een post om iedereen veel plezier te wensen.
Ik heb maar een aardige post gezet onder de post van Dons. En ik vind het ook echt een mooi nummer. Van die huilstruiken die gaan janken omdat een nummer over katten dat ze een keer hebben gehoord niet heeft gewonnen.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt he. De reacties onder de aankondiging van Dons. Zo zielig voor hem. Ik haat zulke 'fans' echt met m'n hele hart en ziel. Ze hebben niks geleerd van het jaar van Marius Bear die zo getreiterd werd dat mededeelnemers oproepen te stoppen met artiesten afzeiken.
Welk jaar was dat ook alweer, dat een krant het al wist en we de odds ineens zagen veranderen een kwartier voor de uitslagquote:
Je kreeg eerst 16,5 euro voor elke 1 euro die je inzet op Annalisa nu nog maar 8 euro, grotere kans op winst dus.quote:
Noooooo! Mijn wereldbeeld, wat doe je?!?quote:
Waar heb je het over?quote:Op zondag 11 februari 2024 01:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Noooooo! Mijn wereldbeeld, wat doe je?!?![]()
Een live topic hoort duidelijk aangegeven te zijn met LIVE in de TT.
Oh ja dat is waar natuurlijkquote:Op zondag 11 februari 2024 01:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Noooooo! Mijn wereldbeeld, wat doe je?!?![]()
Een live topic hoort duidelijk aangegeven te zijn met LIVE in de TT.
quote:
Leuker dan Eurovisie zelf?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leven zoals het leven is
De finale begon toen om 20:40 en we hadden de uitslag op 17 juli. Dus reken maar uit.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:31 schreef FlyingEagle het volgende:
Wie iemand nog hoelaat de uitslag vorig jaar was?
Daar zullen ze vast wel een oplossing voor vinden.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:30 schreef usagi414 het volgende:
Ze lopen wel een paar minuten voor op schema.
Het is nu wel een schrikkeljaar.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:31 schreef Strani het volgende:
[..]
De finale begon toen om 20:40 en we hadden de uitslag op 17 juli. Dus reken maar uit.
quote:Op zondag 11 februari 2024 01:31 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Leuker dan Eurovisie zelf?Echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het songfestival is in het Engels en veel beter te volgen, dat is al een groot pluspunt.
Even koekeloerenquote:Op zondag 11 februari 2024 01:31 schreef FlyingEagle het volgende:
Wie iemand nog hoelaat de uitslag vorig jaar was?
quote:Op zondag 11 februari 2024 01:31 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Leuker dan Eurovisie zelf?Eh grote kans van welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel ongeveer klaarquote:Op zondag 11 februari 2024 01:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou goed, als dit dan toch een echt live topic geworden is moet ik iedereen ook maar veel plezier wensen.
Gelukkig zijn we nog lang niet klaar, dus het kan nog prima.
Je kan nog stemmen. Hij moet 22 plaatsen omhoog.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:33 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind dit liedje ook gewoon leuk hoor!
WE hoeven nog maar een uur, de finish is in zicht. Daar heel, héél in de verte...quote:
Wat is er nu weer mis met Dons danquote:Op zondag 11 februari 2024 01:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt he. De reacties onder de aankondiging van Dons. Zo zielig voor hem. Ik haat zulke 'fans' echt met m'n hele hart en ziel. Ze hebben niks geleerd van het jaar van Marius Bear die zo getreiterd werd dat mededeelnemers oproepen te stoppen met artiesten afzeiken.
Zeker gemiddeld. Het ESF heeft wel meer uitschieters in alle richtingen.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:34 schreef Strani het volgende:
Kwalitatief zou ik ook wel willen zeggen dat San Remo gewoon beter is dan het ESF.
Ik ga hier ook wel lekker opquote:Op zondag 11 februari 2024 01:33 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind dit liedje ook gewoon leuk hoor!
quote:
quote:Op zondag 11 februari 2024 01:34 schreef Greys het volgende:
[..]
WE hoeven nog maar een uur, de finish is in zicht. Daar heel, héél in de verte...
quote:
Mijn bed is dichterbijquote:Op zondag 11 februari 2024 01:34 schreef Greys het volgende:
[..]
WE hoeven nog maar een uur, de finish is in zicht. Daar heel, héél in de verte...
Je merkt hier veel meer de liefde voor de muziek, er zit nauwelijks iets slechts tussenquote:Op zondag 11 februari 2024 01:35 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk is San Remo ook een beetje weemoed naar hoe het ESF ooit was, met orkest en dirigent en mensen die zich mooi kleden voor de gelegenheid.
Die is niet hip en jong genoeg en niet edgy zoals het kattenvrouwtje enzo.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat is er nu weer mis met Dons danWat een stakkers
Dan pak ik die nog meequote:
Danny zal blij zijn dat er nog ergens gepost wordt.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:38 schreef Greys het volgende:
We hebben de postcount van FOK weer aardig opgekrikt zo vanavond.
Maar ik heb nog wijn en toastjes staan, dan ga ik toch niet eerst mijn tanden poetsen?quote:Op zondag 11 februari 2024 01:37 schreef Strani het volgende:
Na dit liedje wordt de televote gestopt en gaan we weer de reclame in. Ga ik m'n bed opmaken en we kunnen allemaal onze tanden poetsen vast.
Komen jullie morgennacht ook allemaal meeposten in het Super Bowl-topic?quote:Op zondag 11 februari 2024 01:38 schreef Greys het volgende:
Ik heb net mijn glas ingeschonken. Dat wordt dus spoelen met prosecco.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:37 schreef Strani het volgende:
Na dit liedje wordt de televote gestopt en gaan we weer de reclame in. Ga ik m'n bed opmaken en we kunnen allemaal onze tanden poetsen vast.
Jaquote:Op zondag 11 februari 2024 01:38 schreef Greys het volgende:
Dan krijg jij nog eventjes een vrijstelling.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar ik heb nog wijn en toastjes staan, dan ga ik toch niet eerst mijn tanden poetsen?![]()
Rare volgorde houden jullie aan in Spanje.
Ik heb een nieuw dienblad.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:39 schreef Hamlapjes het volgende:
Goedenavond lieverds, nog iets gemist de afgelopen avonden?
Je leest maar gewoon terug hoorquote:Op zondag 11 februari 2024 01:39 schreef Hamlapjes het volgende:
Goedenavond lieverds, nog iets gemist de afgelopen avonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |