Ik vind het ook eeuwig zonde dat S.O.S. Barracuda niet meer in het Dolfinarium te vinden isquote:Op zondag 11 februari 2024 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh de mijne ook maar ik heb de hoop op coherentie eigenlijk al een beetje opgegeven in dit topic.
Doe es nietquote:Op zondag 11 februari 2024 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Die waren echt niet normaal goddelijk.
[ afbeelding ]
Ja nu wordt het één lange slijtageslag tot de finish.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:15 schreef FlyingEagle het volgende:
Wel nadeel dat de beste artiesten nu wel zijn geweest
Wel logisch want meteen na nummer 30 gaat televote dicht.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:15 schreef FlyingEagle het volgende:
Wel nadeel dat de beste artiesten nu wel zijn geweest
Wel grappig want hier staat de boom gewoon nogquote:Op zondag 11 februari 2024 00:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het ook eeuwig zonde dat S.O.S. Barracuda niet meer in het Dolfinarium te vinden is
Helemaal als die slijtageslag wordt beloond met de winst van Geolierquote:Op zondag 11 februari 2024 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nu wordt het één lange slijtageslag tot de finish.
Hoezo, heb jij geen mistlampen dan?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel grappig want hier staat de boom gewoon nog
Toch lijkt het me sterk dat het recht van overpad hier nog zou gelden, gezien de splitsingsakte van 1993quote:Op zondag 11 februari 2024 00:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel grappig want hier staat de boom gewoon nog
Die pot daar rechtsquote:Op zondag 11 februari 2024 00:16 schreef BillDauterive het volgende:
AlloraIk neem nog een biertje.
[ afbeelding ]
Uit het zuiden van het land. Want daar is het goed. Vraag maar aan de Italianen.
Daar krijg je toch geen oormijt van?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoezo, heb jij geen mistlampen dan?
Dan tweet ik morgen wel iets murmelend. Daar ga ik geen nachtelijk enthousiasme voor kunnen opbrengen.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:16 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Helemaal als die slijtageslag wordt beloond met de winst van Geolier
Wow, wat is dat witte op de eerste?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:17 schreef Greys het volgende:
Sowieso was het eten in Napels goddelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natuurlijk wel, hoe krijg je anders het laatste restje tandpasta uit de tube?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar krijg je toch geen oormijt van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |