Nou ja, dit kan best de diaspora aanspreken. Daar zitten toch ook velen uit het zuiden bij.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:09 schreef Em31 het volgende:
Zal je zien dat het alsnog top 10 haalt omdat het Italië is
Ik heb er afgelopen juni zo'n honderddrieëntwintig croissants (pardon, cornetto's heten ze daar) met pistachevulling gegeten als ontbijt dus ik kan er vast wel een Pompeïpotje breken.quote:
De Italiaanse televote heeft volgens mij in al die jaren alleen Emma in 2014 laten vallen, en een beetje Francesca in 2016quote:Op zondag 11 februari 2024 00:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit genadeloos op z'n bek gaat
Mijn stream loopt wat achter, dus deze post kwam behoorlijk random op me over.quote:
Alleen vrouwen inderdaad...quote:Op zondag 11 februari 2024 00:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De Italiaanse televote heeft volgens mij in al die jaren alleen Emma in 2014 laten vallen, en een beetje Francesca in 2016
quote:Op zondag 11 februari 2024 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er afgelopen juni zo'n honderddrieëntwintig croissants (pardon, cornetto's heten ze daar) met pistachevulling gegeten als ontbijt dus ik kan er vast wel een Pompeïpotje breken.
In Italië hebben de intervalacts op een of andere manier altijd voorrang.quote:
Iedereen wil Italiaanse mannen.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De Italiaanse televote heeft volgens mij in al die jaren alleen Emma in 2014 laten vallen, en een beetje Francesca in 2016
Mocht hij toch winnen. Hij had wel een mooie voorgangerquote:Op zondag 11 februari 2024 00:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zelfs als Napolitaan moet je dit toch gewoon niet willen?
Ik zou ontkennen dat hij uit de regio kwam en wachten op een betere vertegenwoordiger.
Oh de mijne ook maar ik heb de hoop op coherentie eigenlijk al een beetje opgegeven in dit topic.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mijn stream loopt wat achter, dus deze post kwam behoorlijk random op me over.
Wij zijn net bij de uitslag.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mijn stream loopt wat achter, dus deze post kwam behoorlijk random op me over.
Komt omdat ze nu na die Geolier zit natuurlijk, dan klinkt alles meteen beter.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:13 schreef TheVulture het volgende:
Oh deze valt nu toch wel heel lekker, vond er vandeweek nog niet heel veel aan
Iets met ‘s nachts de adem inhouden ofzo.quote:
Ik vind het ook eeuwig zonde dat S.O.S. Barracuda niet meer in het Dolfinarium te vinden isquote:Op zondag 11 februari 2024 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh de mijne ook maar ik heb de hoop op coherentie eigenlijk al een beetje opgegeven in dit topic.
Doe es nietquote:Op zondag 11 februari 2024 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Die waren echt niet normaal goddelijk.
[ afbeelding ]
Ja nu wordt het één lange slijtageslag tot de finish.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:15 schreef FlyingEagle het volgende:
Wel nadeel dat de beste artiesten nu wel zijn geweest
Wel logisch want meteen na nummer 30 gaat televote dicht.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:15 schreef FlyingEagle het volgende:
Wel nadeel dat de beste artiesten nu wel zijn geweest
Wel grappig want hier staat de boom gewoon nogquote:Op zondag 11 februari 2024 00:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het ook eeuwig zonde dat S.O.S. Barracuda niet meer in het Dolfinarium te vinden is
Helemaal als die slijtageslag wordt beloond met de winst van Geolierquote:Op zondag 11 februari 2024 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nu wordt het één lange slijtageslag tot de finish.
Hoezo, heb jij geen mistlampen dan?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel grappig want hier staat de boom gewoon nog
Toch lijkt het me sterk dat het recht van overpad hier nog zou gelden, gezien de splitsingsakte van 1993quote:Op zondag 11 februari 2024 00:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel grappig want hier staat de boom gewoon nog
Die pot daar rechtsquote:Op zondag 11 februari 2024 00:16 schreef BillDauterive het volgende:
AlloraIk neem nog een biertje.
[ afbeelding ]
Uit het zuiden van het land. Want daar is het goed. Vraag maar aan de Italianen.
Daar krijg je toch geen oormijt van?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoezo, heb jij geen mistlampen dan?
Dan tweet ik morgen wel iets murmelend. Daar ga ik geen nachtelijk enthousiasme voor kunnen opbrengen.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:16 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Helemaal als die slijtageslag wordt beloond met de winst van Geolier
Wow, wat is dat witte op de eerste?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:17 schreef Greys het volgende:
Sowieso was het eten in Napels goddelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natuurlijk wel, hoe krijg je anders het laatste restje tandpasta uit de tube?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar krijg je toch geen oormijt van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |