Misschien laat Geolier telkens achter de schermen aan de kandidaat die moet optreden zien hoeveel simkaarten z'n familie heeft gekocht.quote:
Mango's vind ik vaak te zoet...quote:Op zondag 11 februari 2024 00:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je vindt een avocado schattig, maar een mango niet?
Ik sla veel voorrondes over, maar deze probeer ik toch wel altijd wat van mee te krijgen.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:03 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk worstel ik me vanwege San Remo door dat hele NSF-seizoen heen. Dit is toch mooi allemaal
Die noorderlingen wel. Maar het zuiden laat zich niet onderdrukken!quote:Op zondag 11 februari 2024 00:05 schreef TheVulture het volgende:
Dat publiek heeft ze volledig in haar zak
Je weet niet wat er onder die jurk allemaal ingebonden is.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:06 schreef Strani het volgende:
Ze heeft ook geen grammetje ongeoorloofd vet he, die Angelina.
Rustig rustigquote:Op zondag 11 februari 2024 00:06 schreef Strani het volgende:
Geolier ziet er dan weer uit alsof hij grammetjes verkooptquote:Op zondag 11 februari 2024 00:06 schreef Strani het volgende:
Ik hoor het wel van Fred dan!quote:Op zondag 11 februari 2024 00:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je weet niet wat er onder die jurk allemaal ingebonden is.
quote:Op zondag 11 februari 2024 00:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Geolier ziet er dan weer uit alsof hij grammetjes verkoopt
Ja echt een vrij onprettige uitstraling.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Geolier ziet er dan weer uit alsof hij grammetjes verkoopt
Niet bekendquote:Op zondag 11 februari 2024 00:07 schreef FlyingEagle het volgende:
Hoe groot is zijn voorsprong eigenlijk?
Had ik vroeger ook nietquote:Op zondag 11 februari 2024 00:06 schreef Strani het volgende:
Ja op ESF een uitdaging om dit te zingen zonder autotunequote:Op zondag 11 februari 2024 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Dit klinkt toch helemaal nergens naar mensen, volledig geautotuned en dan nog zo beroerd
Meer het Limburg dan.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:08 schreef NailQueen het volgende:
Napoli is zeg maar de Friesland van Italie
Maar dan met nog minder vaak een Elfstedentochtquote:Op zondag 11 februari 2024 00:08 schreef NailQueen het volgende:
Napoli is zeg maar de Friesland van Italie
Ik hoop dat dit genadeloos op z'n bek gaatquote:Op zondag 11 februari 2024 00:09 schreef Em31 het volgende:
Zal je zien dat het alsnog top 10 haalt omdat het Italië is
De Napoli Maffia komt je zo ophalenquote:Op zondag 11 februari 2024 00:09 schreef Greys het volgende:
Ik geloof niet echt in manifesteren maar fuck it, ik heb alleen een tweet klaarstaan voor Annalisa.
Ja, maar ook daar zouden wij niet raar van opkijken.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:09 schreef TheVulture het volgende:
Alsof Lil Kleine een finale met Di-Rect, Emma Heesters en Anouk (zonder cyclus) zou winnen
Ben je toch van plan op te blijven?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:09 schreef Greys het volgende:
Ik geloof niet echt in manifesteren maar fuck it, ik heb alleen een tweet klaarstaan voor Annalisa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |