Dan heb ik goed nieuws voor je.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:49 schreef NailQueen het volgende:
Ik geniet van deze avond. Ik wil dat het nooit stopt![]()
Ik ga het einde niet halenquote:
Ik denk ik ook niet.quote:
* Red Bull aan H_T geeft.quote:
En je publiek ligt ook te tukkenquote:Op zondag 11 februari 2024 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk ik ook niet.
Probeer het eigenlijk vooral voor de tweet maar er gaan toch duuzend kanalen hetzelfde tweeten.![]()
Ja, morgen is er nog genoeg te tweeten over de ophef of Geolier wel of niet wint.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk ik ook niet.
Probeer het eigenlijk vooral voor de tweet maar er gaan toch duuzend kanalen hetzelfde tweeten.![]()
Mengt dat een beetje met pinot grigio?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* Red Bull aan H_T geeft.
Niet gebruiken om weg te vliegen graag, alleen voor de energie.
Dat heb je zelf in handen natuurlijk.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk ik ook niet.
Het voelt al wel een beetje zo.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:49 schreef NailQueen het volgende:
Ik geniet van deze avond. Ik wil dat het nooit stopt![]()
We moeten door Billy, we mogen niet stilstaan en erover nadenken, dan gaan we kapotquote:Op zondag 11 februari 2024 00:53 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag San Remo, morgen de Super Bowl.... Dit is gewoon slopender dan 5 dagen carnaval.
Piet Kleine neemt nog een kop koffie.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:53 schreef Strani het volgende:
De mensen die voor het einde gaan slapen krijgen geen kruisje voor deze editie van San Remo
Vast wel, het is allebei vloeibaar.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Mengt dat een beetje met pinot grigio?
Iets met kutbevingen.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat heb je zelf in handen natuurlijk.
Je kan best een tweet in elkaar draaien die zeker weten niemand anders gaat posten.
Ik sta morgen gewoon om 10.30 op station Oeteldonk de prins in te halenquote:Op zondag 11 februari 2024 00:53 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag San Remo, morgen de Super Bowl.... Dit is gewoon slopender dan 5 dagen carnaval.
Water en olie ook, maar zonder emulgator mengt dat voor geen meterquote:Op zondag 11 februari 2024 00:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vast wel, het is allebei vloeibaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |