Je lied en stem en naam voor een tigmiljoenenpubliek. Irama zou dat misschien nog wel doen. Diodato stond als interval voor zo'n groot publiek.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er lijkt me weinig mee te winnen eigenlijk.
Nee hoor! Gewoon handjes op elkaar voor Irama uit Zutphenquote:Op zondag 11 februari 2024 00:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Juist, en mensen hebben nu eenmaal een slecht geheugen. Die weten na een paar dagen echt niet meer waar ze ook alweer voor gestemd hadden, dus lastige vragen verwacht ik niet.
True. Maar wie weet is dat bijna elk jaar.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, en die kwam er ook maar omdat er tussen de rest blijkbaar geen enkel suf Radio 2-liedje zat.
Volgens mij ook niet. Maar ze moest kiezen tussen NL en UK.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Esther Hart stond in 2003 ook in twee nationale finales )NL en UK), al was dat volgens mij niet met hetzelfde liedje
quote:Op zondag 11 februari 2024 00:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In 2022 deed volgens mij een artiest mee in Tsjechie en San Marino met hetzelfde nummer.
Dan is de kans groot dat ik me vergisquote:Op zondag 11 februari 2024 00:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Esther Hart stond in 2003 ook in twee nationale finales )NL en UK), al was dat volgens mij niet met hetzelfde liedje
Ja, maar als San Marino, zonder buren/diaspora eindig je waarschijnlijk ergens in de achterhoede. Is dat het waard als je ook van Torino tot Tarranto kan schnabbelen in de zelfde tijd?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Je lied en stem en naam voor een tigmiljoenenpubliek. Irama zou dat misschien nog wel doen. Diodato stond als interval voor zo'n groot publiek.
Cyan!quote:Op zondag 11 februari 2024 00:45 schreef Cyan9 het volgende:
30 nummers + 1000 intervals en 4635 reclameblokken is best lang hè.
Kweenie..quote:Op zondag 11 februari 2024 00:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar als San Marino, zonder buren/diaspora eindig je waarschijnlijk ergens in de achterhoede. Is dat het waard als je ook van Torino tot Tarranto kan schnabbelen in de zelfde tijd?
Valt mee toch?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:45 schreef Cyan9 het volgende:
Die kans wordt met de jaren ook alleen maar groterquote:Op zondag 11 februari 2024 00:46 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Dan is de kans groot dat ik me vergis
Ik voel een Hennie Huisman-momentje aankomen, met een overbelast telefoonnet.quote:
Moeten we dit nog voor je uitleggen? Ik heb het klein pianootje net weggelegd.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:45 schreef Cyan9 het volgende:
Door hem eerst open te doen.quote:
Dan heb ik goed nieuws voor je.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:49 schreef NailQueen het volgende:
Ik geniet van deze avond. Ik wil dat het nooit stopt![]()
Ik ga het einde niet halenquote:
Ik denk ik ook niet.quote:
* Red Bull aan H_T geeft.quote:
En je publiek ligt ook te tukkenquote:Op zondag 11 februari 2024 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk ik ook niet.
Probeer het eigenlijk vooral voor de tweet maar er gaan toch duuzend kanalen hetzelfde tweeten.![]()
Ja, morgen is er nog genoeg te tweeten over de ophef of Geolier wel of niet wint.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk ik ook niet.
Probeer het eigenlijk vooral voor de tweet maar er gaan toch duuzend kanalen hetzelfde tweeten.![]()
Mengt dat een beetje met pinot grigio?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* Red Bull aan H_T geeft.
Niet gebruiken om weg te vliegen graag, alleen voor de energie.
Dat heb je zelf in handen natuurlijk.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk ik ook niet.
Het voelt al wel een beetje zo.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:49 schreef NailQueen het volgende:
Ik geniet van deze avond. Ik wil dat het nooit stopt![]()
We moeten door Billy, we mogen niet stilstaan en erover nadenken, dan gaan we kapotquote:Op zondag 11 februari 2024 00:53 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag San Remo, morgen de Super Bowl.... Dit is gewoon slopender dan 5 dagen carnaval.
Piet Kleine neemt nog een kop koffie.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:53 schreef Strani het volgende:
De mensen die voor het einde gaan slapen krijgen geen kruisje voor deze editie van San Remo
Vast wel, het is allebei vloeibaar.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Mengt dat een beetje met pinot grigio?
Iets met kutbevingen.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat heb je zelf in handen natuurlijk.
Je kan best een tweet in elkaar draaien die zeker weten niemand anders gaat posten.
Ik sta morgen gewoon om 10.30 op station Oeteldonk de prins in te halenquote:Op zondag 11 februari 2024 00:53 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag San Remo, morgen de Super Bowl.... Dit is gewoon slopender dan 5 dagen carnaval.
Water en olie ook, maar zonder emulgator mengt dat voor geen meterquote:Op zondag 11 februari 2024 00:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vast wel, het is allebei vloeibaar.
Knap hoorquote:Op zondag 11 februari 2024 00:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik sta morgen gewoon om 10.30 op station Oeteldonk de prins in te halen
Bijvoorbeeld, daarmee ben je al een heel end op weg naar een memorabele tweet denk ik.quote:
Is Matt nog steeds uit de running?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:56 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
ESCUnited zonder Matt gaat ook niet echt lekker hè. Dit tweeten ze nu.
Hij komt langzaam terug.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is Matt nog steeds uit de running?
Vanmiddag nog geweest! Ik ging naar de Kleine Komedie en dat was het dichtstbijzijnde metrostation. Even gekeken, niks gekocht en weer doorquote:
Nou, je kan er natuurlijk altijd een eierdooier bij gooien mocht het niet mengen.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Water en olie ook, maar zonder emulgator mengt dat voor geen meter
Hoeveel uur vroeger is het ook alweer in de US? Nee dan klopt ie nog steeds niet he?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:56 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
ESCUnited zonder Matt gaat ook niet echt lekker hè. Dit tweeten ze nu.
Was er iets met hem?quote:
Ze hadden het eerder vanavond ook al over de Zweedse voorronde van vorige week (en niet als vergissing). Geen idee hoeveel mensen dat verder zijn.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel uur vroeger is het ook alweer in de US? Nee dan klopt ie nog steeds niet he?
Wat heb je in Amsterdam gedaan?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Vanmiddag nog geweest! Ik ging naar de Kleine Komedie en dat was het dichtstbijzijnde metrostation. Even gekeken, niks gekocht en weer door
Best mogelijke tweet.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:56 schreef Greys het volgende:
Ik kan natuurlijk ook gewoon nu op VERZENDEN drukken bij de enige tweet die ik klaar heb staan voor Annalisa en hopen dat het klopt straks.
6 aan de oostkust, 9 aan de westkust, nog wat meer op Hawaiiquote:Op zondag 11 februari 2024 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel uur vroeger is het ook alweer in de US? Nee dan klopt ie nog steeds niet he?
Ik had vandaag een verjaardag. Normaal blijf ik dan slapen omdat geen zin heb om 2x 1h20 te rijden.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Knap hoorIk stond vanochtend op station Amersfoort en zag een aantal Chinezen richting Amsterdam gaan en een aantal bontgekleurde bierdrinkende mensen richting het zuiden gaan.
Dit hielp! Jij hebt het terug online gebrachtquote:Op zondag 11 februari 2024 01:01 schreef NailQueen het volgende:
Kom op Rai, we zullen doorgaan. Tot aan het gaatje gaan!
Ging je naar het zuiden of juist weg van het zuiden?quote:Op zondag 11 februari 2024 01:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik had vandaag een verjaardag. Normaal blijf ik dan slapen omdat geen zin heb om 2x 1h20 te rijden.
Maar vandaag wou ik toch wel weer graag weer terug naar huis.
Blijkbaar worden wij toch meer gewaardeerd als kijkers, dat wij wel beeld bleven krijgen.quote:
Nee, ik ben bij een optreden van Urbanus geweestquote:Op zondag 11 februari 2024 01:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat heb je in Amsterdam gedaan?De toerist gespeeld?
Net iets ten oosten van Harderwijk. Maar het IJsselmeer ligt nogal in de weg.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ging je naar het zuiden of juist weg van het zuiden?
Ik zie nu pas dat ze exact dezelfde tweet over de covers gisteravond ook gewoon al gepost hebben hahaquote:Op zondag 11 februari 2024 01:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze hadden het eerder vanavond ook al over de Zweedse voorronde van vorige week (en niet als vergissing). Geen idee hoeveel mensen dat verder zijn.
Dat die man nog leeft zeg!quote:Op zondag 11 februari 2024 01:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, ik ben bij een optreden van Urbanus geweestLeek me leuk om een keer te zien. En het was leuk, maar niet fantastisch
Het IJsselmeer is nooit ver weg, usagiquote:Op zondag 11 februari 2024 01:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Net iets ten oosten van Harderwijk. Maar het IJsselmeer ligt nogal in de weg.
"Ik wil slapen dus hierbij alvast de winnaar"quote:
En als je de winnaar vervangt door mijn winnaar?quote:Op zondag 11 februari 2024 01:06 schreef Greys het volgende:
[..]
"Ik wil slapen dus hierbij alvast de winnaar"
Het is dat ik het lef gewoon niet heb om m'n eigen verzinsels uit te voeren, anders deed ik het.
Ja nee toch maar niet.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:07 schreef H_T het volgende:
[..]
En als je de winnaar vervangt door mijn winnaar?
Wie weet hoe goed je voorspellende gaven zijn.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:06 schreef Greys het volgende:
[..]
"Ik wil slapen dus hierbij alvast de winnaar"
Het is dat ik het lef gewoon niet heb om m'n eigen verzinsels uit te voeren, anders deed ik het.
Hij heeft wel het tafelkleedje van Tante Jo aangetrokkenquote:Op zondag 11 februari 2024 01:08 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk steeds dat deze gast bij Medina hoort
Je ziet de asbak nog staan.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft wel het tafelkleedje van Tante Jo aangetrokken
Van de twee cabaretiers die ik deze week heb gezien was dit de jongerequote:
Wel jammer dat er dan meteen een reactie onder zit dat "picking on minority languages" niet zou moeten enzo.quote:
Met of zonder inhoud?quote:
Zonder rappers gaat het dus een stuk rapper?quote:Op zondag 11 februari 2024 01:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik stel voor dat er volgend jaar geen rappers meer mee mogen doen, dat scheelt al 3 uur aan zendtijd en komt de kwaliteit ten goede
quote:Op zondag 11 februari 2024 01:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zonder rappers gaat het dus een stuk rapper?
Dita lunghe!quote:Op zondag 11 februari 2024 01:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel jammer dat er dan meteen een reactie onder zit dat "picking on minority languages" niet zou moeten enzo.
Het is gewoon een leuke post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja, en niets mis met minority language. Maar niet met zo`n k*t nummerquote:Op zondag 11 februari 2024 01:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel jammer dat er dan meteen een reactie onder zit dat "picking on minority languages" niet zou moeten enzo.
Het is gewoon een leuke post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |