Zondag 3 december horen we om 13:30 op Rai Uno welke big artists mee doen dit jaar. Van de 26 acts die mee doen zijn er 23 van big artists en 3 van nieuwelingen. Op 19 december worden deze nieuwelingen gekozen in Sanremo Giovani. Daar doen ze mee met een ander nummer dan ze straks zullen doen in het grote San Remo.quote:5th night
Host Amadeus + Fiorello
First round: All 26 songs will be performed again. Televoting from the 5th night combined with the results from the previous nights will select 5 songs for the second round.
Second round: Top-5 songs will be performed again. The result of the second round – and the winner of Sanremo 2024 – will be decided by 33% press jury, 33% radio jury and 34% televoting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier staat diezelfde uienpot op het aanrecht, heb je ook dat kleine knoflookpotje erbij (zelfde stijl maar dan lachend)?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:16 schreef BillDauterive het volgende:
AlloraIk neem nog een biertje.
[ afbeelding ]
Uit het zuiden van het land. Want daar is het goed. Vraag maar aan de Italianen.
Dat was een soort bruschetta-bodem met daarop een laagje tonijn en daar bovenop zeevruchten in een romig sausje. Good lord ik mis dat nog elke dag.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:18 schreef Em31 het volgende: [..] Wow, wat is dat witte op de eerste?
HET IS EEN CHAOS IN DE STUDIOquote:Op zondag 11 februari 2024 00:22 schreef Strani het volgende:
Overigens had dit liedje pas ná de reclame moeten zijn
Klinkt allemaal heerlijkquote:Op zondag 11 februari 2024 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was een soort bruschetta-bodem met daarop een laagje tonijn en daar bovenop zeevruchten in een romig sausje. Good lord ik mis dat nog elke dag.
WE LOPEN INquote:Op zondag 11 februari 2024 00:22 schreef Strani het volgende:
Nee, helaas niet! Waar kan ik ze halen?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hier staat diezelfde uienpot op het aanrecht, heb je ook dat kleine knoflookpotje erbij (zelfde stijl maar dan lachend)?
Geen idee, mijn moeder heeft ze ooit gekocht.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, helaas niet! Waar kan ik ze halen?
Wauw.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:25 schreef TheVulture het volgende:
Ah daar hebben we de Italiaanse Imca Marina en Eddy Wally weer
Nog 6 pagina`s te gaan. Zou het veel uitmaken ?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:22 schreef Strani het volgende:
Ah ja, hier ken ik de uienpot ook al zo lang ik leef. Die dingen zijn vast enorm oudquote:Op zondag 11 februari 2024 00:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee, mijn moeder heeft ze ooit gekocht.
Hij begrijpt het niet mensen, hij begrijpt San Remo nietquote:Op zondag 11 februari 2024 00:27 schreef TheVulture het volgende:
Misschien gooi ik nu een bommetje, maar wat is eigenlijk de toegevoegde waarde om op twee avonden alle liedjes voorbij horen te komen
16 miljoen kijkers.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:27 schreef TheVulture het volgende:
Misschien gooi ik nu een bommetje, maar wat is eigenlijk de toegevoegde waarde om op twee avonden alle liedjes voorbij horen te komen
Alles in totaal drie keer he.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:27 schreef TheVulture het volgende:
Je kan meer intervalacts kwijtquote:Op zondag 11 februari 2024 00:27 schreef TheVulture het volgende:
Ja, die van mij is ook de deksel al eens gebroken en weer gelijmd.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah ja, hier ken ik de uienpot ook al zo lang ik leef. Die dingen zijn vast enorm oud
Yupquote:
Sanremo ís toegevoegde waarde in het universum.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:28 schreef Strani het volgende:
San Remo en 'toegevoegde waarde' bestaan niet in hetzelfde universum.
Met snacks en wijn voor vijf dagen is afvallen redelijk uitgesloten jaquote:Op zondag 11 februari 2024 00:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup
Nu is het ESF natuurlijk ook 2 keer dezelfde optredens, maar daar vallen nog mensen af
quote:Op zondag 11 februari 2024 00:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Met snacks en wijn voor vijf dagen is afvallen redelijk uitgesloten ja
*Pakt het klein pianootje er weer bijquote:Op zondag 11 februari 2024 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij begrijpt het niet mensen, hij begrijpt San Remo niet
Was dat FIFA 99 of toch ook 98?quote:
En dan kijken/luisteren we hier vaak nog alle repetities voor beide shows plus de family en jury shows, dus eigenlijk hoor je die liedjes bij Sanremo best weinig met maar drie keer.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup
Nu is het ESF natuurlijk ook 2 keer dezelfde optredens, maar daar vallen nog mensen af
Wowquote:Op zondag 11 februari 2024 00:35 schreef Greys het volgende:
Ik moet altijd lachen om de onbeschaamde passie van de Aussies. Die tekst.
[ twitter ]
Mja de microfoon staat wat hoog dus het is ook het contrast.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:35 schreef TheVulture het volgende:
Die hadden ook wel wat hoger mogen staan trouwens
Nou dat wordt ook met het jaar minder zo ongeveer, wat er te zien is voor pers en publiek.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan kijken/luisteren we hier vaak nog alle repetities voor beide shows plus de family en jury shows, dus eigenlijk hoor je die liedjes bij Sanremo best weinig met maar drie keer.
De term 'cuntquake' is nieuw voor mijquote:Op zondag 11 februari 2024 00:35 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
Maar vindt hij het nou een leuk liedje of niet?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:35 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
"Kut aardbeving" is wel een gepaste reactie als het je overkomtquote:
Mwahquote:Op zondag 11 februari 2024 00:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar vindt hij het nou een leuk liedje of niet?
Ik kan me er niet zo veel bij voorstellenquote:Op zondag 11 februari 2024 00:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Kut aardbeving" is wel een gepaste reactie als het je overkomt
Ja, dat is helaas wel waar.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat wordt ook met het jaar minder zo ongeveer, wat er te zien is voor pers en publiek.
Het zou voor Eurovisie niet slecht zijn als de top 20 van San Remo wordt aangewezen aan andere Europese landen.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:38 schreef aarontje112 het volgende:
Och soms zou ik willen dat San Marino gewoon een inzending kiest uit San Remo. Sommige nummers wil ik graag zien op Eurovisie zoals deze
Als ik de SanMarinese John de Mol was zou ik vanavond nog naar Annalisa bellen als ze hier niet wint, en anders naar Angelina of The Kolorsquote:Op zondag 11 februari 2024 00:38 schreef aarontje112 het volgende:
Och soms zou ik willen dat San Marino gewoon een inzending kiest uit San Remo. Sommige nummers wil ik graag zien op Eurovisie zoals deze
Je mag helaas niet met hetzelfde nummer meedoen aan twee verschillende selectiesquote:Op zondag 11 februari 2024 00:38 schreef aarontje112 het volgende:
Ja he. Vele andere landen ook. Neem gewoon de restjes van Sanremo. Irama is nog vrij straks, je kunt zelfs Diodato zo inpakken. Hopsa.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:38 schreef aarontje112 het volgende:
Gewoon wachten tot een land gekozen heeft en als ze een ruknummer kiezen dan gewoon wisselen.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zou voor Eurovisie niet slecht zijn als de top 20 van San Remo wordt aangewezen aan andere Europese landen.
Ik verdenk dat NLse meisje dat voor Duitsland meedoet er wel van dat ze het ook had ingezonden voor NL.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Je mag helaas niet met hetzelfde nummer meedoen aan twee verschillende selecties
Maar echt. Waarom zo’n hele nationale voorronde optuigen met amateurs uit Malta en Zwitserland. Als je gewoon bij de buren kan shoppen. Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik de SanMarinese John de Mol was zou ik vanavond nog naar Annalisa bellen als ze hier niet wint, en anders naar Angelina of The Kolors
Zou een Diodato of Irama dat willen? Voor San Marino gaan?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he. Vele andere landen ook. Neem gewoon de restjes van Sanremo. Irama is nog vrij straks, je kunt zelfs Diodato zo inpakken. Hopsa.
Dat maakt toch niet uit? Zo lang het maar niet is uitgebracht voor 1 septemberquote:Op zondag 11 februari 2024 00:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Je mag helaas niet met hetzelfde nummer meedoen aan twee verschillende selecties
Nou ja, als onbekende artiest is de kans dat je in Nederland zelf wordt uitgekozen wel bijna nul hoor.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik verdenk dat NLse meisje dat voor Duitsland meedoet er wel van dat ze het ook had ingezonden voor NL.
En het is nog 100 keer authentieker ook, sowieso qua taalquote:Op zondag 11 februari 2024 00:40 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Maar echt. Waarom zo’n hele nationale voorronde optuigen met amateurs uit Malta en Zwitserland. Als je gewoon bij de buren kan shoppen. Onbegrijpelijk.
Denk het niet maar het idee is leuk.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou een Diodato of Irama dat willen? Voor San Marino gaan?
* Diodato inpakt.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he. Vele andere landen ook. Neem gewoon de restjes van Sanremo. Irama is nog vrij straks, je kunt zelfs Diodato zo inpakken. Hopsa.
Precies, gewoon de winnaar achter de TV-studio laten 'verdwijnen' en we hebben het nergens meer over.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot een land gekozen heeft en als ze een ruknummer kiezen dan gewoon wisselen.
Er lijkt me weinig mee te winnen eigenlijk.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou een Diodato of Irama dat willen? Voor San Marino gaan?
En ondertussen hebben we kritiek zat als een Sloveen met een door Zweden geschreven nummer komtquote:Op zondag 11 februari 2024 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
In 2022 deed volgens mij een artiest mee in Tsjechie en San Marino met hetzelfde nummer.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Duncan would like to have a word.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, als onbekende artiest is de kans dat je in Nederland zelf wordt uitgekozen wel bijna nul hoor.
Al is de SanMarinese John de Mol eerder een Peter van der Vorst.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik de SanMarinese John de Mol was zou ik vanavond nog naar Annalisa bellen als ze hier niet wint, en anders naar Angelina of The Kolors
Esther Hart stond in 2003 ook in twee nationale finales )NL en UK), al was dat volgens mij niet met hetzelfde liedjequote:Op zondag 11 februari 2024 00:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Belachelijk toch eigenlijk dat je in een land van 80 miljoen mensen meer kans hebt, Duitslandquote:Op zondag 11 februari 2024 00:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, als onbekende artiest is de kans dat je in Nederland zelf wordt uitgekozen wel bijna nul hoor.
Juist, en mensen hebben nu eenmaal een slecht geheugen. Die weten na een paar dagen echt niet meer waar ze ook alweer voor gestemd hadden, dus lastige vragen verwacht ik niet.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies, gewoon de winnaar achter de TV-studio laten 'verdwijnen' en we hebben het nergens meer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |