6 aan de oostkust, 9 aan de westkust, nog wat meer op Hawaiiquote:Op zondag 11 februari 2024 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel uur vroeger is het ook alweer in de US? Nee dan klopt ie nog steeds niet he?
Ik had vandaag een verjaardag. Normaal blijf ik dan slapen omdat geen zin heb om 2x 1h20 te rijden.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Knap hoorIk stond vanochtend op station Amersfoort en zag een aantal Chinezen richting Amsterdam gaan en een aantal bontgekleurde bierdrinkende mensen richting het zuiden gaan.
Dit hielp! Jij hebt het terug online gebrachtquote:Op zondag 11 februari 2024 01:01 schreef NailQueen het volgende:
Kom op Rai, we zullen doorgaan. Tot aan het gaatje gaan!
Ging je naar het zuiden of juist weg van het zuiden?quote:Op zondag 11 februari 2024 01:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik had vandaag een verjaardag. Normaal blijf ik dan slapen omdat geen zin heb om 2x 1h20 te rijden.
Maar vandaag wou ik toch wel weer graag weer terug naar huis.
Blijkbaar worden wij toch meer gewaardeerd als kijkers, dat wij wel beeld bleven krijgen.quote:
Nee, ik ben bij een optreden van Urbanus geweestquote:Op zondag 11 februari 2024 01:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat heb je in Amsterdam gedaan?De toerist gespeeld?
Net iets ten oosten van Harderwijk. Maar het IJsselmeer ligt nogal in de weg.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ging je naar het zuiden of juist weg van het zuiden?
Ik zie nu pas dat ze exact dezelfde tweet over de covers gisteravond ook gewoon al gepost hebben hahaquote:Op zondag 11 februari 2024 01:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze hadden het eerder vanavond ook al over de Zweedse voorronde van vorige week (en niet als vergissing). Geen idee hoeveel mensen dat verder zijn.
Dat die man nog leeft zeg!quote:Op zondag 11 februari 2024 01:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, ik ben bij een optreden van Urbanus geweestLeek me leuk om een keer te zien. En het was leuk, maar niet fantastisch
Het IJsselmeer is nooit ver weg, usagiquote:Op zondag 11 februari 2024 01:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Net iets ten oosten van Harderwijk. Maar het IJsselmeer ligt nogal in de weg.
"Ik wil slapen dus hierbij alvast de winnaar"quote:
En als je de winnaar vervangt door mijn winnaar?quote:Op zondag 11 februari 2024 01:06 schreef Greys het volgende:
[..]
"Ik wil slapen dus hierbij alvast de winnaar"
Het is dat ik het lef gewoon niet heb om m'n eigen verzinsels uit te voeren, anders deed ik het.
Ja nee toch maar niet.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:07 schreef H_T het volgende:
[..]
En als je de winnaar vervangt door mijn winnaar?
Wie weet hoe goed je voorspellende gaven zijn.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:06 schreef Greys het volgende:
[..]
"Ik wil slapen dus hierbij alvast de winnaar"
Het is dat ik het lef gewoon niet heb om m'n eigen verzinsels uit te voeren, anders deed ik het.
Hij heeft wel het tafelkleedje van Tante Jo aangetrokkenquote:Op zondag 11 februari 2024 01:08 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk steeds dat deze gast bij Medina hoort
Je ziet de asbak nog staan.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft wel het tafelkleedje van Tante Jo aangetrokken
Van de twee cabaretiers die ik deze week heb gezien was dit de jongerequote:
Wel jammer dat er dan meteen een reactie onder zit dat "picking on minority languages" niet zou moeten enzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |