Ja, en die kwam er ook maar omdat er tussen de rest blijkbaar geen enkel suf Radio 2-liedje zat.quote:
Je lied en stem en naam voor een tigmiljoenenpubliek. Irama zou dat misschien nog wel doen. Diodato stond als interval voor zo'n groot publiek.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er lijkt me weinig mee te winnen eigenlijk.
Nee hoor! Gewoon handjes op elkaar voor Irama uit Zutphenquote:Op zondag 11 februari 2024 00:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Juist, en mensen hebben nu eenmaal een slecht geheugen. Die weten na een paar dagen echt niet meer waar ze ook alweer voor gestemd hadden, dus lastige vragen verwacht ik niet.
True. Maar wie weet is dat bijna elk jaar.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, en die kwam er ook maar omdat er tussen de rest blijkbaar geen enkel suf Radio 2-liedje zat.
Volgens mij ook niet. Maar ze moest kiezen tussen NL en UK.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Esther Hart stond in 2003 ook in twee nationale finales )NL en UK), al was dat volgens mij niet met hetzelfde liedje
quote:Op zondag 11 februari 2024 00:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In 2022 deed volgens mij een artiest mee in Tsjechie en San Marino met hetzelfde nummer.
Dan is de kans groot dat ik me vergisquote:Op zondag 11 februari 2024 00:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Esther Hart stond in 2003 ook in twee nationale finales )NL en UK), al was dat volgens mij niet met hetzelfde liedje
Ja, maar als San Marino, zonder buren/diaspora eindig je waarschijnlijk ergens in de achterhoede. Is dat het waard als je ook van Torino tot Tarranto kan schnabbelen in de zelfde tijd?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Je lied en stem en naam voor een tigmiljoenenpubliek. Irama zou dat misschien nog wel doen. Diodato stond als interval voor zo'n groot publiek.
Cyan!quote:Op zondag 11 februari 2024 00:45 schreef Cyan9 het volgende:
30 nummers + 1000 intervals en 4635 reclameblokken is best lang hè.
Kweenie..quote:Op zondag 11 februari 2024 00:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar als San Marino, zonder buren/diaspora eindig je waarschijnlijk ergens in de achterhoede. Is dat het waard als je ook van Torino tot Tarranto kan schnabbelen in de zelfde tijd?
Valt mee toch?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:45 schreef Cyan9 het volgende:
Die kans wordt met de jaren ook alleen maar groterquote:Op zondag 11 februari 2024 00:46 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Dan is de kans groot dat ik me vergis
Ik voel een Hennie Huisman-momentje aankomen, met een overbelast telefoonnet.quote:
Moeten we dit nog voor je uitleggen? Ik heb het klein pianootje net weggelegd.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:45 schreef Cyan9 het volgende:
Door hem eerst open te doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |