Dita lunghe!quote:Op zondag 11 februari 2024 01:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel jammer dat er dan meteen een reactie onder zit dat "picking on minority languages" niet zou moeten enzo.
Het is gewoon een leuke post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja, en niets mis met minority language. Maar niet met zo`n k*t nummerquote:Op zondag 11 februari 2024 01:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel jammer dat er dan meteen een reactie onder zit dat "picking on minority languages" niet zou moeten enzo.
Het is gewoon een leuke post.
Ik ga over ongeveer een half uur naar bed heb ik beslotenquote:
Ja, ik duik er ook zo in. Het is anders toch vooral eindeloos wachten op de uitslag.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga over ongeveer een half uur naar bed heb ik besloten
Ja het is toch anders als je rond deze tijd kijkt naar de Cypriotische jurypunten met nog 12 landen te gaan, maar dat je in elk geval alle liedjes hebt gehadquote:Op zondag 11 februari 2024 01:16 schreef Cyan9 het volgende:
Kwart over 1 's nachts en we hebben nog 5 inzendingen niet gehoord (deze avond). Ik blijf me er toch over verbazen, ondanks dat het elk jaar gebeurt.
Het internet van 20 jaar terug was een stuk leuker wat dat betreftquote:Op zondag 11 februari 2024 01:20 schreef Greys het volgende:
Good lord de Aussies krijgen me een drek en valsheid over zich heen zeg zelfs onder een tweet met excuses. Online fans worden echt met het jaar meer nasty he?
[ twitter ]
Ja, Twitter wordt met de dag treuriger, zeker in ESF-kringen.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:20 schreef Greys het volgende:
Good lord de Aussies krijgen me een drek en valsheid over zich heen zeg zelfs onder een tweet met excuses. Online fans worden echt met het jaar meer nasty he?
[ twitter ]
Alsnog beter dan Geolier.quote:
En instagram.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, Twitter wordt met de dag treuriger, zeker in ESF-kringen.
Ik hoop het echt! Ik wil wel weer eens enthousiast zijn over de Italiaanse inzending.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsnog beter dan Geolier.
Maar dan ben ik idd blij dat ik de tweet niet gepost heb.
Al gaat ie alsnog kloppen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |