Dat zullen dezelfde mensen wel zijn, al gaat dat eigenlijk volledig langs me heen.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:22 schreef Greys het volgende:
[..]
En instagram.
Als je ziet wat daar aan gore drek op het Eurovision account gepost wordt in de reacties over nieuwe nationale winnaars...
Volgens mij is het gewoon het internet in het algemeen dat we aan het verliezen zijn. TikTok is ook een verschrikkingquote:Op zondag 11 februari 2024 01:22 schreef Greys het volgende:
[..]
En instagram.
Als je ziet wat daar aan gore drek op het Eurovision account gepost wordt in de reacties over nieuwe nationale winnaars...
Man man wat een treurige figuren reageren daarop zeg. Zullen vast ook heel gezellig zijn op feestjes.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:20 schreef Greys het volgende:
Good lord de Aussies krijgen me een drek en valsheid over zich heen zeg zelfs onder een tweet met excuses. Online fans worden echt met het jaar meer nasty he?
[ twitter ]
Wij hebben ook regelmatig kritiek maar houden het toch altijd netjes. Waarom moeten mensen zo zuur doen,quote:Op zondag 11 februari 2024 01:22 schreef Greys het volgende:
[..]
En instagram.
Ja als ik niet zo fan ben van gekozen artiest ga ik echt niet posten "We dont want this" "Why is this man so ugly" "This sucks congrats with NQ". Grote kans dat artiesten die aankondiging post wel een beetje gaan lezen in de reacties.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:22 schreef Greys het volgende:
[..]
En instagram.
Continue langs alle groepjes lopend om te kijken of er niet ergens een verkeerd grapje gemaakt wordt.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Man man wat een treurige figuren reageren daarop zeg. Zullen vast ook heel gezellig zijn op feestjes.
Als de massa onze live-topics zou zien dan zouden de meesten van ons inmiddels ook doelwit zijn van een haat-campagne.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Continue langs alle groepjes lopend om te kijken of er niet ergens een verkeerd grapje gemaakt wordt.
Dat is nog maar de eerste stap. Als de artiest niet bevalt, omdat diegene een huppeldeuntje in de voorronde heeft verslagen bijvoorbeeld, begint het echte graven naar een opmerking uit het jaar kruik die misschien ongepast was.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja als ik niet zo fan ben van gekozen artiest ga ik echt niet posten "We dont want this" "Why is this man so ugly" "This sucks congrats with NQ". Grote kans dat artiesten die aankondiging post wel een beetje gaan lezen in de reacties.
Echt he. De reacties onder de aankondiging van Dons. Zo zielig voor hem. Ik haat zulke 'fans' echt met m'n hele hart en ziel. Ze hebben niks geleerd van het jaar van Marius Bear die zo getreiterd werd dat mededeelnemers oproepen te stoppen met artiesten afzeiken.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja als ik niet zo fan ben van gekozen artiest ga ik echt niet posten "We dont want this" "Why is this man so ugly" "This sucks congrats with NQ". Grote kans dat artiesten die aankondiging post wel een beetje gaan lezen in de reacties.
De behoefte om het ook echt met een artiest te delen, heel apartquote:Op zondag 11 februari 2024 01:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Frank de Boer kon er dan ook helemaal niets van.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Als de massa onze live-topics zou zien dan zouden de meesten van ons inmiddels ook doelwit zijn van een haat-campagne.
Ik dan weer niet, want ik kom niet in de live topics. Hooguit voor een post om iedereen veel plezier te wensen.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Als de massa onze live-topics zou zien dan zouden de meesten van ons inmiddels ook doelwit zijn van een haat-campagne.
De bookies geven haar nu (veel) meer kans om te winnen.quote:
Dit is een live-topic Rogquote:Op zondag 11 februari 2024 01:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik dan weer niet, want ik kom niet in de live topics. Hooguit voor een post om iedereen veel plezier te wensen.
Ik heb maar een aardige post gezet onder de post van Dons. En ik vind het ook echt een mooi nummer. Van die huilstruiken die gaan janken omdat een nummer over katten dat ze een keer hebben gehoord niet heeft gewonnen.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt he. De reacties onder de aankondiging van Dons. Zo zielig voor hem. Ik haat zulke 'fans' echt met m'n hele hart en ziel. Ze hebben niks geleerd van het jaar van Marius Bear die zo getreiterd werd dat mededeelnemers oproepen te stoppen met artiesten afzeiken.
Welk jaar was dat ook alweer, dat een krant het al wist en we de odds ineens zagen veranderen een kwartier voor de uitslagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |