Wat is er nu weer mis met Dons danquote:Op zondag 11 februari 2024 01:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt he. De reacties onder de aankondiging van Dons. Zo zielig voor hem. Ik haat zulke 'fans' echt met m'n hele hart en ziel. Ze hebben niks geleerd van het jaar van Marius Bear die zo getreiterd werd dat mededeelnemers oproepen te stoppen met artiesten afzeiken.
Zeker gemiddeld. Het ESF heeft wel meer uitschieters in alle richtingen.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:34 schreef Strani het volgende:
Kwalitatief zou ik ook wel willen zeggen dat San Remo gewoon beter is dan het ESF.
Ik ga hier ook wel lekker opquote:Op zondag 11 februari 2024 01:33 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind dit liedje ook gewoon leuk hoor!
quote:
quote:Op zondag 11 februari 2024 01:34 schreef Greys het volgende:
[..]
WE hoeven nog maar een uur, de finish is in zicht. Daar heel, héél in de verte...
quote:
Mijn bed is dichterbijquote:Op zondag 11 februari 2024 01:34 schreef Greys het volgende:
[..]
WE hoeven nog maar een uur, de finish is in zicht. Daar heel, héél in de verte...
Je merkt hier veel meer de liefde voor de muziek, er zit nauwelijks iets slechts tussenquote:Op zondag 11 februari 2024 01:35 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk is San Remo ook een beetje weemoed naar hoe het ESF ooit was, met orkest en dirigent en mensen die zich mooi kleden voor de gelegenheid.
Die is niet hip en jong genoeg en niet edgy zoals het kattenvrouwtje enzo.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat is er nu weer mis met Dons danWat een stakkers
Dan pak ik die nog meequote:
Danny zal blij zijn dat er nog ergens gepost wordt.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:38 schreef Greys het volgende:
We hebben de postcount van FOK weer aardig opgekrikt zo vanavond.
Maar ik heb nog wijn en toastjes staan, dan ga ik toch niet eerst mijn tanden poetsen?quote:Op zondag 11 februari 2024 01:37 schreef Strani het volgende:
Na dit liedje wordt de televote gestopt en gaan we weer de reclame in. Ga ik m'n bed opmaken en we kunnen allemaal onze tanden poetsen vast.
Komen jullie morgennacht ook allemaal meeposten in het Super Bowl-topic?quote:Op zondag 11 februari 2024 01:38 schreef Greys het volgende:
Ik heb net mijn glas ingeschonken. Dat wordt dus spoelen met prosecco.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:37 schreef Strani het volgende:
Na dit liedje wordt de televote gestopt en gaan we weer de reclame in. Ga ik m'n bed opmaken en we kunnen allemaal onze tanden poetsen vast.
Jaquote:Op zondag 11 februari 2024 01:38 schreef Greys het volgende:
Dan krijg jij nog eventjes een vrijstelling.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar ik heb nog wijn en toastjes staan, dan ga ik toch niet eerst mijn tanden poetsen?![]()
Rare volgorde houden jullie aan in Spanje.
Ik heb een nieuw dienblad.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:39 schreef Hamlapjes het volgende:
Goedenavond lieverds, nog iets gemist de afgelopen avonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |