Noooooo! Mijn wereldbeeld, wat doe je?!?quote:
Waar heb je het over?quote:Op zondag 11 februari 2024 01:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Noooooo! Mijn wereldbeeld, wat doe je?!?![]()
Een live topic hoort duidelijk aangegeven te zijn met LIVE in de TT.
Oh ja dat is waar natuurlijkquote:Op zondag 11 februari 2024 01:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Noooooo! Mijn wereldbeeld, wat doe je?!?![]()
Een live topic hoort duidelijk aangegeven te zijn met LIVE in de TT.
quote:
Leuker dan Eurovisie zelf?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leven zoals het leven is
De finale begon toen om 20:40 en we hadden de uitslag op 17 juli. Dus reken maar uit.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:31 schreef FlyingEagle het volgende:
Wie iemand nog hoelaat de uitslag vorig jaar was?
Daar zullen ze vast wel een oplossing voor vinden.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:30 schreef usagi414 het volgende:
Ze lopen wel een paar minuten voor op schema.
Het is nu wel een schrikkeljaar.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:31 schreef Strani het volgende:
[..]
De finale begon toen om 20:40 en we hadden de uitslag op 17 juli. Dus reken maar uit.
quote:Op zondag 11 februari 2024 01:31 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Leuker dan Eurovisie zelf?Echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het songfestival is in het Engels en veel beter te volgen, dat is al een groot pluspunt.
Even koekeloerenquote:Op zondag 11 februari 2024 01:31 schreef FlyingEagle het volgende:
Wie iemand nog hoelaat de uitslag vorig jaar was?
quote:Op zondag 11 februari 2024 01:31 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Leuker dan Eurovisie zelf?Eh grote kans van welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel ongeveer klaarquote:Op zondag 11 februari 2024 01:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou goed, als dit dan toch een echt live topic geworden is moet ik iedereen ook maar veel plezier wensen.
Gelukkig zijn we nog lang niet klaar, dus het kan nog prima.
Je kan nog stemmen. Hij moet 22 plaatsen omhoog.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:33 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind dit liedje ook gewoon leuk hoor!
WE hoeven nog maar een uur, de finish is in zicht. Daar heel, héél in de verte...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |