Volgens mij doen wij echt een soort gekke zelfverzonnen regelsquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Toevallig! Doen jullie de standaard regels? Wij hebben het wel iets aangepast![]()
De gewone spelen wij. Ik heb het met kerst gewonnen met een loterij. Die guilty pleasure versie lijkt me ook leuk
[..]Gevalletje: waar het hart van vol is?
Ze vermoorden hem dus gewoon even? Of z’n spullen gejat en dan ook maar vermoord? En dit is dus een ding?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:54 schreef Strani het volgende: [..] Zucht, waarom trappen die kerels telkens in dit soort dingen. Tinderen als buitenlandse man is levensgevaarlijk in een land als Colombia. Zeker als je duidelijk op zoek bent naar alleen seks.
Voor 7 uur wakkerquote:Op zondag 11 februari 2024 10:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gelukkig viel ik weer in slaap want ik was alsnog voor 7 uur gewoon weer wakker.
Ik vond er niks aan, met Windowsman in zijn slipquote:Op zondag 11 februari 2024 11:50 schreef BillDauterive het volgende:
Ik luister nu het liedje van Finland, maar wat is dat toch geweldig! Mooie keuze van de Finnen
Letland doet mij erg denken aan RagN'bone Man.quote:Op zondag 11 februari 2024 12:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vond er niks aan, met Windowsman in zijn slip![]()
Italie vind ik wel ok
Letland beetje Dotan? Het klonk heel bekend iig.
Zometeen op naar de optocht
Neequote:Op zondag 11 februari 2024 12:41 schreef NailQueen het volgende:
En hebben we al een beetje last van PSRD? (Post San Remo Depression?)
Smaken verschillen, blijkt maar weer.quote:Op zondag 11 februari 2024 11:50 schreef BillDauterive het volgende:
Ik luister nu het liedje van Finland, maar wat is dat toch geweldig! Mooie keuze van de Finnen
Nee, daar heb ik nog nooit last van gehad, dus ik denk ook niet dat het dit jaar zal gebeuren.quote:Op zondag 11 februari 2024 12:41 schreef NailQueen het volgende:
En hebben we al een beetje last van PSRD? (Post San Remo Depression?)
Het is ook slecht, maar tegelijkertijd geweldig. Net als Kroatië vorig jaar!quote:Op zondag 11 februari 2024 12:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Smaken verschillen, blijkt maar weer.
Ik vind het echt heel slecht.
Het is pas februari, de finale is over preceis 3 maanden en een uur of 7 en een half. Ik heb er nog niet echt een mening over. Er zitten goede liedjes bij en ook vreselijke, maar ja, dat is elk jaar.quote:Op zondag 11 februari 2024 13:23 schreef NailQueen het volgende:
Wat vinden jullie tot nu toe van dit ESF jaar?
Zulke inzendingen voegen echt wel wat toe aan het evenementquote:Op zondag 11 februari 2024 13:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is ook slecht, maar tegelijkertijd geweldig. Net als Kroatië vorig jaar!
Bij Kroatië vorig jaar zag ik iig het idee achter het nummer nog, hier heb ik dat niet mee.quote:Op zondag 11 februari 2024 13:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is ook slecht, maar tegelijkertijd geweldig. Net als Kroatië vorig jaar!
Er zitten wat mij betreft wel wat gradaties tussen een ballad en schijtlolligheid.quote:Op zondag 11 februari 2024 13:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Zulke inzendingen voegen echt wel wat toe aan het evenementJe hebt ook niks aan 26 ballads achter elkaar. Vreemde eend in de bijt, er valt zat te zien, het maakt de tongen los, ik ben voor
Je mag best zeggen dat je jaloers bent op zijn vonkenschietende hotpantsquote:Op zondag 11 februari 2024 14:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er zitten wat mij betreft wel wat gradaties tussen een ballad en schijtlolligheid.
Vorig jaar rond deze tijd zag ik een aantal mensen klagen over dat het toen al een zwak jaar was. Daar was ik het niet mee eens. Maar nu zie ik weinig reacties op dit seizoen. Daarom ben ik even benieuwd naar jullie mening.quote:Op zondag 11 februari 2024 13:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is pas februari, de finale is over preceis 3 maanden en een uur of 7 en een half. Ik heb er nog niet echt een mening over. Er zitten goede liedjes bij en ook vreselijke, maar ja, dat is elk jaar.
Jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen heb jij heel hard 'Di yiu wanna see me dance!' geroepenquote:Op zondag 11 februari 2024 14:54 schreef molloot200 het volgende:
Je verwacht dan in Portugal goede muziek te horen, maar ik zat net in een koffietentje waar ze ineens Unicorn draaiden
Zonder er te veel in detail te gaan, ontbreekt het momenteel nog te veel aan top- en subtop-inzendingen. Alleen Oekraïne is top en Italië zit daar iets achter. Afhankelijk van smaak zijn Noorwegen, Frankrijk en Letland ook behoorlijk. Maar daar moet nog wel iets bijkomen, en het zou erg helpen als landen waar nog weinig van bekend is als Polen, Zwitserland, Australië of Azerbeidzjan iets heel sterks zouden sturen.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vorig jaar rond deze tijd zag ik een aantal mensen klagen over dat het toen al een zwak jaar was. Daar was ik het niet mee eens. Maar nu zie ik weinig reacties op dit seizoen. Daarom ben ik even benieuwd naar jullie mening.
Tot nu toe vind ik het een veelzijdig jaar. Mooie ballads, girlbopjes, hihaho onderbroekenlol. folkmusic, tradionele muziek etc. Er zit voor iedereen wel wat tussen. Echter zit de winnaar er voor mij nog niet bij.
quote:Op zondag 11 februari 2024 17:43 schreef Arizona het volgende:
@:ijs_beer mijn neefje droeg een ijsbeermuts vandaag!
Als je niet mee doet, kan je niet winnen.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:36 schreef Redefine het volgende:
De Nederlandse vrouwen wereldkampioen bij de estafette 4x100 meter vrije slag![]()
![]()
![]()
![]()
De VS deed niet mee, maar alsnog.
Hoe snel ze van plek 8 naar 4 gingenquote:Op zondag 11 februari 2024 18:36 schreef Redefine het volgende:
De Nederlandse vrouwen wereldkampioen bij de estafette 4x100 meter vrije slag![]()
![]()
![]()
![]()
De VS deed niet mee, maar alsnog.
Voor een euro is er een oplossingquote:Op zondag 11 februari 2024 18:04 schreef BillDauterive het volgende:
@:Strani, ok, dus ik had me verheugd op de super bowl, maar nu blijkt dat de BBC die niet uitzendt. Omdat ik geen ESPN heb, wordt dat ook lastigKut, waar moet ik nu kijken?
Ha, top! Daar ga ik zo even naar kijken.quote:
Nee, dat heet tegenwoordig Star Channel.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:47 schreef H_T het volgende:
Ik dacht dat ESPN1 tegenwoordig in elk tv-pakket zit
Star Channel was Fox dacht ikquote:Op zondag 11 februari 2024 18:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ha, top! Daar ga ik zo even naar kijken.
[..]
Nee, dat heet tegenwoordig Star Channel.
Ja, maar tussendoor heette dat nog espn toch? espn1 kan ik in ieder geval niet bekijken, had ik net opgezocht.quote:
Als de oplossing van @H_T niet werkt zou je nog naar RTL Duitsland of Rai 1 kunnen uitwijkenquote:Op zondag 11 februari 2024 19:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, maar tussendoor heette dat nog espn toch? espn1 kan ik in ieder geval niet bekijken, had ik net opgezocht.
Goede kans dat hij dingen in z'n drankje heeft gekregen, wellicht uiteindelijk een overdosis of een verkeerde reactie. Dat men dat doet komt vaak voor, ja.quote:Op zondag 11 februari 2024 07:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze vermoorden hem dus gewoon even? Of z’n spullen gejat en dan ook maar vermoord? En dit is dus een ding?
Dit heb ik zelf ook gedaanquote:
Bizarquote:Op zondag 11 februari 2024 20:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Goede kans dat hij dingen in z'n drankje heeft gekregen, wellicht uiteindelijk een overdosis of een verkeerde reactie. Dat men dat doet komt vaak voor, ja.
https://co.usembassy.gov/(...)0likely%20to%20occur.quote:
quote:Location: Medellin/Countrywide
Event: U.S. Embassy Bogota is aware of eight suspicious deaths of private U.S. citizens in Medellin between November 1 and December 31, 2023. The deaths appear to involve either involuntary drugging overdose or are suspected homicides. At this time, it is not believed these deaths are linked as each involved distinct circumstances, however several of the deaths point to possible drugging, robbery, and overdose, and several involve the use of online dating applications.
According to the Tourism Observatory of the District Personnel of Medellin, the number of thefts committed against foreign visitors (excluding Venezuelans) increased 200 percent in the third trimester of 2023 compared to the previous year and violent deaths of foreign visitors increased 29 percent. Most of the 2023 violent death victims were U.S. citizens.
Criminals use dating apps to lure victims to meet in public places such as hotels, restaurants, and bars, and then later assault and rob them. Numerous U.S. citizens in Colombia have been drugged, robbed, and even killed by their Colombian dates.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |