Dit.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik las Hitler en was even vertwijfeld over je enthousiasme.
Wanneer op de markt?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat las ik ook. Misschien een soort Risk waarbij degene wint, die de in de winter de Sovjet Unie wel weet te veroveren.
In 2040 of 2045quote:
450 euroquote:
Toevallig! Doen jullie de standaard regels? Wij hebben het wel iets aangepastquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh leuk! Dat doen wij de laatste tijd ook wel vaak met vrienden. Deed je de gewone of de guilty pleasure versie?
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik las Hitler en was even vertwijfeld over je enthousiasme.
De vraag is wel, als je geen geld hebt. Is betalen met vis een optie?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig, je kopt hem goed in
Tevens: Dat is echt fantastisch.
Soberso!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
De vraag is wel, als je geen geld hebt. Is betalen met vis een optie?
Wie zei dat ook alweer? Die man links. En heeft die een hont.quote:
Dat is toch die van Baantjer?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wie zei dat ook alweer? Die man links. En heeft die een hont.
Accepteren ze dat op de rommelmarkt ook als je, ik noem maar wat, een beeldje van 50 cent wil kopen?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
De vraag is wel, als je geen geld hebt. Is betalen met vis een optie?
Alleen als je twee keer de helft biedt.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Accepteren ze dat op de rommelmarkt ook als je, ik noem maar wat, een beeldje van 50 cent wil kopen?
quote:
Nee die man links.quote:
Die van die hendig sjieke slip?quote:
Hé, dat is toevallig, ik vanmiddag op een verjaardag ook.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:15 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben zojuist Hitster gespeeld. Ik heb dik gewonnen.
Ik las ook Hitler. Gelukkig ben ik in goed gezelschap!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:15 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben zojuist Hitster gespeeld. Ik heb dik gewonnen.
Zucht, waarom trappen die kerels telkens in dit soort dingen. Tinderen als buitenlandse man is levensgevaarlijk in een land als Colombia. Zeker als je duidelijk op zoek bent naar alleen seks.quote:Een Nederlandse man is dood gevonden in zijn hotelkamer in de Colombiaanse stad Medellín. Lokale autoriteiten melden dat de man vrijdag levenloos werd aangetroffen door schoonmakers van het hotel.
...
Lokale media melden dat er signalen zijn dat de man in de nacht van donderdag op vrijdag samen met twee vrouwen bij het hotel zou zijn gearriveerd. De vrouwen zouden enkele uren later zonder de man het hotel weer hebben verlaten. Er zouden geen duidelijke sporen van geweld zijn aangetroffen.
De man van het nieuwsbericht heeft zijn lesje geleerd en zal het niet meer doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Zucht, waarom trappen die kerels telkens in dit soort dingen. Tinderen als buitenlandse man is levensgevaarlijk in een land als Colombia. Zeker als je duidelijk op zoek bent naar alleen seks.
Die kans lijkt me vrij klein inderdaad.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De man van het nieuwsbericht heeft zijn lesje geleerd en zal het niet meer doen.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De man van het nieuwsbericht heeft zijn lesje geleerd en zal het niet meer doen.
En als hij het wel weer doet moeten we snel gaan hamsteren, want dan is de zombie-apocalyps eindelijk begonnen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |