Zielug. Ik hoorde bij het openen van stream dat madam zit te klagen to Danny dat ze nooit een voordeeltje is toegekend. of zoiets...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley wordt altijd als laatste gekozen ....
Vast niet, ik denk wel dat ze vanavond weer gaat overleven ....quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:33 schreef Koos1958 het volgende:
Denkt ashley dat als ze regelmatig zegt dat ze de koppels wil maken bb zegt ja joh dat is goed.
Is ook , vandaag ff niet maar van de week zag je dat wel steeds meer ontstaanquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:37 schreef Lillibet het volgende:
Ashley zegt dat je nu steeds meer 2 groepen ziet ontstaan
Gaat ie nu aandoenquote:
Ah daar klaagt basiri over.quote:
Maar hij heeft wel een puntquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:45 schreef happyme28 het volgende:
Basiri maakt geen vrienden de laatste dagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je kan natuurlijk ook even rustig wachten tot het is afgekoeldquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:44 schreef Lillibet het volgende:
basiri op best vervelende toon dat ze het brood hadden moeten laten afkoelen
een kwartierke
het is niet fijn voor iedereen en zo jammer
danny heeft het ook moeilijk met snijden hier en ik vind het ook erg voor hem
De schuld van Ashley. Die kwam met 2 broden vanuit buiten leek het en begon meteen met snijden. Er werd vanaf de bank geroepen snijd ook wat voor mij en toen moest Danny het snijden omdat, wat Ashley zelf zei, het brood verpestte.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:44 schreef Lillibet het volgende:
basiri op best vervelende toon dat ze het brood hadden moeten laten afkoelen
een kwartierke
het is niet fijn voor iedereen en zo jammer
danny heeft het ook moeilijk met snijden hier en ik vind het ook erg voor hem
niet piepen dat dannie het zo moeilijk heeft met brood snijdenquote:
Jaaa daaag dat moest van Ashleyquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:44 schreef Lillibet het volgende:
dan had dannie moeten wachten met snijden
ik denk dat het een groot verschil is of je kids nog thuis wonen of dat je kids zijn uitgevlogen, ik zou ook mn partner het meest missen, en 1e noemen, mijn kids zijn 34, 33 en 32quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tuurlijk mis je ze allemaal, maar zou toch eerst mijn kids noemen en dan mijn partner.
Zo zie je maar, dat daar ook een groot verschil in zit.....
Tuurlijk, gisteren in die discussie over het stemmen en mensen die iets anders doen dan eerder besproken ook. Maar het levert hem geen vrienden opquote:
ben je er nog zelf bij als je daarnaar luistertquote:
Excuse me?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:48 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ben je er nog zelf bij als je daarnaar luistert![]()
Eensquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:47 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Tuurlijk, gisteren in die discussie over het stemmen en mensen die iets anders doen dan eerder besproken ook. Maar het levert hem geen vrienden op
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Excuse me?
Oh ik snap wat je zegt.
Ja Danny had ook kunnen zeggen dat het te warm was. Danny is een beetje een watje.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:50 schreef Rhosyn het volgende:
Zeg ik net dat Danny een watje is gaat hij de groep aanspreken op de afwas
Waar zei ook aan meewerkt moet de opmerkingen steeds van de nieuwe willen ons de 1e groep 1 voor 1 eruit hebbenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:37 schreef Lillibet het volgende:
Ashley maakt er twee groepen van en ziet ze ontstaanquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:37 schreef Lillibet het volgende:
Oh dan moet je ff F5quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:55 schreef Lillibet het volgende:
[..]
videoland error melding
maar bij de rest dus niet begrijp ik
Engine error staat er
En terecht, iedereen moet nu maar even horen dat ze vanmorgen iets gedaan heeft.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley voelt zich meteen aangevallen ....
Tuurlijk dat is logisch.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik denk dat het een groot verschil is of je kids nog thuis wonen of dat je kids zijn uitgevlogen, ik zou ook mn partner het meest missen, en 1e noemen, mijn kids zijn 34, 33 en 32
Ze gaat nietquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:59 schreef marky het volgende:
En toch vraag ik mij af wat er in de groep veranderen gaat als Ashley zou vertrekken. Ze trekt altijd alles meteen naar zich toe. Ook in discussies of simpele opmerkingen over afwas.
Alles wil ze meemaken heeft meegemaakt of weet het......quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:59 schreef marky het volgende:
En toch vraag ik mij af wat er in de groep veranderen gaat als Ashley zou vertrekken. Ze trekt altijd alles meteen naar zich toe. Ook in discussies of simpele opmerkingen over afwas.
Nee, die wordt als eerste van die bank gehaald.quote:
Bij salar staat tyron boven aanquote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, die wordt als eerste van die bank gehaald.
Krijgt ze nog meer vleugels van en zit ze er volgende week weer op.
Dat hoop ik, werkt toch psychisch doorquote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, die wordt als eerste van die bank gehaald.
Krijgt ze nog meer vleugels van en zit ze er volgende week weer op.
Oh had ik niet verwacht!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Bij salar staat tyron boven aan
Normaal 1, maar BB kan draaien zoals hij wil, nu nog niet zo belangrijk, maar veel van ons dachten eind vorig jaar dat de eindstand best anders geeindigd had kunnen zijn ,als er niet per se zoveel belg en zoveel nl in de finale moestquote:
ik denk dat dit komt, omdat Salar zelf ook telkens lichte voorkeur richting ty laat merken, de poll van van volder is meer neutraal omdat die geen voorkeur laat blijkenquote:
Ja, die zat er toch vaker naast die van volder.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik denk dat dit komt, omdat Salar zelf ook telkens lichte voorkeur richting ty laat merken, de poll van van volder is meer neutraal omdat die geen voorkeur laat blijken
Mwah, mensen met een andere mening dan meneer Volder zelf kunnen er niet in meestemmen, want die worden geblokkeerd. Of dat neutraal te noemen is betwijfel ik.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik denk dat dit komt, omdat Salar zelf ook telkens lichte voorkeur richting ty laat merken, de poll van van volder is meer neutraal omdat die geen voorkeur laat blijken
Als Tyron de fans van Salar achter zich krijgt heb ik toch goede hoop.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als Tyron slim is pakt hij het nu verder op zo als Salar deed. Lol maken en zien waar het schip gaat stranden.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Bij salar staat tyron boven aan
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mwah, mensen met een andere mening dan meneer zelf kunnen er niet in meestemmen, want die worden geblokkeerd. Of dat neutraal te noemen is betwijfel ik.
We zien het allemaal vanavond wel
Is die op de stream?quote:
Heb m'n post aangepast, ging niet over Salar maar over Volderquote:
Ahh okayquote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb m'n post aangepast, ging niet over Salar maar over Volder
Jw bent er zelf nogal fel op namelijk.quote:
Lees anders gewoon evenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jw bent er zelf nogal fel op namelijk.
Hij had de bal die ze gisteren in de game area hadden mee naar binnen genomen en was samen met Glenn balletje hoog houden aan t doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:09 schreef Rhosyn het volgende:
BB; Tyron, stop waar je mee bezig bent.
Wat deed hij?
Nu weer BB: Tyron..,de voorraadkamer is open.
Moet hij iets inleveren.
heel verschillend publiek ook vooral.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mwah, mensen met een andere mening dan meneer Volder zelf kunnen er niet in meestemmen, want die worden geblokkeerd. Of dat neutraal te noemen is betwijfel ik.
We zien het allemaal vanavond wel
De groep van de Volder zijn voornamelijk Belgen. Zal dus ook wat gekleurd zijn. Denk dat Ty ook meer een Instagram lieveling is. Daar zitten veel jongere mensen op. De vraag is gaan die ook stemmen? Die op facebook zijn de diehard fans van middelbare leeftijd en ouder.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
Wat een armoei. Alsof dat terugkeren een lastminute beslissing was waarbij ze er pas na de terugkeer achterkwamen dat er dan een bed te weinig zou zijnquote:
Zelf in elkaar geflanst bedjequote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wat een armoei. Alsof dat terugkeren een lastminute beslissing was waarbij ze er pas na de terugkeer achterkwamen dat er dan een bed te weinig zou zijn
Kleine jongen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:18 schreef Schakeltopia het volgende:
gelukkig schakel ik net in bij een zingende lenie
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:19 schreef Schakeltopia het volgende:
nou en karen en jimmy weer over niet kunnen poepen... ik kies voor lenie
Er is iets met Jimmy want die is niet vrolijk bla bla bla. Niks aan de hand met Jimmy die babbelt lekker met Kaatje Kletsquote:
Ahquote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er is iets met Jimmy want die is niet vrolijk bla bla bla. Niks aan de hand met Jimmy die babbelt lekker met Kaatje Klets
Zou ook nog kunnen. Maar denk Jimmy. het was sinds gistermiddag 14u.. Jimmy was gister gewoon moe en druk met eten maken sporten enz.quote:
Jimmy was lekker bezig gisterenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen. Maar denk Jimmy. het was sinds gistermiddag 14u.. Jimmy was gister gewoon moe en druk met eten maken sporten enz.
Tom was volgens mij gewoon wel nog bezig en aan het babbelen gister
Misschien vandaag de dag dat Tom lichtelijk ongesteld is, want dat kan volgens Ashley.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:31 schreef Thorelf het volgende:
Ash en Nouch hadden het over Tom hij is wat down vanaf gisterenmiddag zeiden ze
in een tuin met schuttingen rondom.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:41 schreef Schakeltopia het volgende:
my god soebaroe kijkt even hoe de wind staat, zodat de was perfect staat
Op twitter vroegen ze zich af wat deze kleuter gesnoven hadquote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:41 schreef Schakeltopia het volgende:
Lijkt de kinderopvang wel........quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Goh ... wat een niveau ... de veters uit de schoenen van Tom verstoppen ... dolletjes
Die valt niet te missenquote:
Valt niet meequote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom zit al lang in de DBK zegt Ronahi. Het is een lang gesprek.
Ze vroeg zich af of haar man haar zou missen .... kweenie...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die valt niet te missen
Al zouden ze haar in het solo huis stoppen
Die stem gaat door merg en been
Insertquote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze vroeg zich af of haar man haar zou missen .... kweenie...
Zitten er behoorlijk wat in , Bij Ash ookquote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Valt niet mee
Al die messen uit zijn rug halen
Liggen er al vanaf het begin. Ze gebruiken ze soms.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:54 schreef spapaars het volgende:
Rechts van Glenn meerkleurige rollen tape, voor wat?
[ afbeelding ]
Liggen er al vanaf het beginquote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:54 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Goeiequote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben tape in meerdere kleuren
afplakken merken en logo's op kleding. Vandaar alle kleuren zodat het niet zo opvaltquote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:54 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:08 schreef KangaP het volgende:
Uit het streamverlag van Lionheart van gisteravond
Alice is verdrietig. Bij het bedden verschonen is haar pyjama/nachtpon zoekgeraakt. Wellicht is deze per ongeluk meegegaan met de waszakken. Ze is er verdrietig van.
Is die ondertussen terecht?
Was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:09 schreef Thorelf het volgende:
Zie dat sabo ook haar koffer aan het pakken is....prettige wending 😉
Wet 43 denk ik.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:09 schreef Thorelf het volgende:
Zie dat sabo ook haar koffer aan het pakken is....prettige wending 😉
Ze hebben kleding met merken, ik heb al paar keer stukje zwart en wit tape gezien, meest bij Dannyquote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Liggen er al vanaf het begin. Ze gebruiken ze soms.
Jaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:13 schreef Harry het volgende:
Ashley wilde een origineel Baywatch badpak voor de laatste dag bewaren.
Afplakken van merken op kleding gebruiken ze ze ook voor.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Liggen er al vanaf het begin. Ze gebruiken ze soms.
Mocht Ty blijven dan krijgt hij een soort Ariana als duo. Die gaat daar gillend gek van worden.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:41 schreef Schakeltopia het volgende:
Mja ik ging ff twijfelen of er iets met videoland wasquote:
Samequote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mja ik ging ff twijfelen of er iets met videoland was
Als ze er alle twee inblijven kunnen ze in het huis wel de gezuster zijn....Ook als je foto's van die twee bekijkt en hun toewijding om zich te presenteren.quote:
True. Zeer saaiquote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er is ook niets te melden, op dat lampje in dat kastje na dan, het knippert.
voor merken op kleding af te tapenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:54 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij doet ze ook vaak de afwas.....quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik zie Alice trouwens ook zelden iets schoonmaken ik zeg zelden maar bedoel eigenlijk nooit enige wat ze steevast doet iedere en het enige wat ze doet is pannenkoeken bakken en merk steeds vaker dat het echt allemaal op haar manier moet gebeuren bij diegene die helpt want anders is het niet goed
Biloefeningen zie je haar vaak doen en ik zag haar een keer de badkamer doen en vaak afwassen. Stofzuigen zag ik haar nooit doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze ook vaak de afwas.....
Wat ik haar niet meer vaak zie doen is al die billenoefeningen of ze brengen dat niet meer in beeld.
Geloof dat allemaal een taak hebben....dweilen zuigen koken afwassen opruimen.....maar die ik zelf echt nooit wat heb zien doen is Jimmy en Dilano. Donarhi niet echt veel, wel horen schreeuwen waar is dat of dat en hetzelfde met Doriana.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Biloefeningen zie je haar vaak doen en ik zag haar een keer de badkamer doen en vaak afwassen. Stofzuigen zag ik haar nooit doen.
Jimmy en Dilano koken vaak.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geloof dat allemaal een taak hebben....dweilen zuigen koken afwassen opruimen.....maar die ik zelf echt nooit wat heb zien doen is Jimmy en Dilano. Donarhi niet echt veel, wel horen schreeuwen waar is dat of dat en hetzelfde met Doriana.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Biloefeningen zie je haar vaak doen en ik zag haar een keer de badkamer doen en vaak afwassen. Stofzuigen zag ik haar nooit doen.
WE ZIEN niet alles, ze is heel vaak alleen buiten sporten, ze hebben allemaal taken, die bespreken ze elke ochtend, vaak kiest Alice afwas omdat ze dat het leukst vindquote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Deze week voor het eerst. Tot deze week rouleerde het netjes per duo.quote:
Ja en pannenkoek bakken en toch ondanks dat de camera niet vaak op haar staat zie je haar duidelijk oefeningen doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
[..]
WE ZIEN niet alles, ze is heel vaak alleen buiten sporten, ze hebben allemaal taken, die bespreken ze elke ochtend, vaak kiest Alice afwas omdat ze dat het leukst vind
Die twee hadden de hele week koken als taak, en daarvoor vaak badkamer/wc.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geloof dat allemaal een taak hebben....dweilen zuigen koken afwassen opruimen.....maar die ik zelf echt nooit wat heb zien doen is Jimmy en Dilano. Donarhi niet echt veel, wel horen schreeuwen waar is dat of dat en hetzelfde met Doriana.
ik kan na een keer bakken al geen pannenkoeken meer zien voor een aantal maanden , laat staan dat je iedere dag pannenkoeken moet etenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:26 schreef Dotteke het volgende:
Alle dagen pannenkoeken lijkt mij ook wel te gaan vervelen
Jimmy en dylano doen iedere x de complete bakamerquote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gisteravond toch niet, toen was er het putjesprobleem.....maar volgens mij was die viezigheid van 3Big Brothers wat tevoorschijn kwam.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Jimmy en dylano doen iedere x de complete bakamer
zie der niet zovaak afwassen hoor, en die squats zal ze echt nog wel doenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat ik haar niet meer vaak zie doen is al die billenoefeningen of ze brengen dat niet meer in beeld.
nou die zie ik echt vaak genoeg de badkamer schoonmaken Jimmy en Dilano echt vaakquote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
tussen taken krijgen en uitvoeren zit een verschil hequote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
[..]
WE ZIEN niet alles, ze is heel vaak alleen buiten sporten, ze hebben allemaal taken, die bespreken ze elke ochtend, vaak kiest Alice afwas omdat ze dat het leukst vind
Het is een combinatie van pannenkoeken en rode kool.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wie kent die geurtjes van Glenn?
Lijkt dat iedereen ze lekker vindt
ze hebben dit jaar andere hahaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:57 schreef GayGuy het volgende:
https://nl.flaske.com/producten/fles-grote-broer-lavender die url, though🤣🤣🤣
nou echt hequote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:26 schreef Dotteke het volgende:
Alle dagen pannenkoeken lijkt mij ook wel te gaan vervelen
is echt belangrijk voor in het huisquote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:38 schreef ledn81 het volgende:
Basiri geeft even tips welke vitamines je het beste kunt slikken als je teveel lachgas gebruikt hebt
vo,gens mijn was dat Joop die is echt lekkerquote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wie kent die geurtjes van Glenn?
Lijkt dat iedereen ze lekker vindt
Zit net zo verstopt als het doucheputje van gisteren.quote:
Yepquote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:50 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zit net zo verstopt als het doucheputje van gisteren.
Ik vind twee dingen slecht geregeld deze keer : het duo verhaal en het eten : niet gevarieerd en erg weinigquote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:52 schreef Tuttebolleke het volgende:
Geef ze gewoon koffie en niemand zit meer verstopt
Karin gaat straks haar haar doenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:58 schreef zodeju het volgende:
Ben toch echt bang dat Ashley wat aan haar haar moet gaan doen......dat zwarte wordt toch wel echt opzichtig. Raar dat je het idee hebt dat het wel goed komt met die strengs in niet je haarkleur. Of denken ze de echte kapper langs komt.....Zelfde met Ariana.....die was net op tijd thuis.....met haar pruiken.
Gewoon haar kleuren lijkt me niet zo'n probleem,
Mag ze aan Dylano gevenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:13 schreef Harry het volgende:
Ashley wilde een origineel Baywatch badpak voor de laatste dag bewaren.
Waar vind ik die pol?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ashley loopt behoorlijk uit in de Poll van Salar, die gaat zeker niet naar huis
Karen heeft ook niet veel mogelijheid daar om het te verbeteren.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:07 schreef Clasientjuh het volgende:
Zonde dat haar van Ashley je ziet veel korte plukken zo ongelijk.
ze zat van de week te vertellen dat haar eigen haar 2x in brand heeft gestaanquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:07 schreef Clasientjuh het volgende:
Zonde dat haar van Ashley je ziet veel korte plukken zo ongelijk.
ze had het er van de week over dat ze samen met karen haar extensions weer opnieuw er zouden inzetten en dat het dan weer wat leek als ze klaar waren, maar hebben het nog niet gedaanquote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:58 schreef zodeju het volgende:
Ben toch echt bang dat Ashley wat aan haar haar moet gaan doen......dat zwarte wordt toch wel echt opzichtig. Raar dat je het idee hebt dat het wel goed komt met die strengs in niet je haarkleur. Of denken ze de echte kapper langs komt.....Zelfde met Ariana.....die was net op tijd thuis.....met haar pruiken.
Gewoon haar kleuren lijkt me niet zo'n probleem,
Stofzuigen en ook zien dweilen deze week.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet niet of ze daar al mee bezig waren volgens mij zag je net heel kort de achterkant en het leek of 1 kant hoger zatquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze had het er van de week over dat ze samen met karen haar extensions weer opnieuw er zouden inzetten en dat het dan weer wat leek als ze klaar waren, maar hebben het nog niet gedaan
Ben bijna van plan om het op te geven.....elke als ik denk ik stop is er weer gewoon beeld.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het is vandaag SL dag, zo erg heb ik het nog nooit gezien![]()
Oh meen je niet. Iets korter haar tot haar schouder zal denk ik haar veel leuker staan.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze zat van de week te vertellen dat haar eigen haar 2x in brand heeft gestaan
Het is heel erg vandaag , dat betekend vast een spannende avondquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het is vandaag SL dag, zo erg heb ik het nog nooit gezien![]()
Laten we het hopen, want het is triest om hiernaar te kijken of zelfs voor te moeten betalenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is heel erg vandaag , dat betekend vast een spannende avond
Zoals het vandaag gaat is het idd wel een beetje sneuquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Laten we het hopen, want het is triest om hiernaar te kijken of zelfs voor te moeten betalen
Kont moet leegquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:28 schreef ledn81 het volgende:
Sabeautje zit al heel lang buiten blijkbaar. Die heeft het zwaar blijkbaar
ja geen idee maar ze vertelde wel dat het dan weer stuk netter zou zittenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Weet niet of ze daar al mee bezig waren volgens mij zag je net heel kort de achterkant en het leek of 1 kant hoger zat
ja geen idee of dat kan nog maar ze vertelde het 1x dat ze jong was geloof ik en dat ze wat ouder was had het in brand gestaan en zei ze dus ook al dat haar eigen haar heel kort wasquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:17 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Oh meen je niet. Iets korter haar tot haar schouder zal denk ik haar veel leuker staan.
of oefenen voor vanavond hahaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is heel erg vandaag , dat betekend vast een spannende avond
ohh wat lief...... Tom is ook bezig hahaquote:
van wie is die eyeliner ? die zal wel blij wezen hahahaquote:
Sonja?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
van wie is die eyeliner ? die zal wel blij wezen hahaha
Deze staat al een tijdje zoquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ashley loopt behoorlijk uit in de Poll van Salar, die gaat zeker niet naar huis
Mag ik zeggen dat Tom heel onrustig toont. Het is net of hij heel zenuwachtig is of hij heeft ook last van buikgriep. Van ene bil op de andere benen over elkaar benen uit elkaar.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |