Hij had de bal die ze gisteren in de game area hadden mee naar binnen genomen en was samen met Glenn balletje hoog houden aan t doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:09 schreef Rhosyn het volgende:
BB; Tyron, stop waar je mee bezig bent.
Wat deed hij?
Nu weer BB: Tyron..,de voorraadkamer is open.
Moet hij iets inleveren.
heel verschillend publiek ook vooral.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mwah, mensen met een andere mening dan meneer Volder zelf kunnen er niet in meestemmen, want die worden geblokkeerd. Of dat neutraal te noemen is betwijfel ik.
We zien het allemaal vanavond wel
De groep van de Volder zijn voornamelijk Belgen. Zal dus ook wat gekleurd zijn. Denk dat Ty ook meer een Instagram lieveling is. Daar zitten veel jongere mensen op. De vraag is gaan die ook stemmen? Die op facebook zijn de diehard fans van middelbare leeftijd en ouder.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik denk dat dit komt, omdat Salar zelf ook telkens lichte voorkeur richting ty laat merken, de poll van van volder is meer neutraal omdat die geen voorkeur laat blijken
Wat een armoei. Alsof dat terugkeren een lastminute beslissing was waarbij ze er pas na de terugkeer achterkwamen dat er dan een bed te weinig zou zijnquote:
Zelf in elkaar geflanst bedjequote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wat een armoei. Alsof dat terugkeren een lastminute beslissing was waarbij ze er pas na de terugkeer achterkwamen dat er dan een bed te weinig zou zijn
Kleine jongen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:18 schreef Schakeltopia het volgende:
gelukkig schakel ik net in bij een zingende lenie
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:19 schreef Schakeltopia het volgende:
nou en karen en jimmy weer over niet kunnen poepen... ik kies voor lenie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |