Waar zei ook aan meewerkt moet de opmerkingen steeds van de nieuwe willen ons de 1e groep 1 voor 1 eruit hebbenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:37 schreef Lillibet het volgende:
Ashley zegt dat je nu steeds meer 2 groepen ziet ontstaan
Ashley maakt er twee groepen van en ziet ze ontstaanquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:37 schreef Lillibet het volgende:
Ashley zegt dat je nu steeds meer 2 groepen ziet ontstaan
Oh dan moet je ff F5quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:55 schreef Lillibet het volgende:
[..]
videoland error melding
maar bij de rest dus niet begrijp ik
Engine error staat er
En terecht, iedereen moet nu maar even horen dat ze vanmorgen iets gedaan heeft.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley voelt zich meteen aangevallen ....
Tuurlijk dat is logisch.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik denk dat het een groot verschil is of je kids nog thuis wonen of dat je kids zijn uitgevlogen, ik zou ook mn partner het meest missen, en 1e noemen, mijn kids zijn 34, 33 en 32
Ze gaat nietquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:59 schreef marky het volgende:
En toch vraag ik mij af wat er in de groep veranderen gaat als Ashley zou vertrekken. Ze trekt altijd alles meteen naar zich toe. Ook in discussies of simpele opmerkingen over afwas.
Alles wil ze meemaken heeft meegemaakt of weet het......quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:59 schreef marky het volgende:
En toch vraag ik mij af wat er in de groep veranderen gaat als Ashley zou vertrekken. Ze trekt altijd alles meteen naar zich toe. Ook in discussies of simpele opmerkingen over afwas.
Nee, die wordt als eerste van die bank gehaald.quote:
Bij salar staat tyron boven aanquote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, die wordt als eerste van die bank gehaald.
Krijgt ze nog meer vleugels van en zit ze er volgende week weer op.
Dat hoop ik, werkt toch psychisch doorquote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, die wordt als eerste van die bank gehaald.
Krijgt ze nog meer vleugels van en zit ze er volgende week weer op.
Oh had ik niet verwacht!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Bij salar staat tyron boven aan
Normaal 1, maar BB kan draaien zoals hij wil, nu nog niet zo belangrijk, maar veel van ons dachten eind vorig jaar dat de eindstand best anders geeindigd had kunnen zijn ,als er niet per se zoveel belg en zoveel nl in de finale moestquote:
ik denk dat dit komt, omdat Salar zelf ook telkens lichte voorkeur richting ty laat merken, de poll van van volder is meer neutraal omdat die geen voorkeur laat blijkenquote:
Ja, die zat er toch vaker naast die van volder.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik denk dat dit komt, omdat Salar zelf ook telkens lichte voorkeur richting ty laat merken, de poll van van volder is meer neutraal omdat die geen voorkeur laat blijken
Mwah, mensen met een andere mening dan meneer Volder zelf kunnen er niet in meestemmen, want die worden geblokkeerd. Of dat neutraal te noemen is betwijfel ik.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik denk dat dit komt, omdat Salar zelf ook telkens lichte voorkeur richting ty laat merken, de poll van van volder is meer neutraal omdat die geen voorkeur laat blijken
Als Tyron de fans van Salar achter zich krijgt heb ik toch goede hoop.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als Tyron slim is pakt hij het nu verder op zo als Salar deed. Lol maken en zien waar het schip gaat stranden.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Bij salar staat tyron boven aan
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mwah, mensen met een andere mening dan meneer zelf kunnen er niet in meestemmen, want die worden geblokkeerd. Of dat neutraal te noemen is betwijfel ik.
We zien het allemaal vanavond wel
Is die op de stream?quote:
Heb m'n post aangepast, ging niet over Salar maar over Volderquote:
Ahh okayquote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb m'n post aangepast, ging niet over Salar maar over Volder
Jw bent er zelf nogal fel op namelijk.quote:
Lees anders gewoon evenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jw bent er zelf nogal fel op namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |