ik denk dat dit komt, omdat Salar zelf ook telkens lichte voorkeur richting ty laat merken, de poll van van volder is meer neutraal omdat die geen voorkeur laat blijkenquote:
Ja, die zat er toch vaker naast die van volder.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik denk dat dit komt, omdat Salar zelf ook telkens lichte voorkeur richting ty laat merken, de poll van van volder is meer neutraal omdat die geen voorkeur laat blijken
Mwah, mensen met een andere mening dan meneer Volder zelf kunnen er niet in meestemmen, want die worden geblokkeerd. Of dat neutraal te noemen is betwijfel ik.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik denk dat dit komt, omdat Salar zelf ook telkens lichte voorkeur richting ty laat merken, de poll van van volder is meer neutraal omdat die geen voorkeur laat blijken
Als Tyron de fans van Salar achter zich krijgt heb ik toch goede hoop.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als Tyron slim is pakt hij het nu verder op zo als Salar deed. Lol maken en zien waar het schip gaat stranden.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Bij salar staat tyron boven aan
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mwah, mensen met een andere mening dan meneer zelf kunnen er niet in meestemmen, want die worden geblokkeerd. Of dat neutraal te noemen is betwijfel ik.
We zien het allemaal vanavond wel
Is die op de stream?quote:
Heb m'n post aangepast, ging niet over Salar maar over Volderquote:
Ahh okayquote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb m'n post aangepast, ging niet over Salar maar over Volder
Jw bent er zelf nogal fel op namelijk.quote:
Lees anders gewoon evenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jw bent er zelf nogal fel op namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |