Karin gaat straks haar haar doenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:58 schreef zodeju het volgende:
Ben toch echt bang dat Ashley wat aan haar haar moet gaan doen......dat zwarte wordt toch wel echt opzichtig. Raar dat je het idee hebt dat het wel goed komt met die strengs in niet je haarkleur. Of denken ze de echte kapper langs komt.....Zelfde met Ariana.....die was net op tijd thuis.....met haar pruiken.
Gewoon haar kleuren lijkt me niet zo'n probleem,
Mag ze aan Dylano gevenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:13 schreef Harry het volgende:
Ashley wilde een origineel Baywatch badpak voor de laatste dag bewaren.
Waar vind ik die pol?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ashley loopt behoorlijk uit in de Poll van Salar, die gaat zeker niet naar huis
Karen heeft ook niet veel mogelijheid daar om het te verbeteren.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:07 schreef Clasientjuh het volgende:
Zonde dat haar van Ashley je ziet veel korte plukken zo ongelijk.
ze zat van de week te vertellen dat haar eigen haar 2x in brand heeft gestaanquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:07 schreef Clasientjuh het volgende:
Zonde dat haar van Ashley je ziet veel korte plukken zo ongelijk.
ze had het er van de week over dat ze samen met karen haar extensions weer opnieuw er zouden inzetten en dat het dan weer wat leek als ze klaar waren, maar hebben het nog niet gedaanquote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:58 schreef zodeju het volgende:
Ben toch echt bang dat Ashley wat aan haar haar moet gaan doen......dat zwarte wordt toch wel echt opzichtig. Raar dat je het idee hebt dat het wel goed komt met die strengs in niet je haarkleur. Of denken ze de echte kapper langs komt.....Zelfde met Ariana.....die was net op tijd thuis.....met haar pruiken.
Gewoon haar kleuren lijkt me niet zo'n probleem,
Stofzuigen en ook zien dweilen deze week.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze ook vaak de afwas.....
Wat ik haar niet meer vaak zie doen is al die billenoefeningen of ze brengen dat niet meer in beeld.
Weet niet of ze daar al mee bezig waren volgens mij zag je net heel kort de achterkant en het leek of 1 kant hoger zatquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze had het er van de week over dat ze samen met karen haar extensions weer opnieuw er zouden inzetten en dat het dan weer wat leek als ze klaar waren, maar hebben het nog niet gedaan
Ben bijna van plan om het op te geven.....elke als ik denk ik stop is er weer gewoon beeld.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het is vandaag SL dag, zo erg heb ik het nog nooit gezien![]()
Oh meen je niet. Iets korter haar tot haar schouder zal denk ik haar veel leuker staan.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze zat van de week te vertellen dat haar eigen haar 2x in brand heeft gestaan
Het is heel erg vandaag , dat betekend vast een spannende avondquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het is vandaag SL dag, zo erg heb ik het nog nooit gezien![]()
Laten we het hopen, want het is triest om hiernaar te kijken of zelfs voor te moeten betalenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is heel erg vandaag , dat betekend vast een spannende avond
Zoals het vandaag gaat is het idd wel een beetje sneuquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Laten we het hopen, want het is triest om hiernaar te kijken of zelfs voor te moeten betalen
Kont moet leegquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:28 schreef ledn81 het volgende:
Sabeautje zit al heel lang buiten blijkbaar. Die heeft het zwaar blijkbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |