SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:08 schreef KangaP het volgende:
Uit het streamverlag van Lionheart van gisteravond
Alice is verdrietig. Bij het bedden verschonen is haar pyjama/nachtpon zoekgeraakt. Wellicht is deze per ongeluk meegegaan met de waszakken. Ze is er verdrietig van.
Is die ondertussen terecht?
Was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:09 schreef Thorelf het volgende:
Zie dat sabo ook haar koffer aan het pakken is....prettige wending 😉
Wet 43 denk ik.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:09 schreef Thorelf het volgende:
Zie dat sabo ook haar koffer aan het pakken is....prettige wending 😉
Ze hebben kleding met merken, ik heb al paar keer stukje zwart en wit tape gezien, meest bij Dannyquote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Liggen er al vanaf het begin. Ze gebruiken ze soms.
Jaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:13 schreef Harry het volgende:
Ashley wilde een origineel Baywatch badpak voor de laatste dag bewaren.
Afplakken van merken op kleding gebruiken ze ze ook voor.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Liggen er al vanaf het begin. Ze gebruiken ze soms.
Mocht Ty blijven dan krijgt hij een soort Ariana als duo. Die gaat daar gillend gek van worden.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:41 schreef Schakeltopia het volgende:
my god soebaroe kijkt even hoe de wind staat, zodat de was perfect staat
Mja ik ging ff twijfelen of er iets met videoland wasquote:
Samequote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mja ik ging ff twijfelen of er iets met videoland was
Als ze er alle twee inblijven kunnen ze in het huis wel de gezuster zijn....Ook als je foto's van die twee bekijkt en hun toewijding om zich te presenteren.quote:
True. Zeer saaiquote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er is ook niets te melden, op dat lampje in dat kastje na dan, het knippert.
voor merken op kleding af te tapenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:54 schreef spapaars het volgende:
Rechts van Glenn meerkleurige rollen tape, voor wat?
[ afbeelding ]
Volgens mij doet ze ook vaak de afwas.....quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik zie Alice trouwens ook zelden iets schoonmaken ik zeg zelden maar bedoel eigenlijk nooit enige wat ze steevast doet iedere en het enige wat ze doet is pannenkoeken bakken en merk steeds vaker dat het echt allemaal op haar manier moet gebeuren bij diegene die helpt want anders is het niet goed
Biloefeningen zie je haar vaak doen en ik zag haar een keer de badkamer doen en vaak afwassen. Stofzuigen zag ik haar nooit doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze ook vaak de afwas.....
Wat ik haar niet meer vaak zie doen is al die billenoefeningen of ze brengen dat niet meer in beeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |