True. Zeer saaiquote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er is ook niets te melden, op dat lampje in dat kastje na dan, het knippert.
voor merken op kleding af te tapenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:54 schreef spapaars het volgende:
Rechts van Glenn meerkleurige rollen tape, voor wat?
[ afbeelding ]
Volgens mij doet ze ook vaak de afwas.....quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik zie Alice trouwens ook zelden iets schoonmaken ik zeg zelden maar bedoel eigenlijk nooit enige wat ze steevast doet iedere en het enige wat ze doet is pannenkoeken bakken en merk steeds vaker dat het echt allemaal op haar manier moet gebeuren bij diegene die helpt want anders is het niet goed
Biloefeningen zie je haar vaak doen en ik zag haar een keer de badkamer doen en vaak afwassen. Stofzuigen zag ik haar nooit doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze ook vaak de afwas.....
Wat ik haar niet meer vaak zie doen is al die billenoefeningen of ze brengen dat niet meer in beeld.
Geloof dat allemaal een taak hebben....dweilen zuigen koken afwassen opruimen.....maar die ik zelf echt nooit wat heb zien doen is Jimmy en Dilano. Donarhi niet echt veel, wel horen schreeuwen waar is dat of dat en hetzelfde met Doriana.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Biloefeningen zie je haar vaak doen en ik zag haar een keer de badkamer doen en vaak afwassen. Stofzuigen zag ik haar nooit doen.
Jimmy en Dilano koken vaak.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geloof dat allemaal een taak hebben....dweilen zuigen koken afwassen opruimen.....maar die ik zelf echt nooit wat heb zien doen is Jimmy en Dilano. Donarhi niet echt veel, wel horen schreeuwen waar is dat of dat en hetzelfde met Doriana.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Biloefeningen zie je haar vaak doen en ik zag haar een keer de badkamer doen en vaak afwassen. Stofzuigen zag ik haar nooit doen.
WE ZIEN niet alles, ze is heel vaak alleen buiten sporten, ze hebben allemaal taken, die bespreken ze elke ochtend, vaak kiest Alice afwas omdat ze dat het leukst vindquote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Deze week voor het eerst. Tot deze week rouleerde het netjes per duo.quote:
Ja en pannenkoek bakken en toch ondanks dat de camera niet vaak op haar staat zie je haar duidelijk oefeningen doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
[..]
WE ZIEN niet alles, ze is heel vaak alleen buiten sporten, ze hebben allemaal taken, die bespreken ze elke ochtend, vaak kiest Alice afwas omdat ze dat het leukst vind
Die twee hadden de hele week koken als taak, en daarvoor vaak badkamer/wc.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geloof dat allemaal een taak hebben....dweilen zuigen koken afwassen opruimen.....maar die ik zelf echt nooit wat heb zien doen is Jimmy en Dilano. Donarhi niet echt veel, wel horen schreeuwen waar is dat of dat en hetzelfde met Doriana.
ik kan na een keer bakken al geen pannenkoeken meer zien voor een aantal maanden , laat staan dat je iedere dag pannenkoeken moet etenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:26 schreef Dotteke het volgende:
Alle dagen pannenkoeken lijkt mij ook wel te gaan vervelen
Jimmy en dylano doen iedere x de complete bakamerquote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |