Kont moet leegquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:28 schreef ledn81 het volgende:
Sabeautje zit al heel lang buiten blijkbaar. Die heeft het zwaar blijkbaar

ja geen idee maar ze vertelde wel dat het dan weer stuk netter zou zittenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Weet niet of ze daar al mee bezig waren volgens mij zag je net heel kort de achterkant en het leek of 1 kant hoger zat

ja geen idee of dat kan nog maar ze vertelde het 1x dat ze jong was geloof ik en dat ze wat ouder was had het in brand gestaan en zei ze dus ook al dat haar eigen haar heel kort wasquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:17 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Oh meen je niet. Iets korter haar tot haar schouder zal denk ik haar veel leuker staan.

of oefenen voor vanavond hahaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is heel erg vandaag , dat betekend vast een spannende avond

Toch schattigquote:

ohh wat lief...... Tom is ook bezig hahaquote:

van wie is die eyeliner ? die zal wel blij wezen hahahaquote:

Sonja?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
van wie is die eyeliner ? die zal wel blij wezen hahaha

Deze staat al een tijdje zoquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ashley loopt behoorlijk uit in de Poll van Salar, die gaat zeker niet naar huis

Mag ik zeggen dat Tom heel onrustig toont. Het is net of hij heel zenuwachtig is of hij heeft ook last van buikgriep. Van ene bil op de andere benen over elkaar benen uit elkaar.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |