Zielug. Ik hoorde bij het openen van stream dat madam zit te klagen to Danny dat ze nooit een voordeeltje is toegekend. of zoiets...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley wordt altijd als laatste gekozen ....
Vast niet, ik denk wel dat ze vanavond weer gaat overleven ....quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:33 schreef Koos1958 het volgende:
Denkt ashley dat als ze regelmatig zegt dat ze de koppels wil maken bb zegt ja joh dat is goed.
Is ook , vandaag ff niet maar van de week zag je dat wel steeds meer ontstaanquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:37 schreef Lillibet het volgende:
Ashley zegt dat je nu steeds meer 2 groepen ziet ontstaan
Gaat ie nu aandoenquote:
Ah daar klaagt basiri over.quote:
Maar hij heeft wel een puntquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:45 schreef happyme28 het volgende:
Basiri maakt geen vrienden de laatste dagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je kan natuurlijk ook even rustig wachten tot het is afgekoeldquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:44 schreef Lillibet het volgende:
basiri op best vervelende toon dat ze het brood hadden moeten laten afkoelen
een kwartierke
het is niet fijn voor iedereen en zo jammer
danny heeft het ook moeilijk met snijden hier en ik vind het ook erg voor hem
De schuld van Ashley. Die kwam met 2 broden vanuit buiten leek het en begon meteen met snijden. Er werd vanaf de bank geroepen snijd ook wat voor mij en toen moest Danny het snijden omdat, wat Ashley zelf zei, het brood verpestte.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:44 schreef Lillibet het volgende:
basiri op best vervelende toon dat ze het brood hadden moeten laten afkoelen
een kwartierke
het is niet fijn voor iedereen en zo jammer
danny heeft het ook moeilijk met snijden hier en ik vind het ook erg voor hem
niet piepen dat dannie het zo moeilijk heeft met brood snijdenquote:
Jaaa daaag dat moest van Ashleyquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:44 schreef Lillibet het volgende:
dan had dannie moeten wachten met snijden
ik denk dat het een groot verschil is of je kids nog thuis wonen of dat je kids zijn uitgevlogen, ik zou ook mn partner het meest missen, en 1e noemen, mijn kids zijn 34, 33 en 32quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tuurlijk mis je ze allemaal, maar zou toch eerst mijn kids noemen en dan mijn partner.
Zo zie je maar, dat daar ook een groot verschil in zit.....
Tuurlijk, gisteren in die discussie over het stemmen en mensen die iets anders doen dan eerder besproken ook. Maar het levert hem geen vrienden opquote:
ben je er nog zelf bij als je daarnaar luistertquote:
Excuse me?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:48 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ben je er nog zelf bij als je daarnaar luistert![]()
Eensquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:47 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Tuurlijk, gisteren in die discussie over het stemmen en mensen die iets anders doen dan eerder besproken ook. Maar het levert hem geen vrienden op
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Excuse me?
Oh ik snap wat je zegt.
Ja Danny had ook kunnen zeggen dat het te warm was. Danny is een beetje een watje.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:50 schreef Rhosyn het volgende:
Zeg ik net dat Danny een watje is gaat hij de groep aanspreken op de afwas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |