Gisteravond toch niet, toen was er het putjesprobleem.....maar volgens mij was die viezigheid van 3Big Brothers wat tevoorschijn kwam.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Jimmy en dylano doen iedere x de complete bakamer
zie der niet zovaak afwassen hoor, en die squats zal ze echt nog wel doenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze ook vaak de afwas.....
Wat ik haar niet meer vaak zie doen is al die billenoefeningen of ze brengen dat niet meer in beeld.
nou die zie ik echt vaak genoeg de badkamer schoonmaken Jimmy en Dilano echt vaakquote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geloof dat allemaal een taak hebben....dweilen zuigen koken afwassen opruimen.....maar die ik zelf echt nooit wat heb zien doen is Jimmy en Dilano. Donarhi niet echt veel, wel horen schreeuwen waar is dat of dat en hetzelfde met Doriana.
tussen taken krijgen en uitvoeren zit een verschil hequote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
[..]
WE ZIEN niet alles, ze is heel vaak alleen buiten sporten, ze hebben allemaal taken, die bespreken ze elke ochtend, vaak kiest Alice afwas omdat ze dat het leukst vind
Het is een combinatie van pannenkoeken en rode kool.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wie kent die geurtjes van Glenn?
Lijkt dat iedereen ze lekker vindt
ze hebben dit jaar andere hahaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:57 schreef GayGuy het volgende:
https://nl.flaske.com/producten/fles-grote-broer-lavender die url, though🤣🤣🤣
nou echt hequote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:26 schreef Dotteke het volgende:
Alle dagen pannenkoeken lijkt mij ook wel te gaan vervelen
is echt belangrijk voor in het huisquote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:38 schreef ledn81 het volgende:
Basiri geeft even tips welke vitamines je het beste kunt slikken als je teveel lachgas gebruikt hebt
vo,gens mijn was dat Joop die is echt lekkerquote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wie kent die geurtjes van Glenn?
Lijkt dat iedereen ze lekker vindt
Zit net zo verstopt als het doucheputje van gisteren.quote:
Yepquote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:50 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zit net zo verstopt als het doucheputje van gisteren.
Ik vind twee dingen slecht geregeld deze keer : het duo verhaal en het eten : niet gevarieerd en erg weinigquote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:52 schreef Tuttebolleke het volgende:
Geef ze gewoon koffie en niemand zit meer verstopt
Karin gaat straks haar haar doenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:58 schreef zodeju het volgende:
Ben toch echt bang dat Ashley wat aan haar haar moet gaan doen......dat zwarte wordt toch wel echt opzichtig. Raar dat je het idee hebt dat het wel goed komt met die strengs in niet je haarkleur. Of denken ze de echte kapper langs komt.....Zelfde met Ariana.....die was net op tijd thuis.....met haar pruiken.
Gewoon haar kleuren lijkt me niet zo'n probleem,
Mag ze aan Dylano gevenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:13 schreef Harry het volgende:
Ashley wilde een origineel Baywatch badpak voor de laatste dag bewaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |