Smeer dit maar op Alice haar shirt.quote:
helpt goed tegen puistenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Smeer dit maar op Alice haar shirt.
het is te druk in de woonkamer , ff me-timequote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:20 schreef -river- het volgende:
Om deze tijd janken om een putje en sws waarom om deze tijd schoonmaken. Ga lekker naar bed.
Waarom? Die ligt lekker in haar bed.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Smeer dit maar op Alice haar shirt.
Allemaalquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:20 schreef odie22 het volgende:
[..]
het is te druk in de woonkamer , ff me-time
Ga dan lekker jezelf blij maken op het toilet en laat de rest van de bewoners met rust.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:20 schreef odie22 het volgende:
[..]
het is te druk in de woonkamer , ff me-time
Blijkbaar denkt BB dat het sabeau heel populair maaktquote:
ja jaquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijkbaar denkt BB dat het sabeau heel populair maakt
hahahaquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:25 schreef -river- het volgende:
Truusje heeft het putje schoon gemaakt, ga lekker je sticker halen en plak die op je voorhoofd.
Maar je krijgt wel de aandacht, ik heb het wel gezien met miss babbelquote:
Echt hè, iedere keer als ik jouw naam zie moet ik weer aan DGK denken en wat ik daar allemaal zag.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:29 schreef DGK-Eric het volgende:
"Sorbo hier, Sorbo daar, Sorbo is uw hulp in huis!"
![]()
Ze doet haar naam wél eer aan![]()
eerlijk gezegd was ze niet zo vaak in de douche te vinden!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:28 schreef greysbones het volgende:
In die hottub dreef al een halve pruik van Ariana
Dan zou er in die douche toch 10 x zoveel moeten zitten
Dan heb je toch geen plezier meer, om er zo mee bezig te zijn.....We liggen wel goed in de groep denk ik. we hoeven ons nog niet erg zorgen te maken......quote:
Daar hoop ik wel op. Precies om die koppen van een paar bewoners daarquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:35 schreef Schakeltopia het volgende:
kan niet wachten tot ashley als eerste vrijgesteld word morgen
wil die kop van dilano wel zien
Ik kan niet kijken …..quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar hoop ik wel op. Precies om die koppen van een paar bewoners daar![]()
We gaan het morgen zien
Oh maar je kan het toch terugzien op videoland? Of kan dat nietquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:40 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Morgen en volgende week zaterdag
Ja maar live is leuk 😃quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh maar je kan het toch terugzien op videoland? Of kan dat niet
zoals ze zegtquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:42 schreef Schakeltopia het volgende:
big brother uit moeten omdat je niet kan poepen
Ja lijkt me ook het meest logischequote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:45 schreef Lillibet het volgende:
mooi persoonlijk verhaal
sorbo begint te vertellen dat ze ook in het ziekenhuis lag voor haar darmen en dat ze iets in haar kont spoten
Hoeft ook niet...quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:48 schreef Puzzie het volgende:
Ash kan haar was morgen niet droog mee naar huis nemen
En maar lullen over het spel en de andere bewoners. Verder hebben ze weinig te bespreken. Zou voor Jimmy beter zijn als Dilano zou vertrekkenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:47 schreef odie22 het volgende:
die dilano en jimmie samen zoveel is ook niet gezond
Steenpuistquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:44 schreef Lillibet het volgende:
alles ging omhoog in de wc pot
zijn hele kont was nat
Voor een 41 jarige man heeft hij een ongelofelijk slecht vermogen mensen in te schatten.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:48 schreef Lillibet het volgende:
jimmie wil het beste voor sjobo , zoals hij het zegt, en dilano
Hij gaat haar nog heel vaak zien want ze woont in de buurt
en en en
Na het doucheputje gaat ze nu zichzelf ontstoppenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:47 schreef Lillibet het volgende:
Weten we nu niet hoe het afgelopen is bij sorbo
Sowieso vind ik dat duo verhaal waardeloos , het zijn geen getrouwde koppels maar het lijkt soms wel zoquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:50 schreef happyme28 het volgende:
[..]
En maar lullen over het spel en de andere bewoners. Verder hebben ze weinig te bespreken. Zou voor Jimmy beter zijn als Dilano zou vertrekken
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Echt hè, iedere keer als ik jouw naam zie moet ik weer aan DGK denken en wat ik daar allemaal zag.
Het was goud, Huub vooral, sorry, alle toestanden met die dikke maar ook chocolade, jacuzie, .... en zeker de paarden en het veulen daar kan dit toch niet aan tippen, sorry
Ondanks dat vind ik Jimmy & Dilano wel het meest sterke en stabiele koppel.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sowieso vind ik dat duo verhaal waardeloos , het zijn geen getrouwde koppels maar het lijkt soms wel zo
Vroeger was alles beter , mocht je nog mensen mishandelen of geestelijk beschadigenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Echt hè, iedere keer als ik jouw naam zie moet ik weer aan DGK denken en wat ik daar allemaal zag.
Het was goud, Huub vooral, sorry, alle toestanden met die dikke maar ook chocolade, jacuzie, .... en zeker de paarden en het veulen daar kan dit toch niet aan tippen, sorry
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter , mocht je nog mensen mishandelen of geestelijk beschadigen
Waar is die goeie ouwe tijd toch gebleven![]()
Ja dat was leuk, ik mis het ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter , mocht je nog mensen mishandelen of geestelijk beschadigen
Waar is die goeie ouwe tijd toch gebleven![]()
Dat verheerlijken vind ik soms wat lastig maar goedquote:
Dotteke is een schatje.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:01 schreef DGK-Eric het volgende:
En we gaan het nu weer over BB hebben, anders krijgen we @:Dotteke op ons dak
yes dat is allicequote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:08 schreef Krambo het volgende:
Niet te volgen dat gekakel op stream 1.
De slaapster op stream is Alice gok ik?
Ja en ze zal vast heeeeeeel teleurgesteld zijn dat ze het putje niet heeft gezien.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:08 schreef Krambo het volgende:
Niet te volgen dat gekakel op stream 1.
De slaapster op stream is Alice gok ik?
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja en ze zal vast heeeeeeel teleurgesteld zijn dat ze het putje niet heeft gezien.
Ze gaan nog even samen chillen op de gang..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:20 schreef BB-King het volgende:
Heeft Sabeau nu ook al Randy gestrikt?
Ze is op dreef.
is een zalfje tegen de puistjesquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:40 schreef spapaars het volgende:
Welke manlijke bewoner heeft dat geflikt?
[ afbeelding ]
Naughty thoughts foeiquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:40 schreef spapaars het volgende:
Welke manlijke bewoner heeft dat geflikt?
[ afbeelding ]
stream 1 is woonkamer nuquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:47 schreef Xilia het volgende:
Geen woonkamer meer helaas, ik geef het op![]()
de zit toch thuisquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:27 schreef -river- het volgende:
Ariana weet nu eindelijk waar haar pruik is gebleven.
die is naar bed inmiddels. en heeft hele avond de badkamer lopen poetsenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:06 schreef mario390 het volgende:
wat was nu met saribo??
@:Schakeltopia??
en kunnt niet poepen?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die is naar bed inmiddels. en heeft hele avond de badkamer lopen poetsen
ja ze kan ook niet poepen, beetje verstopt. net als meuk uit het putje van de douchequote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
en kunnt niet poepen?
wat is dit?![]()
[ afbeelding ]
Waarom ligt er een timer op de zetel?quote:
Die van Dilanoquote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:20 schreef FBtje het volgende:
Ik kijk toch liever naar die van Dilano
denk nog vanwege dat uitbeeld en raad spelletje, weet even niet hoe het heetquote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:20 schreef Xilia het volgende:
[..]
Waarom ligt er een timer op de zetel?
Zijn ze nog brood aan het bakken?
Ah ja dat zal het wel zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
denk nog vanwege dat uitbeeld en raad spelletje
straks komt weer wimquote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ze kan ook niet poepen, beetje verstopt. net als meuk uit het putje van de douche
weet je nog die wim de dequote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
denk nog vanwege dat uitbeeld en raad spelletje, weet even niet hoe het heet
Er zijn er nog in de woonkamer, maar dat mogen we niet zienquote:
Doe een linkje dan?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:28 schreef FBtje het volgende:
Jah, die foto lukt nie haha... ik plaats de URL van Imgur
Jammerquote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:29 schreef Xilia het volgende:
[..]
Er zijn er nog in de woonkamer, maar dat mogen we niet zien
Ow pleeeeeze Marioquote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je nog die wim de de
warme tampon heruitfischte?![]()
Ah kontje van Dilano dusquote:
Ja, maar dat is deze niet hoor...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:32 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ah kontje van Dilano dus![]()
Ja ieder z'n smaak hé
Ja dat scheelt wel watquote:
Ondanks m'n username heb ook ik m'n grenzen he!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:00 schreef greysbones het volgende:
@:kinkijan
Sabeau doet raar smoezen
restjes Els?quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:01 schreef DGK-Eric het volgende:
En we gaan het nu weer over BB hebben, anders krijgen we @:Dotteke op ons dak
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]Daar is ze al
![]()
Het gaat hier natuurlijk over BB en niet over DGK of Utopia
Maar in de SC kunnen jullie het er uitgebreid over hebben.
Kan moeilijk zeggen dat het niet over Utopia mag gaan maar wel over DGK
Een behoorlijke groep was nog laat wakker maar werd niet in beeld gebracht. Snap wel dat ze nog even mogen liggen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:44 schreef b_engeltje het volgende:
Moggeh
Ik vind bb erg soft voor deze groep. Deze groep kan je juist mooi kneden tot betere beelden.. ook smorgens... kan me andere bb herrinneren dat ze om 08:00 wakker werden gemaakt met keiharde muziek
Lijkt wel of alles nu met de zachte hand gaat??
Alles is nog steeds in rust
Word nog geen broodje gebakken...
Dat Babaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:45 schreef Ireth het volgende:
En de grote BaBa sprak "laat er licht zijn!"
Met zijn alle 1 mes wasr iedereen aan loopt te likken.. nee dank jequote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:52 schreef Rhosyn het volgende:
Noucha vraagt of er geen bestek op de tafel nog moet maar van Ashley hoeft dat niet. Voor de pot pindakaas is 1 mes beschikbaar want anders gaat iedereen een eigen mes pakken en is er teveel afwas.
Ashly zegt dat Nouchka lekker moet gaan hardlopen maar verteld eerst wat ze heeft gedroomd. Dat heb ik gemist want ik ben aan het tikken maar nog wel net dat ze denkt dat het tussen haar en Nouchka gaat vanavond.
SL
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:59 schreef greysbones het volgende:
Gadver
Wat doet Alice nu
Haar neus snuiten in de wasbak
Dan zal de slangenkuil ook wel wakker zijnquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dan zal de slangenkuil ook wel wakker zijn
Nouchka en Sabeau: Basiri & Tomquote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:08 schreef Toweler het volgende:
Ergens te zien wie wie heeft genomineerd?
Hier kan je toch wel wat uit lezen hoe de verhoudingen staan.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nouchka en Sabeau: Basiri & Tom
Tom en Ronahi: Danny & Ashley
Danny en Alice: Nouchka & Dilano
Basiri en Karen: Sabeau & Nouchka
Randy en Doriana: Tom & Ashley
Jimmy en Dilano: Ashley & Alice
Ashley en Glenn: Nouchka & Sabeau
verkeerd gezienquote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nouchka en Sabeau: Basiri & Tom
Tom en Ronahi: Danny & Ashley
Danny en Alice: Nouchka & Dilano
Basiri en Karen: Sabeau & Nouchka
Randy en Doriana: Tom & Ashley
Jimmy en Dilano: Ashley & Alice
Ashley en Glenn: Nouchka & Sabeau
Heb ik al meerdere keren gezien, dus eigenlijk net zo als andere jaren, Kitty zei het in haar live vorige week op instagram, dat het in de getekende papieren ook staat, dat ze dagelijks verschillende vitaminen mogen pakken, en dat die altijd op voorraad zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:17 schreef Joyce-43 het volgende:
Tom en Jimmy namen net dus wel pillen in
Ik zag hem net effe vluchtig aan de achterkant... inderdaad niet mooi, heeft Karen dat gedaan?... ik vind sowieso dat opgeschoren haar aan de zij/ achterkant verschrikkelijk..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:30 schreef Lillibet het volgende:
Dat haar van Glenn ziet wel apart uit aan de achterkant![]()
glenn: communicatie is alles als je niet kunt praten met je partner![]()
Ziet er gezellig uit Karen en Glenn zo naast elkaar op de bank
Adriana?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:39 schreef Lillibet het volgende:
bij flodder moet adriana denken aan fam flodder of new kids nitro
![]()
![]()
ze vindt aron piper knap
karen ook
Ff kijken op google wie dat is
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zag hem net effe vluchtig aan de achterkant... inderdaad niet mooi, heeft Karen dat gedaan... ik vind sowieso dat opgeschoren haar aan de zij/ achterkant verschrikkelijk..
quote:
Ik vind haar kapper skills ook niet echt bijzonder, het lijkt af en toe een beetje happerig..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:41 schreef Lillibet het volgende:
[..]karen gedaan
Ik vind opgeschoren haar ook nooit mooi
Ook al is het een vrouwenkapper er zijn toch ook vrouwen met kort haar.Happerig met slechte overgangen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind haar kapper skills ook niet echt bijzonder, het lijkt af en toe een beetje happerig..
Topstreams.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:44 schreef Lillibet het volgende:
Dilano zit oefeningen te doen in de woonkamer
Nouchka ligt buikspieroefeningen te doen op het bankje in de badkamer![]()
Eens mijn kapper is het niet..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:45 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Ook al is het een vrouwenkapper er zijn toch ook vrouwen met kort haar.Happerig met slechte overgangen.
Ondanks dat die punt helmkapsels blijkbaar hip zijn vind ik het geen gezicht
GM. Waarom moet Alice e.v. weg voor 2 dagen??quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:59 schreef Lillibet het volgende:
Alice ruimt alvast alles op van haar op de badkamer.
Ze laat alles wat ze niet nodig heeft daar en vraagt of ze voor alle zekerheid 2 dagen alles dan van haar laten liggen.
Sabeau sprayt nu weer iets op
ashley zegt nu: jij bent echt heel lang bezig met makeup creme en zo he
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
GM. Waarom moet Alice e.v. weg voor 2 dagen??
Denk dat er Ashley bedoelt wordtquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
GM. Waarom moet Alice e.v. weg voor 2 dagen??
En niet haar kids??quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:02 schreef Lillibet het volgende:
Mocht nouchka eruit moeten gaan is ze heel blij om haar partner terug te zien
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:03 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Denk dat er Ashley bedoelt wordt
Tuurlijk mis je ze allemaal, maar zou toch eerst mijn kids noemen en dan mijn partner.quote:
Klopt maar zou nog kunnen dat ze er vanuit gaat dat ze die niet ziet in de studio.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tuurlijk mis je ze allemaal, maar zou toch eerst mijn kids noemen en dan mijn partner.
Zo zie je maar, dat daar ook een groot verschil in zit.....
Oooohquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:04 schreef Lillibet het volgende:
[..]![]()
begint wel allebei met een A![]()
Onze Tom heeft pijn
Beledigd omdat er op haar gestemd is, ze willen me eruit.quote:
Niet beledigdquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:16 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Beledigd omdat er op haar gestemd is, ze willen me eruit.
Dat snap ik dan niet, ze heeft zelf ook gestemd op iemand die ze eruit wil. De meeste daar zijn altijd beledigd dat er op ze gestemd wordt.
Dat lijkt me ook lachen om te zienquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:18 schreef Lillibet het volgende:
Ashley zou wel de koppels willen maken![]()
Op zich wel leuk dat je een andere dynamiek kunt krijgen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:20 schreef Puzzie het volgende:
Van mij mogen al die duo's ook uit elkaar , ik vind het de slechtste nieuwe verandering in dit BB gebeuren
Ja datquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:21 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Op zich wel leuk dat je een andere dynamiek kunt krijgen.
Als je bv iedere week een ander duo zou maken. Je wordt gedwongen om met mensen op te trekken die je wellicht wat meer zou mijden als dat niet was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |