Je constant anders voor doen breekt opquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Sabeau : Ik wil heel graag bij die groep zitten, maar ik ben ongesteld voor het eerst in lange tijd. En ik heb darmen die al 4 dagen niet naar de WC kunnen. En het gaat niet om excuses. En ik wil het heel graag, niet normaal, bij de groep zitten, maar ik probeer deze badkamer al een paar keer vandaag schoon te maken. Na het middageten, na het avondeten, maar elke keer is er een knipsessie, of dit of dat. Sorry ... ik moet dit er even uitgooien.
Jimmy : Kom maar, is er nog meer?
*knuffel*
Fijn,zo'n luisterend oorquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Sabeau : Ik wil heel graag bij die groep zitten, maar ik ben ongesteld voor het eerst in lange tijd. En ik heb darmen die al 4 dagen niet naar de WC kunnen. En het gaat niet om excuses. En ik wil het heel graag, niet normaal, bij de groep zitten, maar ik probeer deze badkamer al een paar keer vandaag schoon te maken. Na het middageten, na het avondeten, maar elke keer is er een knipsessie, of dit of dat. Sorry ... ik moet dit er even uitgooien.
Jimmy : Kom maar, is er nog meer?
*knuffel*
Misschien kan BB de soloroom voor een paar dagen aan sorbo verhurenquote:
dan kan ze die mooi schoonmakenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien kan BB de soloroom voor een paar dagen aan sorbo verhuren
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Hebben jullie dat ook altijd, dat je continu in jezelf aan het praten bent als je thuis de badkamer schoonmaakt?
Hendig wel in zo`n show.Mss mag ze wel naar de solo room.quote:
ik wacht tot bootje komtquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Hebben jullie dat ook altijd, dat je continu in jezelf aan het praten bent als je thuis de badkamer schoonmaakt?
Je bent me voor.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien kan BB de soloroom voor een paar dagen aan sorbo verhuren
Ik laat hem schoonmakenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:24 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Viswijvenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:26 schreef greysbones het volgende:
Ik vind het hints altijd veel geschreeuw
Vooral ro en Karen
Totaal OT.Wij hebben Dasty en die Smiley schuursponsjes.quote:
Karen is beetje enthousiastquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:26 schreef greysbones het volgende:
Ik vind het hints altijd veel geschreeuw
Vooral ro en Karen
De enige die ik nooit hoor tetteren daar is Alicequote:
Ja GVD wat een klote klus !quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:24 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:
Zeg je nou dat hij dik is?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:29 schreef Kodiak100 het volgende:
ze mogen jimmy ook wel een grotere maat band voor zijn zenderzakje geven
awhquote:
Zaad?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:31 schreef Li0nHeart het volgende:
pyjama met iets van haar vriend of zo?
WT dacht je van hetquote:
Ja ik vind het wel sneu voor haar. Mag even.quote:
het is zo'n schatjequote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:33 schreef engine het volgende:
Sabeau probeert Alice te steunen. Lief.
Allebei vind ikquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:33 schreef odie22 het volgende:
ik zie ze al staan bij die wasserette , hee dat is heel geen dekbedhoes, flikker maar weg
Hoe ze huilt lijkt het jouw poppe wel.quote:
De lucht zegt al genoeg?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:33 schreef Angel79 het volgende:
Denk niet dat dat tshirt je iets verteld....
Dat zou hard zijnquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:34 schreef BB-King het volgende:
Big Brother de volgende dag.
Shirt in de wall voor 10 coins.
Of voor 10.000 uit de jackpot.
Ik vindt het een lieve meid, maar ik ben het met je eens die kan nog wel eens Sonja gaan volgenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:35 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Jup, zie haar nog wel opgeven worsteld volgens mij al een paar dagen met zichzelf
Ze wil gewoon ff tegen je aan rijenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:34 schreef odie22 het volgende:
sabo is in de troostmodus, wil iedereen maar troosten
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:37 schreef BB-King het volgende:
Sabeau pakt haar momentje.
Plot twist: Zij heeft het shirt in de washmachine gedropt.
6.Je mag er zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:37 schreef Snoozey het volgende:
1 je bent prachtig
2 je bent
3 ik snap je
4 dat is nummer 2
5 lucht is t niet
waar is de steen om door midden te slaanquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:37 schreef odie22 het volgende:
het is geen lucht het is werkelijk
denk aan alle keren dat je het kan
je kan het
tsjakkaaaaaaaaaaaa
Ze kan ook zeggen: jezus wat kut voor je maar dadelijk wel lekker schoon na 4 weken niet wassen.quote:
'n sticker van Elsa?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:39 schreef Lillibet het volgende:
en we doen dit op je puist dan zie je hem niet meer![]()
![]()
Nobelprijswaardig.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:38 schreef Lillibet het volgende:
sabeau beurt haar op
ze is prachtig
dat is nummer een
positieve mindset
dat is nummer twee
het is geen lucht het is feitelijk je moet jezelf sterk laten zien dat je dit kan
en dit kan je
denk aan al de keren dat je dit wel hebt gedaan
en het laatste is nogmaals je mama
de onverwaardelijke liefde
en je vriend je houdt van hem
en die liefde is er
en vertrouw op jou liefde
want het shirt heeft een grote betkenis en een grote waarde hier maar jullie liefde is sterker
Bij de Gamma.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:39 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
goed gereedschap hangt .......
nee dat is een vrouwelijk pyjama dingetjequote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Het zal denk ik dit shirt zijn ... gewoon zwart.
[ afbeelding ]
Of voor haar gekocht..quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:43 schreef Lillibet het volgende:
[..]
nee dat is een vrouwelijk pyjama dingetje
of vriend heeft het aangehad
kan ook
Lijkt me haar nachtpon toch? Heeft ze nu ook aan.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, die had @greysbones al geduid .. dat is het shirt van Tom.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:45 schreef BB-King het volgende:
[..]
Lijkt me haar nachtpon toch? Heeft ze nu ook aan.
Is het niet dat sport-achtige shirt met cijfer erop waar BB zonet op inzoomde?
Die is van Tom.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:45 schreef BB-King het volgende:
[..]
Je hebt gelijk wat betreft het eerste trouwens.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:45 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat is haar peignoirquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Goffer.quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:47 schreef greysbones het volgende:
Ik vraag me af of Alice in haar echte leven ook zo saai is
Edit ze zegt net
Dan blijft ze langer op
Afgesloten van de buitenwereld en dan teveel prikkels?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:47 schreef greysbones het volgende:
Hier teveel prikkels
Ook een prachtig mode woord
Vast nietquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
Alice beseft hopelijk wel dat zijn geurtje weg is en dat ze haar geur rook aan dat shirt……
Ze hebben het ook zo druk in het BB huisquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:48 schreef Li0nHeart het volgende:
En Nouchka staat de badkamer te dweilen .... om 22:45
Vandaag was een extreem drukke dagquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze hebben het ook zo druk in het BB huis
Dat zei Dylano ook al.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vandaag was een extreem drukke dag
Nou zeker !quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vandaag was een extreem drukke dag
Ik heb net de badkamer gedweild.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:52 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nou zeker !
Nou ja bij mij wel
😂quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb net de badkamer gedweild.
Zonder shirt?quote:
Genietsje.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
😂
Ik zit gewoon lui na een week werken 😁
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:59 schreef Schakeltopia het volgende:
volwassen man moet zich dat realiseren. welke handeling?
22.56 stream 1quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:00 schreef greysbones het volgende:
@:kinkijan
Sabeau doet raar smoezen
@ledn81 stream 1 vanaf 22.56quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:03 schreef Lillibet het volgende:
sorbo: het moet gewoon ff normaal gaan punt uit
niet te veel poes pas
dank je wel dat je het aan me vroeg , tegen nouchka
iedereen zag het en voelde het
en niemand zei wat omdat ze het allemaal voelden
niemand is achterlijk
en dat is ook goed
dan kunnen ze zien hoe ik in elkaar zit wanneer je ook iets doet wat ik niet leuk vind
tot een bepaalde mate
snap je wat ik zeg
dan moet je je even gedragen
maar ik geef het wel aan
indirect met touwtje springen
alice zegt het zelfs joh doe niet zo negatief
ik spreek hem een paar keer op een bepaalde manier aan
anders neem ik hem apart en leg ik het uit
als je niet begrijpt dan boeit het me niet
ben geen achterlijk persoon
ik ga meters voor je lopen
spring gek ver voor je als het maar met respect gaat
woord diarree
Mooi samen de deur uit!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:01 schreef engine het volgende:
Sabeau en Nouchka zijn ook wel goed met elkaar
En anderen er op aanspreken dat het niet schoon wordt gemaaktquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:07 schreef Ireth het volgende:
Het is na 23.00 uur op de vrijdagavond en Sorbo gaat de doucheputjes schoonmaken
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:14 schreef engine het volgende:
Niet meer aftrekken in de douche. Dank jullie wel!
Gek zegquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:14 schreef Schakeltopia het volgende:
het heeft niet helemaal de uitwerking die ze had verwacht?
Ze is heeeeel wijs hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:15 schreef -river- het volgende:
Waar heeft dat kind nou weer last van.
Aangezien Randy het dus nog nooit had gezienquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:15 schreef Ireth het volgende:
"Voor de gezamenlijke gezondheid en hygiëne.."
Je ziet Randy ineens denken aan zijn steenpuist...
die kwam van de toiletbrilquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:15 schreef Ireth het volgende:
"Voor de gezamenlijke gezondheid en hygiëne.."
Je ziet Randy ineens denken aan zijn steenpuist...
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:16 schreef marky het volgende:
Gaat die vrouw met die epilady straks iedereen ontharen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |