6.Je mag er zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:37 schreef Snoozey het volgende:
1 je bent prachtig
2 je bent
3 ik snap je
4 dat is nummer 2
5 lucht is t niet
waar is de steen om door midden te slaanquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:37 schreef odie22 het volgende:
het is geen lucht het is werkelijk
denk aan alle keren dat je het kan
je kan het
tsjakkaaaaaaaaaaaa
Ze kan ook zeggen: jezus wat kut voor je maar dadelijk wel lekker schoon na 4 weken niet wassen.quote:
'n sticker van Elsa?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:39 schreef Lillibet het volgende:
en we doen dit op je puist dan zie je hem niet meer![]()
![]()
Nobelprijswaardig.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:38 schreef Lillibet het volgende:
sabeau beurt haar op
ze is prachtig
dat is nummer een
positieve mindset
dat is nummer twee
het is geen lucht het is feitelijk je moet jezelf sterk laten zien dat je dit kan
en dit kan je
denk aan al de keren dat je dit wel hebt gedaan
en het laatste is nogmaals je mama
de onverwaardelijke liefde
en je vriend je houdt van hem
en die liefde is er
en vertrouw op jou liefde
want het shirt heeft een grote betkenis en een grote waarde hier maar jullie liefde is sterker
Bij de Gamma.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:39 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
goed gereedschap hangt .......
nee dat is een vrouwelijk pyjama dingetjequote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Het zal denk ik dit shirt zijn ... gewoon zwart.
[ afbeelding ]
Of voor haar gekocht..quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:43 schreef Lillibet het volgende:
[..]
nee dat is een vrouwelijk pyjama dingetje
of vriend heeft het aangehad
kan ook
Lijkt me haar nachtpon toch? Heeft ze nu ook aan.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, die had @greysbones al geduid .. dat is het shirt van Tom.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:45 schreef BB-King het volgende:
[..]
Lijkt me haar nachtpon toch? Heeft ze nu ook aan.
Is het niet dat sport-achtige shirt met cijfer erop waar BB zonet op inzoomde?
Die is van Tom.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:45 schreef BB-King het volgende:
[..]
Je hebt gelijk wat betreft het eerste trouwens.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:45 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat is haar peignoirquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Goffer.quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:47 schreef greysbones het volgende:
Ik vraag me af of Alice in haar echte leven ook zo saai is
Edit ze zegt net
Dan blijft ze langer op
Afgesloten van de buitenwereld en dan teveel prikkels?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:47 schreef greysbones het volgende:
Hier teveel prikkels
Ook een prachtig mode woord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |