Een behoorlijke groep was nog laat wakker maar werd niet in beeld gebracht. Snap wel dat ze nog even mogen liggen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:44 schreef b_engeltje het volgende:
Moggeh
Ik vind bb erg soft voor deze groep. Deze groep kan je juist mooi kneden tot betere beelden.. ook smorgens... kan me andere bb herrinneren dat ze om 08:00 wakker werden gemaakt met keiharde muziek
Lijkt wel of alles nu met de zachte hand gaat??
Alles is nog steeds in rust
Word nog geen broodje gebakken...
Dat Babaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:45 schreef Ireth het volgende:
En de grote BaBa sprak "laat er licht zijn!"
Met zijn alle 1 mes wasr iedereen aan loopt te likken.. nee dank jequote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:52 schreef Rhosyn het volgende:
Noucha vraagt of er geen bestek op de tafel nog moet maar van Ashley hoeft dat niet. Voor de pot pindakaas is 1 mes beschikbaar want anders gaat iedereen een eigen mes pakken en is er teveel afwas.
Ashly zegt dat Nouchka lekker moet gaan hardlopen maar verteld eerst wat ze heeft gedroomd. Dat heb ik gemist want ik ben aan het tikken maar nog wel net dat ze denkt dat het tussen haar en Nouchka gaat vanavond.
SL
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:59 schreef greysbones het volgende:
Gadver
Wat doet Alice nu
Haar neus snuiten in de wasbak
Dan zal de slangenkuil ook wel wakker zijnquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dan zal de slangenkuil ook wel wakker zijn
Nouchka en Sabeau: Basiri & Tomquote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:08 schreef Toweler het volgende:
Ergens te zien wie wie heeft genomineerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |