Maar je krijgt wel de aandacht, ik heb het wel gezien met miss babbelquote:
Echt hè, iedere keer als ik jouw naam zie moet ik weer aan DGK denken en wat ik daar allemaal zag.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:29 schreef DGK-Eric het volgende:
"Sorbo hier, Sorbo daar, Sorbo is uw hulp in huis!"
![]()
Ze doet haar naam wél eer aan![]()
eerlijk gezegd was ze niet zo vaak in de douche te vinden!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:28 schreef greysbones het volgende:
In die hottub dreef al een halve pruik van Ariana
Dan zou er in die douche toch 10 x zoveel moeten zitten
Dan heb je toch geen plezier meer, om er zo mee bezig te zijn.....We liggen wel goed in de groep denk ik. we hoeven ons nog niet erg zorgen te maken......quote:
Daar hoop ik wel op. Precies om die koppen van een paar bewoners daarquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:35 schreef Schakeltopia het volgende:
kan niet wachten tot ashley als eerste vrijgesteld word morgen
wil die kop van dilano wel zien
Ik kan niet kijken …..quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar hoop ik wel op. Precies om die koppen van een paar bewoners daar![]()
We gaan het morgen zien
Oh maar je kan het toch terugzien op videoland? Of kan dat nietquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:40 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Morgen en volgende week zaterdag
Ja maar live is leuk 😃quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh maar je kan het toch terugzien op videoland? Of kan dat niet
zoals ze zegtquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:42 schreef Schakeltopia het volgende:
big brother uit moeten omdat je niet kan poepen
Ja lijkt me ook het meest logischequote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:45 schreef Lillibet het volgende:
mooi persoonlijk verhaal
sorbo begint te vertellen dat ze ook in het ziekenhuis lag voor haar darmen en dat ze iets in haar kont spoten
Hoeft ook niet...quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:48 schreef Puzzie het volgende:
Ash kan haar was morgen niet droog mee naar huis nemen
En maar lullen over het spel en de andere bewoners. Verder hebben ze weinig te bespreken. Zou voor Jimmy beter zijn als Dilano zou vertrekkenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:47 schreef odie22 het volgende:
die dilano en jimmie samen zoveel is ook niet gezond
Steenpuistquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:44 schreef Lillibet het volgende:
alles ging omhoog in de wc pot
zijn hele kont was nat
Voor een 41 jarige man heeft hij een ongelofelijk slecht vermogen mensen in te schatten.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:48 schreef Lillibet het volgende:
jimmie wil het beste voor sjobo , zoals hij het zegt, en dilano
Hij gaat haar nog heel vaak zien want ze woont in de buurt
en en en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |