Smeer dit maar op Alice haar shirt.quote:
helpt goed tegen puistenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Smeer dit maar op Alice haar shirt.
het is te druk in de woonkamer , ff me-timequote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:20 schreef -river- het volgende:
Om deze tijd janken om een putje en sws waarom om deze tijd schoonmaken. Ga lekker naar bed.
Waarom? Die ligt lekker in haar bed.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Smeer dit maar op Alice haar shirt.
Allemaalquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:20 schreef odie22 het volgende:
[..]
het is te druk in de woonkamer , ff me-time
Ga dan lekker jezelf blij maken op het toilet en laat de rest van de bewoners met rust.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:20 schreef odie22 het volgende:
[..]
het is te druk in de woonkamer , ff me-time
Blijkbaar denkt BB dat het sabeau heel populair maaktquote:
ja jaquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijkbaar denkt BB dat het sabeau heel populair maakt
hahahaquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:25 schreef -river- het volgende:
Truusje heeft het putje schoon gemaakt, ga lekker je sticker halen en plak die op je voorhoofd.
Maar je krijgt wel de aandacht, ik heb het wel gezien met miss babbelquote:
Echt hè, iedere keer als ik jouw naam zie moet ik weer aan DGK denken en wat ik daar allemaal zag.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:29 schreef DGK-Eric het volgende:
"Sorbo hier, Sorbo daar, Sorbo is uw hulp in huis!"
![]()
Ze doet haar naam wél eer aan![]()
eerlijk gezegd was ze niet zo vaak in de douche te vinden!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:28 schreef greysbones het volgende:
In die hottub dreef al een halve pruik van Ariana
Dan zou er in die douche toch 10 x zoveel moeten zitten
Dan heb je toch geen plezier meer, om er zo mee bezig te zijn.....We liggen wel goed in de groep denk ik. we hoeven ons nog niet erg zorgen te maken......quote:
Daar hoop ik wel op. Precies om die koppen van een paar bewoners daarquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:35 schreef Schakeltopia het volgende:
kan niet wachten tot ashley als eerste vrijgesteld word morgen
wil die kop van dilano wel zien
Ik kan niet kijken …..quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar hoop ik wel op. Precies om die koppen van een paar bewoners daar![]()
We gaan het morgen zien
Oh maar je kan het toch terugzien op videoland? Of kan dat nietquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:40 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Morgen en volgende week zaterdag
Ja maar live is leuk 😃quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh maar je kan het toch terugzien op videoland? Of kan dat niet
zoals ze zegtquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:42 schreef Schakeltopia het volgende:
big brother uit moeten omdat je niet kan poepen
Ja lijkt me ook het meest logischequote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:45 schreef Lillibet het volgende:
mooi persoonlijk verhaal
sorbo begint te vertellen dat ze ook in het ziekenhuis lag voor haar darmen en dat ze iets in haar kont spoten
Hoeft ook niet...quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:48 schreef Puzzie het volgende:
Ash kan haar was morgen niet droog mee naar huis nemen
En maar lullen over het spel en de andere bewoners. Verder hebben ze weinig te bespreken. Zou voor Jimmy beter zijn als Dilano zou vertrekkenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:47 schreef odie22 het volgende:
die dilano en jimmie samen zoveel is ook niet gezond
Steenpuistquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:44 schreef Lillibet het volgende:
alles ging omhoog in de wc pot
zijn hele kont was nat
Voor een 41 jarige man heeft hij een ongelofelijk slecht vermogen mensen in te schatten.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:48 schreef Lillibet het volgende:
jimmie wil het beste voor sjobo , zoals hij het zegt, en dilano
Hij gaat haar nog heel vaak zien want ze woont in de buurt
en en en
Na het doucheputje gaat ze nu zichzelf ontstoppenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:47 schreef Lillibet het volgende:
Weten we nu niet hoe het afgelopen is bij sorbo
Sowieso vind ik dat duo verhaal waardeloos , het zijn geen getrouwde koppels maar het lijkt soms wel zoquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:50 schreef happyme28 het volgende:
[..]
En maar lullen over het spel en de andere bewoners. Verder hebben ze weinig te bespreken. Zou voor Jimmy beter zijn als Dilano zou vertrekken
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Echt hè, iedere keer als ik jouw naam zie moet ik weer aan DGK denken en wat ik daar allemaal zag.
Het was goud, Huub vooral, sorry, alle toestanden met die dikke maar ook chocolade, jacuzie, .... en zeker de paarden en het veulen daar kan dit toch niet aan tippen, sorry
Ondanks dat vind ik Jimmy & Dilano wel het meest sterke en stabiele koppel.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sowieso vind ik dat duo verhaal waardeloos , het zijn geen getrouwde koppels maar het lijkt soms wel zo
Vroeger was alles beter , mocht je nog mensen mishandelen of geestelijk beschadigenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Echt hè, iedere keer als ik jouw naam zie moet ik weer aan DGK denken en wat ik daar allemaal zag.
Het was goud, Huub vooral, sorry, alle toestanden met die dikke maar ook chocolade, jacuzie, .... en zeker de paarden en het veulen daar kan dit toch niet aan tippen, sorry
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter , mocht je nog mensen mishandelen of geestelijk beschadigen
Waar is die goeie ouwe tijd toch gebleven![]()
Ja dat was leuk, ik mis het ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter , mocht je nog mensen mishandelen of geestelijk beschadigen
Waar is die goeie ouwe tijd toch gebleven![]()
Dat verheerlijken vind ik soms wat lastig maar goedquote:
Dotteke is een schatje.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:01 schreef DGK-Eric het volgende:
En we gaan het nu weer over BB hebben, anders krijgen we @:Dotteke op ons dak
yes dat is allicequote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:08 schreef Krambo het volgende:
Niet te volgen dat gekakel op stream 1.
De slaapster op stream is Alice gok ik?
Ja en ze zal vast heeeeeeel teleurgesteld zijn dat ze het putje niet heeft gezien.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:08 schreef Krambo het volgende:
Niet te volgen dat gekakel op stream 1.
De slaapster op stream is Alice gok ik?
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja en ze zal vast heeeeeeel teleurgesteld zijn dat ze het putje niet heeft gezien.
Ze gaan nog even samen chillen op de gang..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:20 schreef BB-King het volgende:
Heeft Sabeau nu ook al Randy gestrikt?
Ze is op dreef.
is een zalfje tegen de puistjesquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:40 schreef spapaars het volgende:
Welke manlijke bewoner heeft dat geflikt?
[ afbeelding ]
Naughty thoughts foeiquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:40 schreef spapaars het volgende:
Welke manlijke bewoner heeft dat geflikt?
[ afbeelding ]
stream 1 is woonkamer nuquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:47 schreef Xilia het volgende:
Geen woonkamer meer helaas, ik geef het op![]()
de zit toch thuisquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:27 schreef -river- het volgende:
Ariana weet nu eindelijk waar haar pruik is gebleven.
die is naar bed inmiddels. en heeft hele avond de badkamer lopen poetsenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:06 schreef mario390 het volgende:
wat was nu met saribo??
@:Schakeltopia??
en kunnt niet poepen?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die is naar bed inmiddels. en heeft hele avond de badkamer lopen poetsen
ja ze kan ook niet poepen, beetje verstopt. net als meuk uit het putje van de douchequote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
en kunnt niet poepen?
wat is dit?![]()
[ afbeelding ]
Waarom ligt er een timer op de zetel?quote:
Die van Dilanoquote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:20 schreef FBtje het volgende:
Ik kijk toch liever naar die van Dilano
denk nog vanwege dat uitbeeld en raad spelletje, weet even niet hoe het heetquote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:20 schreef Xilia het volgende:
[..]
Waarom ligt er een timer op de zetel?
Zijn ze nog brood aan het bakken?
Ah ja dat zal het wel zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
denk nog vanwege dat uitbeeld en raad spelletje
straks komt weer wimquote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ze kan ook niet poepen, beetje verstopt. net als meuk uit het putje van de douche
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |