Na het doucheputje gaat ze nu zichzelf ontstoppenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:47 schreef Lillibet het volgende:
Weten we nu niet hoe het afgelopen is bij sorbo
Sowieso vind ik dat duo verhaal waardeloos , het zijn geen getrouwde koppels maar het lijkt soms wel zoquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:50 schreef happyme28 het volgende:
[..]
En maar lullen over het spel en de andere bewoners. Verder hebben ze weinig te bespreken. Zou voor Jimmy beter zijn als Dilano zou vertrekken
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Echt hè, iedere keer als ik jouw naam zie moet ik weer aan DGK denken en wat ik daar allemaal zag.
Het was goud, Huub vooral, sorry, alle toestanden met die dikke maar ook chocolade, jacuzie, .... en zeker de paarden en het veulen daar kan dit toch niet aan tippen, sorry
Ondanks dat vind ik Jimmy & Dilano wel het meest sterke en stabiele koppel.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sowieso vind ik dat duo verhaal waardeloos , het zijn geen getrouwde koppels maar het lijkt soms wel zo
Vroeger was alles beter , mocht je nog mensen mishandelen of geestelijk beschadigenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Echt hè, iedere keer als ik jouw naam zie moet ik weer aan DGK denken en wat ik daar allemaal zag.
Het was goud, Huub vooral, sorry, alle toestanden met die dikke maar ook chocolade, jacuzie, .... en zeker de paarden en het veulen daar kan dit toch niet aan tippen, sorry
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter , mocht je nog mensen mishandelen of geestelijk beschadigen
Waar is die goeie ouwe tijd toch gebleven![]()
Ja dat was leuk, ik mis het ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter , mocht je nog mensen mishandelen of geestelijk beschadigen
Waar is die goeie ouwe tijd toch gebleven![]()
Dat verheerlijken vind ik soms wat lastig maar goedquote:
Dotteke is een schatje.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:01 schreef DGK-Eric het volgende:
En we gaan het nu weer over BB hebben, anders krijgen we @:Dotteke op ons dak
yes dat is allicequote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:08 schreef Krambo het volgende:
Niet te volgen dat gekakel op stream 1.
De slaapster op stream is Alice gok ik?
Ja en ze zal vast heeeeeeel teleurgesteld zijn dat ze het putje niet heeft gezien.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:08 schreef Krambo het volgende:
Niet te volgen dat gekakel op stream 1.
De slaapster op stream is Alice gok ik?
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja en ze zal vast heeeeeeel teleurgesteld zijn dat ze het putje niet heeft gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |