GM. Waarom moet Alice e.v. weg voor 2 dagen??quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:59 schreef Lillibet het volgende:
Alice ruimt alvast alles op van haar op de badkamer.
Ze laat alles wat ze niet nodig heeft daar en vraagt of ze voor alle zekerheid 2 dagen alles dan van haar laten liggen.
Sabeau sprayt nu weer iets op
ashley zegt nu: jij bent echt heel lang bezig met makeup creme en zo he
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
GM. Waarom moet Alice e.v. weg voor 2 dagen??
Denk dat er Ashley bedoelt wordtquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
GM. Waarom moet Alice e.v. weg voor 2 dagen??
En niet haar kids??quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:02 schreef Lillibet het volgende:
Mocht nouchka eruit moeten gaan is ze heel blij om haar partner terug te zien
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:03 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Denk dat er Ashley bedoelt wordt
Tuurlijk mis je ze allemaal, maar zou toch eerst mijn kids noemen en dan mijn partner.quote:
Klopt maar zou nog kunnen dat ze er vanuit gaat dat ze die niet ziet in de studio.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tuurlijk mis je ze allemaal, maar zou toch eerst mijn kids noemen en dan mijn partner.
Zo zie je maar, dat daar ook een groot verschil in zit.....
Oooohquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:04 schreef Lillibet het volgende:
[..]![]()
begint wel allebei met een A![]()
Onze Tom heeft pijn
Beledigd omdat er op haar gestemd is, ze willen me eruit.quote:
Niet beledigdquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:16 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Beledigd omdat er op haar gestemd is, ze willen me eruit.
Dat snap ik dan niet, ze heeft zelf ook gestemd op iemand die ze eruit wil. De meeste daar zijn altijd beledigd dat er op ze gestemd wordt.
Dat lijkt me ook lachen om te zienquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:18 schreef Lillibet het volgende:
Ashley zou wel de koppels willen maken![]()
Op zich wel leuk dat je een andere dynamiek kunt krijgen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:20 schreef Puzzie het volgende:
Van mij mogen al die duo's ook uit elkaar , ik vind het de slechtste nieuwe verandering in dit BB gebeuren
Ja datquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:21 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Op zich wel leuk dat je een andere dynamiek kunt krijgen.
Als je bv iedere week een ander duo zou maken. Je wordt gedwongen om met mensen op te trekken die je wellicht wat meer zou mijden als dat niet was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |