Hier kan je toch wel wat uit lezen hoe de verhoudingen staan.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nouchka en Sabeau: Basiri & Tom
Tom en Ronahi: Danny & Ashley
Danny en Alice: Nouchka & Dilano
Basiri en Karen: Sabeau & Nouchka
Randy en Doriana: Tom & Ashley
Jimmy en Dilano: Ashley & Alice
Ashley en Glenn: Nouchka & Sabeau
verkeerd gezienquote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nouchka en Sabeau: Basiri & Tom
Tom en Ronahi: Danny & Ashley
Danny en Alice: Nouchka & Dilano
Basiri en Karen: Sabeau & Nouchka
Randy en Doriana: Tom & Ashley
Jimmy en Dilano: Ashley & Alice
Ashley en Glenn: Nouchka & Sabeau
Heb ik al meerdere keren gezien, dus eigenlijk net zo als andere jaren, Kitty zei het in haar live vorige week op instagram, dat het in de getekende papieren ook staat, dat ze dagelijks verschillende vitaminen mogen pakken, en dat die altijd op voorraad zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:17 schreef Joyce-43 het volgende:
Tom en Jimmy namen net dus wel pillen in
Ik zag hem net effe vluchtig aan de achterkant... inderdaad niet mooi, heeft Karen dat gedaan?... ik vind sowieso dat opgeschoren haar aan de zij/ achterkant verschrikkelijk..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:30 schreef Lillibet het volgende:
Dat haar van Glenn ziet wel apart uit aan de achterkant![]()
glenn: communicatie is alles als je niet kunt praten met je partner![]()
Ziet er gezellig uit Karen en Glenn zo naast elkaar op de bank
Adriana?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:39 schreef Lillibet het volgende:
bij flodder moet adriana denken aan fam flodder of new kids nitro
![]()
![]()
ze vindt aron piper knap
karen ook
Ff kijken op google wie dat is
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zag hem net effe vluchtig aan de achterkant... inderdaad niet mooi, heeft Karen dat gedaan... ik vind sowieso dat opgeschoren haar aan de zij/ achterkant verschrikkelijk..
quote:
Ik vind haar kapper skills ook niet echt bijzonder, het lijkt af en toe een beetje happerig..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:41 schreef Lillibet het volgende:
[..]karen gedaan
Ik vind opgeschoren haar ook nooit mooi
Ook al is het een vrouwenkapper er zijn toch ook vrouwen met kort haar.Happerig met slechte overgangen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind haar kapper skills ook niet echt bijzonder, het lijkt af en toe een beetje happerig..
Topstreams.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:44 schreef Lillibet het volgende:
Dilano zit oefeningen te doen in de woonkamer
Nouchka ligt buikspieroefeningen te doen op het bankje in de badkamer![]()
Eens mijn kapper is het niet..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:45 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Ook al is het een vrouwenkapper er zijn toch ook vrouwen met kort haar.Happerig met slechte overgangen.
Ondanks dat die punt helmkapsels blijkbaar hip zijn vind ik het geen gezicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |