Je bent een waardeloze dikzak.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is vrijdag.
Er komt dus weer broodje VOL met KCAL aan van de Subway.
Oh, fantastisch, nog een dag waarop we ons onszelf kunnen overladen met een overdosis aan calorieën. Waarom zou je jezelf beperken tot een gezonde hoeveelheid voeding als je ook gewoon je lichaam kunt gebruiken als een soort afvalcontainer voor vet en suiker?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is vrijdag.
Er komt dus weer broodje VOL met KCAL aan van de Subway.
Wie zegt dat het teveel kcal is dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, fantastisch, nog een dag waarop we ons onszelf kunnen overladen met een overdosis aan calorieën. Waarom zou je jezelf beperken tot een gezonde hoeveelheid voeding als je ook gewoon je lichaam kunt gebruiken als een soort afvalcontainer voor vet en suiker?
quote:Op zondag 21 januari 2024 23:06 schreef Elan het volgende:
Meestal 2 frikandel speciaal 2 kalfs kroket en een kaassouffle.
Met een grote patat oorlog.
jammer dat de comments uitstaan. Dan deel ik mijn tip om dit op te lossen maar niet!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:28 schreef RamboDirk het volgende:
Binnenkort weer verkiezingen, mensen. De campagne loopt nog.
[ afbeelding ]
Lekker man.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent een waardeloze dikzak.
Al kan het altijd minder, in CUL geeft user @:elan gewoon toe dat hij 5 snacks neemt en een grote patat oorlog.
Er zit ook wat tussen elke kcal afwegen en 5 !!!! snacks bij een grote patat nemen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker man.
Lijkt me een vreselijk saai leven als je elke kcal eerst op een gouden weegschaaltje moet leggen.
Go big or go home.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zit ook wat tussen elke kcal afwegen en 5 !!!! snacks bij een grote patat nemen.
Ik heb zo'n bestelling nog nooit meegemaakt voor 1 persoon.
Je zou je kapot moeten schamenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Go big or go home.
Allemaal mietjes daar in Friesland.
Ach, hou tenminste genoeg eten over zodat mn huisdieren het niet besterven.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zou je kapot moeten schamen
En niks anders
Ik zie in dat topic dat raspatat ook woede oproept. Volgens mij heb ik het nog nooit gegeten.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent een waardeloze dikzak.
Al kan het altijd minder, in CUL geeft user @:elan gewoon toe dat hij 5 snacks neemt en een grote patat oorlog.
Wtf is raspatat.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie in dat topic dat raspatat ook woede oproept. Volgens mij heb ik het nog nooit gegeten.
Als jij erom vraagt vast wel.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf is raspatat.
Krijg je daar een stamboom bij?
Dit idee, het is wat krokanter. Vind er zelf niet zoveel aan.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf is raspatat.
Krijg je daar een stamboom bij?
Jeetje zeg ik wilde het nog aardig brengenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:09 schreef Caland het volgende:
Mensen die naar de Subway gaan zijn untermenschen
Laat staan mensen die subway bestellen
Ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bijzonder voor zo'n nietszeggende moderator.
Oh dan is het goedquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet kwaad?
Dank jequote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoor net dat ik tegen mensen om wie ik geef moet zeggen dat ik van ze hou.
Dus bij deze. Ik hou van jullie.
Met die redenering kun je alleen wel elk bezoek aan elke toko onderuit halen dat het elders beter kan.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook. Overpriced troep terwijl je overal lekkerdere broodjes kan halen.
Nou ik snap dat de metro vaak onder de stad doorgaat maar om de passagiers nou op die manier te bestempelen vind ik onder de gordelquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:09 schreef Caland het volgende:
Mensen die naar de Subway gaan zijn untermenschen
Als @Caland en ik aan de macht komen zou ik maar onderduiken.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met die redenering kun je alleen wel elk bezoek aan elke toko onderuit halen dat het elders beter kan.
Onder werktijd heb je niet tijd en mogelijkheid om alles te halen.Ik vind het prima broodjes.
Over die smerige döner hoor je dan weer niemand.
Onzin, je maakt maar gewoon tijd. Slap excuus.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Onder werktijd heb je niet tijd en mogelijkheid om alles te halen.
Ik ook van jou broeder. Een van de lichtpuntjes in F1. Ik zou zeggen keep doing wat we’re doing.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoor net dat ik tegen mensen om wie ik geef moet zeggen dat ik van ze hou.
Dus bij deze. Ik hou van jullie.
Dit is niet grappig, stop hiermeequote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ik snap dat de metro vaak onder de stad doorgaat maar om de passagiers nou op die manier te bestempelen vind ik onder de gordel
Ik zal jou eens maken.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Onzin, je maakt maar gewoon tijd. Slap excuus.
F1 is maar een eng bad.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook van jou broeder. Een van de lichtpuntjes in F1. Ik zou zeggen keep doing wat we’re doing.
Hou dit maar in F1.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ik snap dat de metro vaak onder de stad doorgaat maar om de passagiers nou op die manier te bestempelen vind ik onder de gordel
(lol)quote:
Die ellende is toch net afgelopen. Heerlijke rust.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
F1 is maar een eng bad.
Eens. Met dank aan ons een stukje minder eng gelukkig.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
F1 is maar een eng bad.
Hoe gaat het eigenlijk in DIG?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Met dank aan ons een stukje minder eng gelukkig.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:12 schreef Pisces29 het volgende:
Over die smerige döner hoor je dan weer niemand.
Begint deze maand weer.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die ellende is toch net afgelopen. Heerlijke rust.
Wat is jouw favoriete subforum top 3?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
F1 is maar een eng bad.
Goed bezig Dombo (behalve dat een subway broodje niet echt een heel goede bodem is, maar ach).quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Subway broodje op trouwens.
Mooie bodem gelegd voor mijn hardloopworkout die vanavond weer op het programma staat.
Dan sla ik de lunch lekker over.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:17 schreef alpeko het volgende:
[..]Onder werktijd heb je niet tijd en mogelijkheid om alles te halen.
Collega ging er op uit en nam voor mij ook wat mee. Ik vond het een prima broodje. Nog nooit eerder op trouwens.
Mijn moeder heeft altijd stoopwafelsquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik neem alleen een koekje als ik bij mijn ouders op bezoek ben.
Inb4 nummer 40 typo grapquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft altijd stoopwafels
Die vind ik echt zo lekker. Die koop ik bewust zelf nooit
Wat is een stoopwafel?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft altijd stoopwafels
Die vind ik echt zo lekker. Die koop ik bewust zelf nooit
Ik kan het niet bewijzen, maar voor mijn gevoel is deze afbeelding bewerkt.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon van deze dingen
[ afbeelding ]
Alleen dan zonder caramel
Veel plezier.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:02 schreef Caland het volgende:
Drank voor carnaval vasteloavend ingeslagen
Dan wordt het vast leuk
Nee het begint nu al en is tot en met dinsdagquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel plezier.Hoeveel dagen is het totaal, t/m maandag?
Als wie ga je?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee het begint nu al en is tot en met dinsdag
Ik ga alleen morgen en zondag
Als er dan toch iets stopt met tikken tijdens hardlopen dan toch liever het horloge.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goed bezig Dombo (behalve dat een subway broodje niet echt een heel goede bodem is, maar ach).
Ik heb vandaag weer gerend. Intervallen. Alleen viel tegen het einde mijn horloge uit
Goed bezig Gurney (behalve dan dat je horloge uitviel).quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goed bezig Dombo (behalve dat een subway broodje niet echt een heel goede bodem is, maar ach).
Ik heb vandaag weer gerend. Intervallen. Alleen viel tegen het einde mijn horloge uit
O jee. Het is dan verstandig om na het rennen alles goed eruit te rekken en om compressiesokken te dragen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goed bezig Gurney (behalve dan dat je horloge uitviel).
Ik ben net weer terug van hardlopen en ben vies aan het zweten. Begon alleen wel even mijn scheenbeen te voelen potverdomme.
Die compressiesokken, ik heb ze nog niet comfortabel gevonden. Man, wat zit dat strak.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O jee. Het is dan verstandig om na het rennen alles goed eruit te rekken en om compressiesokken te dragen.
Ik heb zelf gelukkig geen last van shin splints (zo’n beetje de enige blessure die ik nog niet heb opgelopen aan mijn rechterbeen!)
Oh bedankt voor de tip. Ik ga meteen op zoek naar blitse compressiesokken.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O jee. Het is dan verstandig om na het rennen alles goed eruit te rekken en om compressiesokken te dragen.
Ik heb zelf gelukkig geen last van shin splints (zo’n beetje de enige blessure die ik nog niet heb opgelopen aan mijn rechterbeen!)
Aan jou kun je nog stront verkopen hè !!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh bedankt voor de tip. Ik ga meteen op zoek naar blitse compressiesokken.
Ik hoop vooral dat jij geen last meer hebt van jouw blessure.
Ik ben inderdaad heel gevoelig voor vrouwen mensen die een goed doel promoten en collecteren(of erger)quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Aan jou kun je nog stront verkopen hè !!
Hoeveel doelen steun je?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad heel gevoelig voor vrouwen mensen die een goed doel promoten en collecteren(of erger)
Gewoon die van de Decathlon proberen. Als je dan denkt dat het helpt, kan je altijd investeren in duurdere sokken! Want die duurdere zitten inderdaad ontzettend strak en duren ontzettend lang om aan te doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh bedankt voor de tip. Ik ga meteen op zoek naar blitse compressiesokken.
Ik hoop vooral dat jij geen last meer hebt van jouw blessure.
Wat nobel van je.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik steun GreenPeace, WNF, Vogelbescherming en het KWF.
Echt? Dat is lief.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik steun GreenPeace, WNF, Vogelbescherming en het KWF.
Vanavond nog Witte de With maat?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:30 schreef KingRoland het volgende:
Nog nooit van dries van agt gehoord
Nobuddie
Gele kanarie geweestquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanavond nog Witte de With maat?
Voor iemand die nog nooit van Dries van Agt heeft gehoord vind ik het bewonderenswaardig. Had-ie een gele zwembroek aan? Of was het net zoals jij een droeftoeter die als blinde vink roelt ?quote:
Jammer dat je zo gemeen tegen mij doetquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor iemand die nog nooit van Dries van Agt heeft gehoord vind ik het bewonderenswaardig. Had-ie een gele zwembroek aan? Of was het net zoals jij een droeftoeter die als blinde vink roelt ?
Voor jou komt deze droeftoeter speciaal z'n bed uit. Even kusje kroelen, en je extra warm instoppen. Kon er zelf bijna niet van slapen. Nou weer oogjes dicht en snaveltjes toe. Dikke kus en slaap lekker brother.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer dat je zo gemeen tegen mij doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:51 schreef Coco het volgende:
Moarn
Leuk feitje:Fijn dat mij zich goed voelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk jij snel ook weer.![]()
Moest hem opzoeken op google maps. Ik kon dat hele land niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
I guessed today’s Globle in 7 tries:
🟥🟥🟥🟥🟥🟧🟩🏆
https://globle.org/
Dit was echt heel ellendig, walgelijke naam ook.
Hoog tijd dat de zeespiegel wat stijgt. Dan zijn we van landen als deze wel af.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
I guessed today’s Globle in 7 tries:
🟥🟥🟥🟥🟥🟧🟩🏆
https://globle.org/
Dit was echt heel ellendig, walgelijke naam ook.
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:59 schreef alpeko het volgende:
Morgen! We gaan ontbijten. Hoeveel snacks nemen jullie?
Heel slecht Paais. Ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Ik ontbijt nooit. Straks een banaan en vanille whey na het sporten.
Ja, groetjes team overgewicht. Die ontbijten ook altijd lang en breed.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:10 schreef alpeko het volgende:
[..]
Heel slecht Paais. Ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag.
Daar zijn de meningen over verdeeld, niet eten voor het sporten zou ik wel minder vinden maar alles went.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:10 schreef alpeko het volgende:
[..]
Heel slecht Paais. Ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag.
Niet ontbijten is helaas geen garantie om niet bij team overgewicht te horen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, groetjes team overgewicht. Die ontbijten ook altijd lang en breed.
Ligt ook vast aan je sport. En je bouw.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld, niet eten voor het sporten zou ik wel minder vinden maar alles went.
Kom net uit de stad. TV Gelderland filmt de optocht. Wat een wereldstad.quote:
Ik heb zelfs in de jeugdraad van elf gezeten toen ik 12 was. Je raad het nooit, maar ik was drankmeester.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sommige dingen kan je beter niet vertellen makker
Dan ontbijt je verkeerd. Een verantwoord ontbijt zorgt er juist voor dat je de rest van de dag minder ongezond eet.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, groetjes team overgewicht. Die ontbijten ook altijd lang en breed.
Ik was altijd te zenuwachtig voor een wedstrijd. Kreeg niks naar binnen. Daarna in de kantine me vies dik vreten, en zuipen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld, niet eten voor het sporten zou ik wel minder vinden maar alles went.
Ik eet ook niet vlak voor looptraining maar zonder iets van eten een duur inspanning is geen goed idee. Al heb ik een collega die zweerde bij een nuchtere maag training.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ligt ook vast aan je sport. En je bouw.
Ik word moe van ontbijten voor sport.![]()
Moeten ontbijten is voor mij net zoiets als dat overschot aan koeien, waardoor we niet zonder melk KuNneN leVeN.
Lol. Ik ben topfit, sport 6x per week. Niet bepaald het type dat ongezond eet.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:37 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dan ontbijt je verkeerd. Een verantwoord ontbijt zorgt er juist voor dat je de rest van de dag minder ongezond eet.
Dat vind jij geen goed idee. Ieder z’n mening.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:40 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik eet ook niet vlak voor looptraining maar zonder iets van eten een duur inspanning is geen goed idee. Al heb ik een collega die zweerde bij een nuchtere maag training.
Prima maar ga niet doen alsof je viesdik wordt als je wel ontbijtquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lol. Ik ben topfit, sport 6x per week. Niet bepaald het type dat ongezond eet.
raadquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs in de jeugdraad van elf gezeten toen ik 12 was. Je raad het nooit, maar ik was drankmeester.
Genoteerd.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vraag het een artsquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat vind jij geen goed idee. Ieder z’n mening.
Beestquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat stond er helemaal niet op deze manier.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:42 schreef alpeko het volgende:
[..]
Prima maar ga niet doen alsof je viesdik wordt als je wel ontbijt
Ik moet weer gaan drinken.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat stond er helemaal niet op deze manier.Meneer belerend.
Elke dag een uur een live topic bezoeken houdt je fit hoog.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:47 schreef onlogisch het volgende:
Voorbij gestreefd door niemand minder dan @:Pisces29
[ afbeelding ]
Beter toch. Plek 69.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:47 schreef onlogisch het volgende:
Voorbij gestreefd door niemand minder dan @:Pisces29
[ afbeelding ]
Stijf aan kop.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:50 schreef onlogisch het volgende:
Op naar de voetbal.
Onlo jr. momenteel koploper, 2 gespeeld 6 punten.
Verslag volgt later.
@:Lange_Lans
@:maxi-mus
@:Caland
Hangt er een beetje vanaf wat ze doet, van hardlopen word je niet mooier.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
Genoteerd.
Ik geloof dit wel. Volgens mij ben jij zo'n type fitgirl (nou ja, woman) Pi.
Ook een domme "sport"quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf wat ze doet, van hardlopen word je niet mooier.
Wat vind je van tennis?quote:
Lullig, als je een eikel bent.quote:
Houten draak las ik das natuurlijk totaal iets anders.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:04 schreef KingRoland het volgende:
En druk
Jaar van de draak ook. Best speciaal
Hier heb je een puntquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Je zou dan - hypothetisch gezien - weer geen punt erbij hebben.
Zuurkoolstamp met verse rookworstquote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik weet het nog niet maat. Vanmiddag al kbr op. Dus ja.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kbr @onlogischquote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ? Hoe was het ? Ik zie het al. Een halve dag niks gepost in de VBL SC.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:27 schreef onlogisch het volgende:
Topic van @:tong80 gesloten.
Jongens, dit wordt een topdag.
Naar Nascar full speed kijken...quote:Op zondag 11 februari 2024 11:44 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX
Nascar full speed
8/10
[ afbeelding ]
MURICA FUCK YEAH! @:scrummie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Wat een klootzakken!quote:Op zondag 11 februari 2024 12:19 schreef Scrummie het volgende:
Fuck KLM.
Twee dagen naar Schiphol gereden, gister bij aankomst de vlucht geannuleerd, vandaag ben ik halverwege de rit naar huis, vriendin al door douane, en weer vlucht geannuleerd zojuist. Alternatief dat ze aanbieden is een vlucht met overstap in Atlanta naar een ander vliegveld in Washington dan oorspronkelijke eindbestemming.
Ik ben WOEST.
Je had haar wel nog een extra nachtje thuis, ieder nadeel heeft z'n voordeel, maar verder absurd van KLM.quote:Op zondag 11 februari 2024 12:19 schreef Scrummie het volgende:
Fuck KLM.
Twee dagen naar Schiphol gereden, gister bij aankomst de vlucht geannuleerd, vandaag ben ik halverwege de rit naar huis, vriendin al door douane, en weer vlucht geannuleerd zojuist. Alternatief dat ze aanbieden is een vlucht met overstap in Atlanta naar een ander vliegveld in Washington dan oorspronkelijke eindbestemming.
Ik ben WOEST.
Klopt, dat was erg leuk.quote:Op zondag 11 februari 2024 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je had haar wel nog een extra nachtje thuis, ieder nadeel heeft z'n voordeel, maar verder absurd van KLM.
Je kan wel geld claimen geloof ik, zeker als het zo laat geannuleerd wordt.quote:Op zondag 11 februari 2024 12:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, dat was erg leuk.
Dit is minder leuk.
Ja, per geannuleerde vlucht als het goed is. Even afwachten maar.quote:Op zondag 11 februari 2024 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan wel geld claimen geloof ik, zeker als het zo laat geannuleerd wordt.
Graag mening @Bezsenquote:Op zondag 11 februari 2024 12:19 schreef Scrummie het volgende:
Fuck KLM.
Ik ben WOEST.
hoe is het renequote:
Ik vind het niet leuk dat die dieren door toeristen worden lastiggevallenquote:
Voor mij geen paaseieren dit jaar!quote:Op zondag 11 februari 2024 13:26 schreef KingRoland het volgende:
bijna 3 euro voor een klein zakje paaseieren bij de appie @:ggmm wtf
Leeft die nog ? Was in de jaren 90 al niet leuk bij nacht tv op RTL.quote:
Gratis geld dus.quote:Op zondag 11 februari 2024 12:19 schreef Scrummie het volgende:
Fuck KLM.
Ik ben WOEST.
Over de sybian?quote:Op zondag 11 februari 2024 14:09 schreef Bezsen het volgende:
Over 2 weken heb ik een masterclass over machine learning
@:KingRoland
Wat een verwennerij. Bacon?quote:Op zondag 11 februari 2024 15:44 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga 25 gram gedroogd vlees verorberen.
quote:Op zondag 11 februari 2024 17:34 schreef tong80 het volgende:
Trusten brothers. Let niet op Onlogisch. Het dikke varken dat het meest op een mens lijkt.
Een dag later. Was de eerste post, na 12 uur radiostilte, in de VBS SC 'ochtends om half acht 'Hallo' Wat waren we zonder Onlogisch die laf Tong belachelijk maakt en zijn topics sluit ?quote:Op zondag 11 februari 2024 17:34 schreef tong80 het volgende:
Trusten brothers. Let niet op Onlogisch. Het dikke varken dat het meest op een mens lijkt.
Morgen om 8:15 uur een hersenscan laten nemen in de Gamerschestraat. Benieuwd of ik nog hersens heb. Ik heb er een hard hoofd in. Trusten en tot merrege. Alaaf voor de halve zolen. En kiep de FOK!-zool alive. Voor je het weet woke je op.
Herman/tong80
Matig.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Hallo maatjes.
Hoe is de leef? @:Pisces29
Ben een beetje beduusd, onlo. Ik kwam er gisterenavond achter dat een oud-klasgenoot van de middelbare school autisme heeft en daar op Instagram ook mee adverteert. Ik heb daar vroeger in de klas echt nóóit iets van gemerkt.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Hallo maatjes.
Hallo maatje vriend. Het gaat extreem kut. Net een hersenscan laten maken. Hoofdpijn is bijna niet te houden. Ik hoop dat ze iets vinden. Het straalt uit naar heel m'n hoofd. Verder heb ik geen klagen. Daarom nu naar m'n nest. Heb ik rust en FOK! ook.quote:
Klote maat.quote:
Klote maat.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ben een beetje beduusd, onlo. Ik kwam er gisterenavond achter dat een oud-klasgenoot van de middelbare school autisme heeft en daar op Instagram ook mee adverteert. Ik heb daar vroeger in de klas echt nóóit iets van gemerkt.
Wat enorm klote makker brother. Wanneer krijg je de uitslag?quote:Op maandag 12 februari 2024 11:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hallo maatje vriend. Het gaat extreem kut. Net een hersenscan laten maken. Hoofdpijn is bijna niet te houden. Ik hoop dat ze iets vinden. Het straalt uit naar heel m'n hoofd. Verder heb ik geen klagen. Daarom nu naar m'n nest. Heb ik rust en FOK! ook.
Kanker, koppijn, topicdiarree, en dan vragen wanneer 'ie uitslag krijgt.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat enorm klote makker brother. Wanneer krijg je de uitslag?
Hi ha ho.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:05 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Kanker, koppijn, topicdiarree, en dan vragen wanneer 'ie uitslag krijgt.
Jij durft.
Ik wil weer schijtlollig reageren, maar ik hoop vanmiddag of anders morgen.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat enorm klote makker brother. Wanneer krijg je de uitslag?
Ik hoop het beste voor je gozer.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wil weer schijtlollig reageren, maar ik hoop vanmiddag of anders morgen.
Tot merrege maat.
Sterktequote:Op maandag 12 februari 2024 11:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hallo maatje vriend. Het gaat extreem kut. Net een hersenscan laten maken. Hoofdpijn is bijna niet te houden. Ik hoop dat ze iets vinden. Het straalt uit naar heel m'n hoofd. Verder heb ik geen klagen. Daarom nu naar m'n nest. Heb ik rust en FOK! ook.
Hallo Onlo, wel oké.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Hallo maatjes.
Wat klote, Tong.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geen zorgen
quote:"Het is niet op de meest chique manier gegaan zoals ik gewild had. Zo gaat dat weleens met een jonge, nieuwe partij"
quote:Ajax-speler Henderson voelde zich bestolen. De nieuweling kwam er pas na de wedstrijd achter dat er in de Eredivisie geen doellijntechnologie is.
Carnaval nog overleefd?quote:
Vreselijk! Maar ach... er was iemand blijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 februari 2024 12:02 schreef alpeko het volgende:
[..]
Vreselijk! Maar ach... er was iemand blijBlije toet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Hier gaat het ook wel oké.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hallo Onlo, wel oké.Hoe is het daar?
Nou.quote:Op maandag 12 februari 2024 12:47 schreef onlogisch het volgende:
Jeetje, wat een aaneenschakeling van gebeurtenissen de laatste 25 minuten zeg.
Hoi maat, ik zag dat je niet lekker in je vel zatquote:
Bij de freakshow die het land doorreisde voor optredens.quote:Op maandag 12 februari 2024 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Waar waren alle dikke mensen toen?
Slank en verzorgd, pantalon, check.quote:Op maandag 12 februari 2024 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Waar waren alle dikke mensen toen?
Eens, wat een schijtwoorden.quote:Op maandag 12 februari 2024 13:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoi maat, ik zag dat je niet lekker in je vel zat
Hopelijk helpt dit
Woordle 968 6/6
🟨⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛🟨
🟩⬛⬛🟨⬛
🟩⬛🟨🟨⬛
⬛⬛⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 764 6/6
⬛⬛🟨⬛🟨🟨
🟨⬛⬛⬛⬛⬛
🟨🟩⬛⬛⬛🟨
⬛🟩🟨🟨⬛🟨
⬛⬛🟩🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Wat een schijtwoorden vandaag zeg
Dat waren nog eens tijden.quote:Op maandag 12 februari 2024 13:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Slank en verzorgd, pantalon, check.
Bro neemt zichzelf ff hard op de korrel 👀🔥quote:
quote:Op maandag 12 februari 2024 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe die ambities hebben uitgepakt
Het was een referentie naar de wordle spelers, schatje.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bro neemt zichzelf ff hard op de korrel 👀🔥
Refereren aan, verwijzen naar.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het was een referentie naar de wordle spelers, schatje.
Wist je dat hij Tong eens gevraagd heeft voor zijn radioprogramma?quote:Op maandag 12 februari 2024 16:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Refereren aan, verwijzen naar.
Van Frénk van der Linden geleerd.
Dat bleek uiteindelijk om Frank van der Lende te gaanquote:Op maandag 12 februari 2024 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wist je dat hij Tong eens gevraagd heeft voor zijn radioprogramma?
Gewoon appen met Frénk als 'ie in de make-up bij DWDD zit, ouwe jongens krentenbrood.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wist je dat hij Tong eens gevraagd heeft voor zijn radioprogramma?
Frénk.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Appen met Frank.
Nounou het is wat zeg.
Lolquote:Op maandag 12 februari 2024 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bleek uiteindelijk om Frank van der Lende te gaan
Als die kopjes geeft ben je al te laat.quote:Op maandag 12 februari 2024 17:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Mokerdikke scheet gelost.
Ik ga nú schijten.
Had dat effe eerder gezegd.quote:Op maandag 12 februari 2024 18:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als die kopjes geeft ben je al te laat.
Wowquote:Op maandag 12 februari 2024 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hopelijk doe je ook wat anders. Van hardlopen word je niet mooier.
@:tarado
Ik hou wel van lekker slank.quote:
Hij wil een triatlon doen dacht ik, maar van fietsen word je ook niet mooi. Van zwemmen wel gelukkigquote:Op maandag 12 februari 2024 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hopelijk doe je ook wat anders. Van hardlopen word je niet mooier.
@:tarado
Hoeveel heb je gerend?quote:
Mwah, mooi is niet te definiëren.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij wil een triatlon doen dacht ik, maar van fietsen word je ook niet mooi. Van zwemmen wel gelukkig
Alleen moet je dunner worden om flink te hardlopen, in plaats van dat je flink moet hardlopen om dunner te wordenquote:Op maandag 12 februari 2024 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah, mooi is niet te definiëren.
En dikke mensen die flink gaan hardlopen worden juist mooier.
In het zwembad zie ik meer mensen met een pips of behaard lichaam zwemmen. Dan zie ik liever pakjes op het asfalt, al vind ik mannen in leggings wel eh, ja.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar het is natuurlijk ook wel omdat sommige hardlopers bespottelijke loopjes hebben of lelijke outfits dragen. Dat ziet er niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |