Ik ook van jou broeder. Een van de lichtpuntjes in F1. Ik zou zeggen keep doing wat we’re doing.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoor net dat ik tegen mensen om wie ik geef moet zeggen dat ik van ze hou.
Dus bij deze. Ik hou van jullie.
Dit is niet grappig, stop hiermeequote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ik snap dat de metro vaak onder de stad doorgaat maar om de passagiers nou op die manier te bestempelen vind ik onder de gordel
Ik zal jou eens maken.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Onzin, je maakt maar gewoon tijd. Slap excuus.
F1 is maar een eng bad.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook van jou broeder. Een van de lichtpuntjes in F1. Ik zou zeggen keep doing wat we’re doing.
Hou dit maar in F1.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ik snap dat de metro vaak onder de stad doorgaat maar om de passagiers nou op die manier te bestempelen vind ik onder de gordel
(lol)quote:
Die ellende is toch net afgelopen. Heerlijke rust.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
F1 is maar een eng bad.
Eens. Met dank aan ons een stukje minder eng gelukkig.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
F1 is maar een eng bad.
Hoe gaat het eigenlijk in DIG?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Met dank aan ons een stukje minder eng gelukkig.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:12 schreef Pisces29 het volgende:
Over die smerige döner hoor je dan weer niemand.
Begint deze maand weer.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die ellende is toch net afgelopen. Heerlijke rust.
Wat is jouw favoriete subforum top 3?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
F1 is maar een eng bad.
Goed bezig Dombo (behalve dat een subway broodje niet echt een heel goede bodem is, maar ach).quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Subway broodje op trouwens.
Mooie bodem gelegd voor mijn hardloopworkout die vanavond weer op het programma staat.
Dan sla ik de lunch lekker over.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:17 schreef alpeko het volgende:
[..]Onder werktijd heb je niet tijd en mogelijkheid om alles te halen.
Collega ging er op uit en nam voor mij ook wat mee. Ik vond het een prima broodje. Nog nooit eerder op trouwens.
Mijn moeder heeft altijd stoopwafelsquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik neem alleen een koekje als ik bij mijn ouders op bezoek ben.
Inb4 nummer 40 typo grapquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft altijd stoopwafels
Die vind ik echt zo lekker. Die koop ik bewust zelf nooit
Wat is een stoopwafel?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft altijd stoopwafels
Die vind ik echt zo lekker. Die koop ik bewust zelf nooit
Ik kan het niet bewijzen, maar voor mijn gevoel is deze afbeelding bewerkt.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon van deze dingen
[ afbeelding ]
Alleen dan zonder caramel
Veel plezier.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:02 schreef Caland het volgende:
Drank voor carnaval vasteloavend ingeslagen
Dan wordt het vast leuk
Nee het begint nu al en is tot en met dinsdagquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel plezier.Hoeveel dagen is het totaal, t/m maandag?
Als wie ga je?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee het begint nu al en is tot en met dinsdag
Ik ga alleen morgen en zondag
Als er dan toch iets stopt met tikken tijdens hardlopen dan toch liever het horloge.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goed bezig Dombo (behalve dat een subway broodje niet echt een heel goede bodem is, maar ach).
Ik heb vandaag weer gerend. Intervallen. Alleen viel tegen het einde mijn horloge uit
Goed bezig Gurney (behalve dan dat je horloge uitviel).quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goed bezig Dombo (behalve dat een subway broodje niet echt een heel goede bodem is, maar ach).
Ik heb vandaag weer gerend. Intervallen. Alleen viel tegen het einde mijn horloge uit
O jee. Het is dan verstandig om na het rennen alles goed eruit te rekken en om compressiesokken te dragen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goed bezig Gurney (behalve dan dat je horloge uitviel).
Ik ben net weer terug van hardlopen en ben vies aan het zweten. Begon alleen wel even mijn scheenbeen te voelen potverdomme.
Die compressiesokken, ik heb ze nog niet comfortabel gevonden. Man, wat zit dat strak.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O jee. Het is dan verstandig om na het rennen alles goed eruit te rekken en om compressiesokken te dragen.
Ik heb zelf gelukkig geen last van shin splints (zo’n beetje de enige blessure die ik nog niet heb opgelopen aan mijn rechterbeen!)
Oh bedankt voor de tip. Ik ga meteen op zoek naar blitse compressiesokken.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O jee. Het is dan verstandig om na het rennen alles goed eruit te rekken en om compressiesokken te dragen.
Ik heb zelf gelukkig geen last van shin splints (zo’n beetje de enige blessure die ik nog niet heb opgelopen aan mijn rechterbeen!)
Aan jou kun je nog stront verkopen hè !!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh bedankt voor de tip. Ik ga meteen op zoek naar blitse compressiesokken.
Ik hoop vooral dat jij geen last meer hebt van jouw blessure.
Ik ben inderdaad heel gevoelig voor vrouwen mensen die een goed doel promoten en collecteren(of erger)quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Aan jou kun je nog stront verkopen hè !!
Hoeveel doelen steun je?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad heel gevoelig voor vrouwen mensen die een goed doel promoten en collecteren(of erger)
Gewoon die van de Decathlon proberen. Als je dan denkt dat het helpt, kan je altijd investeren in duurdere sokken! Want die duurdere zitten inderdaad ontzettend strak en duren ontzettend lang om aan te doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh bedankt voor de tip. Ik ga meteen op zoek naar blitse compressiesokken.
Ik hoop vooral dat jij geen last meer hebt van jouw blessure.
Wat nobel van je.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik steun GreenPeace, WNF, Vogelbescherming en het KWF.
Echt? Dat is lief.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik steun GreenPeace, WNF, Vogelbescherming en het KWF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |