Ik ook van jou broeder. Een van de lichtpuntjes in F1. Ik zou zeggen keep doing wat we’re doing.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoor net dat ik tegen mensen om wie ik geef moet zeggen dat ik van ze hou.
Dus bij deze. Ik hou van jullie.
Dit is niet grappig, stop hiermeequote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ik snap dat de metro vaak onder de stad doorgaat maar om de passagiers nou op die manier te bestempelen vind ik onder de gordel
Ik zal jou eens maken.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Onzin, je maakt maar gewoon tijd. Slap excuus.
F1 is maar een eng bad.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook van jou broeder. Een van de lichtpuntjes in F1. Ik zou zeggen keep doing wat we’re doing.
Hou dit maar in F1.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ik snap dat de metro vaak onder de stad doorgaat maar om de passagiers nou op die manier te bestempelen vind ik onder de gordel
(lol)quote:
Die ellende is toch net afgelopen. Heerlijke rust.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
F1 is maar een eng bad.
Eens. Met dank aan ons een stukje minder eng gelukkig.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
F1 is maar een eng bad.
Hoe gaat het eigenlijk in DIG?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Met dank aan ons een stukje minder eng gelukkig.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:12 schreef Pisces29 het volgende:
Over die smerige döner hoor je dan weer niemand.
Begint deze maand weer.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die ellende is toch net afgelopen. Heerlijke rust.
Wat is jouw favoriete subforum top 3?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
F1 is maar een eng bad.
Goed bezig Dombo (behalve dat een subway broodje niet echt een heel goede bodem is, maar ach).quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Subway broodje op trouwens.
Mooie bodem gelegd voor mijn hardloopworkout die vanavond weer op het programma staat.
Dan sla ik de lunch lekker over.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:17 schreef alpeko het volgende:
[..]Onder werktijd heb je niet tijd en mogelijkheid om alles te halen.
Collega ging er op uit en nam voor mij ook wat mee. Ik vond het een prima broodje. Nog nooit eerder op trouwens.
Mijn moeder heeft altijd stoopwafelsquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik neem alleen een koekje als ik bij mijn ouders op bezoek ben.
Inb4 nummer 40 typo grapquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft altijd stoopwafels
Die vind ik echt zo lekker. Die koop ik bewust zelf nooit
Wat is een stoopwafel?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft altijd stoopwafels
Die vind ik echt zo lekker. Die koop ik bewust zelf nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |