Leeft die nog ? Was in de jaren 90 al niet leuk bij nacht tv op RTL.quote:
Gratis geld dus.quote:Op zondag 11 februari 2024 12:19 schreef Scrummie het volgende:
Fuck KLM.
Twee dagen naar Schiphol gereden, gister bij aankomst de vlucht geannuleerd, vandaag ben ik halverwege de rit naar huis, vriendin al door douane, en weer vlucht geannuleerd zojuist. Alternatief dat ze aanbieden is een vlucht met overstap in Atlanta naar een ander vliegveld in Washington dan oorspronkelijke eindbestemming.
Ik ben WOEST.
Over de sybian?quote:Op zondag 11 februari 2024 14:09 schreef Bezsen het volgende:
Over 2 weken heb ik een masterclass over machine learning
@:KingRoland
Wat een verwennerij. Bacon?quote:Op zondag 11 februari 2024 15:44 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga 25 gram gedroogd vlees verorberen.
quote:Op zondag 11 februari 2024 17:34 schreef tong80 het volgende:
Trusten brothers. Let niet op Onlogisch. Het dikke varken dat het meest op een mens lijkt.
Een dag later. Was de eerste post, na 12 uur radiostilte, in de VBS SC 'ochtends om half acht 'Hallo' Wat waren we zonder Onlogisch die laf Tong belachelijk maakt en zijn topics sluit ?quote:Op zondag 11 februari 2024 17:34 schreef tong80 het volgende:
Trusten brothers. Let niet op Onlogisch. Het dikke varken dat het meest op een mens lijkt.
Morgen om 8:15 uur een hersenscan laten nemen in de Gamerschestraat. Benieuwd of ik nog hersens heb. Ik heb er een hard hoofd in. Trusten en tot merrege. Alaaf voor de halve zolen. En kiep de FOK!-zool alive. Voor je het weet woke je op.
Herman/tong80
Matig.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Hallo maatjes.
Hoe is de leef? @:Pisces29
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |