Leeft die nog ? Was in de jaren 90 al niet leuk bij nacht tv op RTL.quote:
Gratis geld dus.quote:Op zondag 11 februari 2024 12:19 schreef Scrummie het volgende:
Fuck KLM.
Twee dagen naar Schiphol gereden, gister bij aankomst de vlucht geannuleerd, vandaag ben ik halverwege de rit naar huis, vriendin al door douane, en weer vlucht geannuleerd zojuist. Alternatief dat ze aanbieden is een vlucht met overstap in Atlanta naar een ander vliegveld in Washington dan oorspronkelijke eindbestemming.
Ik ben WOEST.
Over de sybian?quote:Op zondag 11 februari 2024 14:09 schreef Bezsen het volgende:
Over 2 weken heb ik een masterclass over machine learning
@:KingRoland
Wat een verwennerij. Bacon?quote:Op zondag 11 februari 2024 15:44 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga 25 gram gedroogd vlees verorberen.
quote:Op zondag 11 februari 2024 17:34 schreef tong80 het volgende:
Trusten brothers. Let niet op Onlogisch. Het dikke varken dat het meest op een mens lijkt.
Een dag later. Was de eerste post, na 12 uur radiostilte, in de VBS SC 'ochtends om half acht 'Hallo' Wat waren we zonder Onlogisch die laf Tong belachelijk maakt en zijn topics sluit ?quote:Op zondag 11 februari 2024 17:34 schreef tong80 het volgende:
Trusten brothers. Let niet op Onlogisch. Het dikke varken dat het meest op een mens lijkt.
Morgen om 8:15 uur een hersenscan laten nemen in de Gamerschestraat. Benieuwd of ik nog hersens heb. Ik heb er een hard hoofd in. Trusten en tot merrege. Alaaf voor de halve zolen. En kiep de FOK!-zool alive. Voor je het weet woke je op.
Herman/tong80
Matig.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Hallo maatjes.
Hoe is de leef? @:Pisces29
Ben een beetje beduusd, onlo. Ik kwam er gisterenavond achter dat een oud-klasgenoot van de middelbare school autisme heeft en daar op Instagram ook mee adverteert. Ik heb daar vroeger in de klas echt nóóit iets van gemerkt.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Hallo maatjes.
Hallo maatje vriend. Het gaat extreem kut. Net een hersenscan laten maken. Hoofdpijn is bijna niet te houden. Ik hoop dat ze iets vinden. Het straalt uit naar heel m'n hoofd. Verder heb ik geen klagen. Daarom nu naar m'n nest. Heb ik rust en FOK! ook.quote:
Klote maat.quote:
Klote maat.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ben een beetje beduusd, onlo. Ik kwam er gisterenavond achter dat een oud-klasgenoot van de middelbare school autisme heeft en daar op Instagram ook mee adverteert. Ik heb daar vroeger in de klas echt nóóit iets van gemerkt.
Wat enorm klote makker brother. Wanneer krijg je de uitslag?quote:Op maandag 12 februari 2024 11:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hallo maatje vriend. Het gaat extreem kut. Net een hersenscan laten maken. Hoofdpijn is bijna niet te houden. Ik hoop dat ze iets vinden. Het straalt uit naar heel m'n hoofd. Verder heb ik geen klagen. Daarom nu naar m'n nest. Heb ik rust en FOK! ook.
Kanker, koppijn, topicdiarree, en dan vragen wanneer 'ie uitslag krijgt.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat enorm klote makker brother. Wanneer krijg je de uitslag?
Hi ha ho.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:05 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Kanker, koppijn, topicdiarree, en dan vragen wanneer 'ie uitslag krijgt.
Jij durft.
Ik wil weer schijtlollig reageren, maar ik hoop vanmiddag of anders morgen.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat enorm klote makker brother. Wanneer krijg je de uitslag?
Ik hoop het beste voor je gozer.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wil weer schijtlollig reageren, maar ik hoop vanmiddag of anders morgen.
Tot merrege maat.
Sterktequote:Op maandag 12 februari 2024 11:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hallo maatje vriend. Het gaat extreem kut. Net een hersenscan laten maken. Hoofdpijn is bijna niet te houden. Ik hoop dat ze iets vinden. Het straalt uit naar heel m'n hoofd. Verder heb ik geen klagen. Daarom nu naar m'n nest. Heb ik rust en FOK! ook.
Hallo Onlo, wel oké.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Hallo maatjes.
Wat klote, Tong.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geen zorgen
quote:"Het is niet op de meest chique manier gegaan zoals ik gewild had. Zo gaat dat weleens met een jonge, nieuwe partij"
quote:Ajax-speler Henderson voelde zich bestolen. De nieuweling kwam er pas na de wedstrijd achter dat er in de Eredivisie geen doellijntechnologie is.
Carnaval nog overleefd?quote:
Vreselijk! Maar ach... er was iemand blijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 februari 2024 12:02 schreef alpeko het volgende:
[..]
Vreselijk! Maar ach... er was iemand blijBlije toet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Hier gaat het ook wel oké.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hallo Onlo, wel oké.Hoe is het daar?
Nou.quote:Op maandag 12 februari 2024 12:47 schreef onlogisch het volgende:
Jeetje, wat een aaneenschakeling van gebeurtenissen de laatste 25 minuten zeg.
Hoi maat, ik zag dat je niet lekker in je vel zatquote:
Bij de freakshow die het land doorreisde voor optredens.quote:Op maandag 12 februari 2024 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Waar waren alle dikke mensen toen?
Slank en verzorgd, pantalon, check.quote:Op maandag 12 februari 2024 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Waar waren alle dikke mensen toen?
Eens, wat een schijtwoorden.quote:Op maandag 12 februari 2024 13:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoi maat, ik zag dat je niet lekker in je vel zat
Hopelijk helpt dit
Woordle 968 6/6
🟨⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛🟨
🟩⬛⬛🟨⬛
🟩⬛🟨🟨⬛
⬛⬛⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 764 6/6
⬛⬛🟨⬛🟨🟨
🟨⬛⬛⬛⬛⬛
🟨🟩⬛⬛⬛🟨
⬛🟩🟨🟨⬛🟨
⬛⬛🟩🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Wat een schijtwoorden vandaag zeg
Dat waren nog eens tijden.quote:Op maandag 12 februari 2024 13:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Slank en verzorgd, pantalon, check.
Bro neemt zichzelf ff hard op de korrel 👀🔥quote:
quote:Op maandag 12 februari 2024 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe die ambities hebben uitgepakt
Het was een referentie naar de wordle spelers, schatje.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bro neemt zichzelf ff hard op de korrel 👀🔥
Refereren aan, verwijzen naar.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het was een referentie naar de wordle spelers, schatje.
Wist je dat hij Tong eens gevraagd heeft voor zijn radioprogramma?quote:Op maandag 12 februari 2024 16:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Refereren aan, verwijzen naar.
Van Frénk van der Linden geleerd.
Dat bleek uiteindelijk om Frank van der Lende te gaanquote:Op maandag 12 februari 2024 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wist je dat hij Tong eens gevraagd heeft voor zijn radioprogramma?
Gewoon appen met Frénk als 'ie in de make-up bij DWDD zit, ouwe jongens krentenbrood.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wist je dat hij Tong eens gevraagd heeft voor zijn radioprogramma?
Frénk.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Appen met Frank.
Nounou het is wat zeg.
Lolquote:Op maandag 12 februari 2024 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bleek uiteindelijk om Frank van der Lende te gaan
Als die kopjes geeft ben je al te laat.quote:Op maandag 12 februari 2024 17:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Mokerdikke scheet gelost.
Ik ga nú schijten.
Had dat effe eerder gezegd.quote:Op maandag 12 februari 2024 18:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als die kopjes geeft ben je al te laat.
Wowquote:Op maandag 12 februari 2024 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hopelijk doe je ook wat anders. Van hardlopen word je niet mooier.
@:tarado
Ik hou wel van lekker slank.quote:
Hij wil een triatlon doen dacht ik, maar van fietsen word je ook niet mooi. Van zwemmen wel gelukkigquote:Op maandag 12 februari 2024 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hopelijk doe je ook wat anders. Van hardlopen word je niet mooier.
@:tarado
Hoeveel heb je gerend?quote:
Mwah, mooi is niet te definiëren.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij wil een triatlon doen dacht ik, maar van fietsen word je ook niet mooi. Van zwemmen wel gelukkig
Alleen moet je dunner worden om flink te hardlopen, in plaats van dat je flink moet hardlopen om dunner te wordenquote:Op maandag 12 februari 2024 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah, mooi is niet te definiëren.
En dikke mensen die flink gaan hardlopen worden juist mooier.
In het zwembad zie ik meer mensen met een pips of behaard lichaam zwemmen. Dan zie ik liever pakjes op het asfalt, al vind ik mannen in leggings wel eh, ja.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar het is natuurlijk ook wel omdat sommige hardlopers bespottelijke loopjes hebben of lelijke outfits dragen. Dat ziet er niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |