Kom net uit de stad. TV Gelderland filmt de optocht. Wat een wereldstad.quote:
Ik heb zelfs in de jeugdraad van elf gezeten toen ik 12 was. Je raad het nooit, maar ik was drankmeester.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sommige dingen kan je beter niet vertellen makker
Dan ontbijt je verkeerd. Een verantwoord ontbijt zorgt er juist voor dat je de rest van de dag minder ongezond eet.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, groetjes team overgewicht. Die ontbijten ook altijd lang en breed.
Ik was altijd te zenuwachtig voor een wedstrijd. Kreeg niks naar binnen. Daarna in de kantine me vies dik vreten, en zuipen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld, niet eten voor het sporten zou ik wel minder vinden maar alles went.
Ik eet ook niet vlak voor looptraining maar zonder iets van eten een duur inspanning is geen goed idee. Al heb ik een collega die zweerde bij een nuchtere maag training.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ligt ook vast aan je sport. En je bouw.
Ik word moe van ontbijten voor sport.![]()
Moeten ontbijten is voor mij net zoiets als dat overschot aan koeien, waardoor we niet zonder melk KuNneN leVeN.
Lol. Ik ben topfit, sport 6x per week. Niet bepaald het type dat ongezond eet.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:37 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dan ontbijt je verkeerd. Een verantwoord ontbijt zorgt er juist voor dat je de rest van de dag minder ongezond eet.
Dat vind jij geen goed idee. Ieder z’n mening.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:40 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik eet ook niet vlak voor looptraining maar zonder iets van eten een duur inspanning is geen goed idee. Al heb ik een collega die zweerde bij een nuchtere maag training.
Prima maar ga niet doen alsof je viesdik wordt als je wel ontbijtquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lol. Ik ben topfit, sport 6x per week. Niet bepaald het type dat ongezond eet.
raadquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs in de jeugdraad van elf gezeten toen ik 12 was. Je raad het nooit, maar ik was drankmeester.
Genoteerd.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vraag het een artsquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat vind jij geen goed idee. Ieder z’n mening.
Beestquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat stond er helemaal niet op deze manier.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:42 schreef alpeko het volgende:
[..]
Prima maar ga niet doen alsof je viesdik wordt als je wel ontbijt
Ik moet weer gaan drinken.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat stond er helemaal niet op deze manier.Meneer belerend.
Elke dag een uur een live topic bezoeken houdt je fit hoog.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:47 schreef onlogisch het volgende:
Voorbij gestreefd door niemand minder dan @:Pisces29
[ afbeelding ]
Beter toch. Plek 69.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:47 schreef onlogisch het volgende:
Voorbij gestreefd door niemand minder dan @:Pisces29
[ afbeelding ]
Stijf aan kop.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:50 schreef onlogisch het volgende:
Op naar de voetbal.
Onlo jr. momenteel koploper, 2 gespeeld 6 punten.
Verslag volgt later.
@:Lange_Lans
@:maxi-mus
@:Caland
Hangt er een beetje vanaf wat ze doet, van hardlopen word je niet mooier.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
Genoteerd.
Ik geloof dit wel. Volgens mij ben jij zo'n type fitgirl (nou ja, woman) Pi.
Ook een domme "sport"quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf wat ze doet, van hardlopen word je niet mooier.
Wat vind je van tennis?quote:
Lullig, als je een eikel bent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |