SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
FYI VREETMEET zie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.loveislikeakiss in GC / [KSC #17153] Geen feestjes
Jammerquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje matig budget om echt iets leuks uit te zoeken.
Dit klinkt als een tekst uit een lied.quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:32 schreef Karzai het volgende: geef mij de zon, ik wil geen sneeuw ook al die regen wordt mij teveel
jobquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit klinkt als een tekst uit een lied.
Woopies?quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:44 schreef Puala het volgende:
Kaas-spek-bollen gescoord, prima ontbijt dit
En straks lunchen met kaneel woopies
Oh, die woopies zijn lekkerquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:44 schreef Puala het volgende:
Kaas-spek-bollen gescoord, prima ontbijt dit
En straks lunchen met kaneel woopies
alle vouwen er weer uit gestreken?quote:
waarom weet jij wat woopies zijn?quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, die woopies zijn lekker
quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alle vouwen er weer uit gestreken?
Waarom weet jij t nietquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom weet jij wat woopies zijn?
Ik dacht al, ik ken whoopies als een soort koekjesquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:51 schreef Puala het volgende:
[..]
BroodjesVan t stoepje.
https://stoepje.nl/allerg(...)f2ef7525c274471e3ce6
4ebe was je al voorquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:51 schreef Puala het volgende:
[..]
BroodjesVan t stoepje.
https://stoepje.nl/allerg(...)f2ef7525c274471e3ce6
Ja maar 4ebe en eten.. das ook niet gek hequote:Op donderdag 8 februari 2024 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4ebe was je al voor
en t stoepje staat hier ook op de markt
alleen kom ik daar natuurlijk nooit, want ik werk dan gewoon
omdat ik dus nooit naar t stopej kanquote:
Hier staat ie op zaterdag op de markt. Zie dat ze ook met chocola hebben. Toch eens naartoe gaan dan.quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4ebe was je al voor
en t stoepje staat hier ook op de markt
alleen kom ik daar natuurlijk nooit, want ik werk dan gewoon
hier is de markt op donderdag, dus dat schiet niet opquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier staat ie op zaterdag op de markt. Zie dat ze ook met chocola hebben. Toch eens naartoe gaan dan.
Het is eetbaarquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom weet jij wat woopies zijn?
Maar dan verzamelt er zich extra vocht in de koelkast, kun je dat weer schoonmakenquote:
Dit klopt wel.. munt bleef echt superlang goed (minstens 2 weken)quote:
Het lijden houdt nooit op.quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar dan verzamelt er zich extra vocht in de koelkast, kun je dat weer schoonmaken
Deden we in de horeca ookquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit klopt wel.. munt bleef echt superlang goed (minstens 2 weken)
Ik deed ze dan in een schoon bakje van de chinees.
Ik doe ze in van die vriezerzakjes, blijven ze ook langer goed.quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
niet met nog een beetje babi pangangsaus?quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:55 schreef TaMieke het volgende:
Ik "ken" alleen deze whoopies. Van die wannabe macarons.
https://www.laurasbakery.(...)-met-frambozencreme/
Heb ze nooit gehad dus geen idee hoe ze smaken.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja maar 4ebe en eten.. das ook niet gek he![]()
oke, nu wil ik ditquote:
Oh ja, dat is ook een optiequote:Op donderdag 8 februari 2024 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe ze in van die vriezerzakjes, blijven ze ook langer goed.
Getverquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet met nog een beetje babi pangangsaus?
Babi pangang spekquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Getver
Al heb ik wel echt al een paar weken cravings voor chinees eten
Ja en verder komen ze natuurlijk in t zuiden niet, dus er is nooit meer een markt in de buurt waar je wel heen kan.quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is de markt op donderdag, dus dat schiet niet op
Vanavond even maken danquote:
Oisterwijkquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vanavond even maken dan
Ik ga volgende week naar Oisterwijk. Even kijken of ik nog iets lekkers bij Robert kan scoren
Die is wel overhype'd, de meeste bakkers kunnen lekkerdere dingen makenquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vanavond even maken dan
Ik ga volgende week naar Oisterwijk. Even kijken of ik nog iets lekkers bij Robert kan scoren
Ik had even op zn site gekeken en kon al niet echt iets vinden waarvan ik dacht; wauw dat MOET ik hebben. Was al bang dat het aan mij lagquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Die is wel overhype'd, de meeste bakkers kunnen lekkerdere dingen maken
Voor carnaval?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oisterwijk![]()
Denk dat ik daar van het weekend ook nog even naartoe ga.
Honing notenbrood klinkt wel lekkerquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik had even op zn site gekeken en kon al niet echt iets vinden waarvan ik dacht; wauw dat MOET ik hebben. Was al bang dat het aan mij lag
Hou opquote:
Ik ga met mijn hond daar in het bos wandelen; en daarna in een carnaval-vrij boscafe zitten.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik had even op zn site gekeken en kon al niet echt iets vinden waarvan ik dacht; wauw dat MOET ik hebben. Was al bang dat het aan mij lag
[..]
Voor carnaval?
Ik ga volgende week naar zo'n vakantiepark daar in de buurt. Vandaar.
Ik vind het wel lekker maar ik ben heel lastig met gebakquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Die is wel overhype'd, de meeste bakkers kunnen lekkerdere dingen maken
Altijd lekkerquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga met mijn hond daar in het bos wandelen; en daarna in een carnaval-vrij boscafe zitten.
Ja altijd goed.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
Campina is wel leuk, over een paar maanden weer heide bloei
Nee Puala, het kan nietquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja en verder komen ze natuurlijk in t zuiden niet, dus er is nooit meer een markt in de buurt waar je wel heen kan.
Tevens kun je bij marktkramen vaak al vanaf half 7 of 7u terecht dus ik denk dat het eigenlijk best wel te regelen moet zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Hou op, schei uit.quote:
nou nou nouquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou op, schei uit.
Ik ga mezelf ingraven.
En de ramen dicht, want anders komt er confetti binnen
en glitters! Overal glitters. Die je in de zomer nog overal terug vindtquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou op, schei uit.
Ik ga mezelf ingraven.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
en glitters! Overal glitters. Die je in de zomer nog overal terug vindt![]()
Dronken mensen bij je op de oprit het hele weekend. HDPquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou op, schei uit.
Ik ga mezelf ingraven.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou op, schei uit.
Ik ga mezelf ingraven.
Zou slagroom based gebak betekenen denk ik?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker maar ik ben heel lastig met gebak
Ik hou niet van koffie, marsepein, of alcohol in mijn gebak en dat is daar een uitdaging
Niet gekliktquote:
Nee, nog nooit van gehoord.quote:
Ik ga nog een Tilburgse bol halenquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Zou slagroom based gebak betekenen denk ik?
Marco met zijn verwensnorretje.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, nog nooit van gehoord.
Wasda?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ga nog een Tilburgse bol halen
Half omdat ik nieuwsgierig ben, half omdat Den Bosch boos is
Even kotsen, brbquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Marco met zijn verwensnorretje.
Wat hebben ze nu weer geflikt die pisboeren?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Een te grote soes gevuld met chocolade room en gedipt in witte chocoladequote:
Je bent zelf een grote soes.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Een te grote soes gevuld met chocolade room en gedipt in witte chocolade
Dus omgekeerd van een Bossche bol
Wat verschilt dat van ene bosche bol?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent ook bekend met het eeuwige gezeik van de gemiddelde Bosschenaarquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat hebben ze nu weer geflikt die pisboeren?
Die zijn gevuld met slagroom en gedipt in pure chocoladequote:Op donderdag 8 februari 2024 09:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat verschilt dat van ene bosche bol?
ah! Fugelbollen zijn ook lekkerquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die zijn gevuld met slagroom en gedipt in pure chocolade
Hij is zelf de grootste....quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent ook bekend met het eeuwige gezeik van de gemiddelde Bosschenaar
ik las flügelbollen en dat leek me heel viesquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:31 schreef Puala het volgende:
[..]
ah! Fugelbollen zijn ook lekker
edit; oh ja niet voor jou want alcohol
Iedere polemiek met een nobele Bosschenaar begint iemand uit Tilburg al met 5-0 achterstandquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent ook bekend met het eeuwige gezeik van de gemiddelde Bosschenaar
Mijn god.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Een te grote soes gevuld met chocolade room en gedipt in witte chocolade
Dus omgekeerd van een Bossche bol
ik ben ook een l vergeten zie ik flugel van dat drankjequote:Op donderdag 8 februari 2024 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik las flügelbollen en dat leek me heel vies
We hebben nu ook een croissant gevuld met schrobbeler room, niet mijn dingquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:31 schreef Puala het volgende:
[..]
ah! Fugelbollen zijn ook lekker
edit; oh ja niet voor jou want alcohol
Bosch gezeik is andersquote:
Klinkt als friezenquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
We hebben nu ook een croissant gevuld met schrobbeler room, niet mijn ding
[..]
Bosch gezeik is anders
Die vinden dat ze alles anders moeten doen dan de rest en daar dan iedereen mee lastig vallen
Dat klinkt als een namaak van een crompouce?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:35 schreef TaMieke het volgende:
Ik zag laatst op insta een filmpje van een soort van broodje dat werd gevuld met een of andere choco creme (of mokka ofzo) en dan nog eens gedipt in chocola![]()
Geen idee waar je het kunt krijgen, maar ik wil het
Ja zou kunnen. Zo zag het er niet uit.... Ik moet gaan zoeken.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat klinkt als een namaak van een crompouce?
quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:33 schreef Puala het volgende:
[..]
ik ben ook een l vergeten zie ik flugel van dat drankje
Open sollicitatie een idee?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, er komt maar geen geschikte vacature voor mij hier in het dorp.
Zie er nu wel 1 3 dorpen verder, die interessant lijkt.
maar je durft het dorp niet uit?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
En dat is raar?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
ik kan me er nog niet echt iets bij voorstellen.quote:
Ja, is het plan in de vakantie straks.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Open sollicitatie een idee?
Doodeng.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar je durft het dorp niet uit?
Jawel, maar wil graag dichterbij werken. De 1,5 uur reistijd per dag hakt er zwaarder in dan gedacht.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar je durft het dorp niet uit?
Slagroom met een flugeltje er doorheen, ofwel licht roze slagroomquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan me er nog niet echt iets bij voorstellen.
Maar goed, je moet alles een keer proberen.
En hoeveel dorpen verderop is dat?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel, maar wil graag dichterbij werken. De 1,5 uur reistijd per dag hakt er zwaarder in dan gedacht.
3 en een stad!quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:45 schreef Puala het volgende:
[..]
En hoeveel dorpen verderop is dat?
Uiteindelijk wel, maar dat is vrij permanent. Of je gelooft in reīncarnatie, dan niet.quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het lijden houdt nooit op.
tompouce roze spul maakt het wel beterquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Slagroom met een flugeltje er doorheen, ofwel licht roze slagroom
en dan dopen in tompouce roze spul ipv chocola
En dan eten maar
Hoop je dat in het plan staat dat je in Thailand moet revalideren?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:48 schreef bitterbal het volgende:
De echo meneer denkt dat de enkelband is gescheurd. Maar hij hield het vaag en zou de uitslag vab de huisarts krijgen en die moest met een plan komen.
Ben je de meute voorquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, is het plan in de vakantie straks.
En de rest van je been?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:48 schreef bitterbal het volgende:
De echo meneer denkt dat de enkelband is gescheurd. Maar hij hield het vaag en zou de uitslag vab de huisarts krijgen en die moest met een plan komen.
Dan is het een eeuwigdurend iets.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar dat is vrij permanent. Of hue gelooft in reīncarnatie, dan niet.
Heb ik wel gevraagdquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop je dat in het plan staat dat je in Thailand moet revalideren?
Ja crispy pork ookquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat warm zand wel goed werkt.
Jeetje, daar heb ik ooit de carnavalsoptocht gelopen. Komt wel dichtbij ditquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:01 schreef TaMieke het volgende:
Ik ga volgende week naar Oisterwijk.
Zin inquote:
Doe niet zo eng!quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:52 schreef rival het volgende:
[..]
Jeetje, daar heb ik ooit de carnavalsoptocht gelopen. Komt wel dichtbij dit
Denk de weg kwijt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Doe niet zo eng!
En was je ziek? wat moet je daar???
Wat moest ik daar? Shinen in de optocht natuurlijkquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Doe niet zo eng!
En was je ziek? wat moet je daar???
Daarop focussen iddquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:12 schreef Ama het volgende:
Bedankt voor de lieve mensen die wel sterkte wensen.
Beerquote:
Nee kut irritant.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarop focussen idd
Heb je al een tijdsindicatie oid voor vandaag?
Ohquote:
3 graden is heul gewoon winterquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een heerlijk fris voorjaarsweer jongens en meisjes
Het is grijs en grauw.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
en gruwelijk natquote:
Ik vind het nat en herfst.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
En dan zonder de vrolijke rode blaadjes en Halloween in het vooruitzicht.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het nat en herfst.
mij niet, dat was voor noorderlingenquote:
Ik eet wel thuisquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:17 schreef essnhills het volgende:
En ik ga vanavond met mijn speltbrood een tosti maken met pulled chicken, met denk ik paprikamarinade, en champignons, puntpaprika en kaas
Ja hier staat er nu vanaf 13u natte sneeuwquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mij niet, dat was voor noorderlingen
[..]
Ik eet wel thuis
Dit.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan zonder de vrolijke rode blaadjes en Halloween in het vooruitzicht.
ik lees 2x paprika, dus neequote:
WAARquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit.![]()
Al zag ik laatst wel roze bloesems
Met een dot Zaanse mayo? @fetXquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:17 schreef essnhills het volgende:
En ik ga vanavond met mijn speltbrood een tosti maken met pulled chicken, met denk ik paprikamarinade, en champignons, puntpaprika en kaas
quote:
Nou hier is het echt lekker anders hoorquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het nat en herfst.
quote:
Wat mot die mayo bij mijn eten?quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Met een dot Zaanse mayo? @:fetx
Ja hier in het park ook alquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit.![]()
Al zag ik laatst wel roze bloesems
In Sliedrecht, dus waarschijnlijk vol met PFASquote:
Ok, tot vanavond.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:17 schreef essnhills het volgende:
Lekker genietenquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Nou hier is het echt lekker anders hoor
Met wat erbij?quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:17 schreef essnhills het volgende:
Hotpants aanquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Morgen 13 graden, zweet ik m'n trui weer uit.
Ben je dadelijk zo'n Playmobil poppetje.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Sliedrecht, dus waarschijnlijk vol met PFAS
Hoef ik ook niet meer te werken, dus priem.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je dadelijk zo'n Playmobil poppetje.
Dat is hemels voer echt waar.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat mot die mayo bij mijn eten?@:LTVDK
Dit komt wel dichtbij.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Sliedrecht, dus waarschijnlijk vol met PFAS
Ik eet dus bij ess.quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:17 schreef essnhills het volgende:
Niet zwemmen in de slootjes en ook geen eieren of groenten uit de buurt etenquote:
wederom savooiekool, want die was te groot voor 1 dagquote:
Karbo met die bulgur - zooi met 34 miljoen miljard bacteriën, omdat Hassen zijn handen niet heeft gewassen na het wc bezoek.quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat is hemels voer echt waar.
Ja kan er ook een niet saaie AVG van makenquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
In praktijk zal het trouwens een saaie AVG worden.
Gekookte errepel?quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
In praktijk zal het trouwens een saaie AVG worden.
quote:
Dit is een FOK!-meme van @JR-Style-93quote:Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
bij mij zit dat stuk tussen mijn schouderbladen compleet vastquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ineens zin in een whopper
Maar ook in een massage, want mijn rechteronderrugspier doet stom en ik voel hem bij het ademhalen
Ook genieten.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
bij mij zit dat stuk tussen mijn schouderbladen compleet vast
Ahquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[..]
Dit is een FOK!-meme van @:Jr-style-93
Hier ook weer; volgende week pas weer naar de masseur toe.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
bij mij zit dat stuk tussen mijn schouderbladen compleet vast
Kan, maar dat kost moeite en daar heb ik de energie niet voor.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja kan er ook een niet saaie AVG van maken
Hey, die doet bij mij ook altijd stom. is de enige waar ik last van heb eigenlijk.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
mijn rechteronderrugspier doet stom
Wat vaker een beetje stretchen achter je pc. Da's je muis.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Hey, die doet bij mij ook altijd stom. is de enige waar ik last van heb eigenlijk.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Pan bami naar beneden pleuren
ik heb echt nog geen idee waar ik naartoe wil op vakantiequote:Op donderdag 8 februari 2024 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Huurauto geboekt voor de vakantie![]()
![]()
Niks meer op de bucketlist staan?quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb echt nog geen idee waar ik naartoe wil op vakantie
Ga ook naar Griekjeslandquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, wanneer ik dat regelmatig doe heb ik minder last.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat vaker een beetje stretchen achter je pc. Da's je muis.
ik ga naar kwiwiquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, goed ideequote:
dan zou ik eerst eens een lijst moeten makenquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niks meer op de bucketlist staan?
Wij hebben mogelijk ook een bestemming gevonden.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, goed idee![]()
Zon, zee, mooie omgeving, vriendelijke mensen, eten en drankjes
nehquote:
quote:
of je kunt je fiets gewoon in Nederland laten, waar de weg plat isquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neh
[..]
ook aan gedacht, maar volgens kwiews was dat niet mooi als ik op de weg wilde fietsen, maar moest ik off road gaan.
Is volgens mij wel mooiquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan zou ik eerst eens een lijst moeten maken
maar ik wil sowieso met de auto om de fiets mee te nemen, dus zal niet heel ver gaan.
Ik was aan het denk over Tsjechie
Kijkquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wij hebben mogelijk ook een bestemming gevonden.
Maar Artic moet eerst zn paspoort vernieuwen voor we kunnen boeken volgens mij. (en het is pas voor oktober dus heeft ook geen haast)
wil ik niet.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
of je kunt je fiets gewoon in Nederland laten, waar de weg plat is
Vooral herkenning ook hoor, ik heb 'm zelf ook regelmatig.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, wanneer ik dat regelmatig doe heb ik minder last.
Maar nooit geen, dit is een "oude blessure"
We hebben een hotel in Pefkochori gevonden, wat vrij goedkoop is. Willen we auto huren zodat we wat vrijheid hebben enzoquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KijkWaar gaat de reis naar toe, of is dat nog even een verrassing voor ons?
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
We hebben een hotel in Pefkochori gevonden, wat vrij goedkoop is. Willen we auto huren zodat we wat vrijheid hebben enzo
klinkt als een pokemonquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
We hebben een hotel in Pefkochori gevonden, wat vrij goedkoop is. Willen we auto huren zodat we wat vrijheid hebben enzo
Onderweg.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga zo een enorme rib-eye kwekhard bakken, afblussen met roomboter, rijkelijk bemesten met peper en zout, kort snijden en op een kakelvers broodje oppeuzelen
Ook even kerstkaarten verbieden met dieren .. die worden tenslotte keihard uitgebuit en dat moet stoppen!!quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:13 schreef UitStraling het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-afgeschaft-worden
ik ben daar alleen in Malia en Cherso geweest, dat is hopelijk niet representatiefquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik houd het vooralsnog bij Kreta
Dat beviel erg goed
ik snap het wel, zat er vorige zomer nog op eentje en ik heb dat ding bereden alsof mijn leven er vanaf hingquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook even kerstkaarten verbieden met dieren .. die worden tenslotte keihard uitgebuit en dat moet stoppen!!
Agia Pelagia en Rethymnon zijn leuker, gok ik zoquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben daar alleen in Malia en Cherso geweest, dat is hopelijk niet representatief
Is daar beeldmateriaal van?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik snap het wel, zat er vorige zomer nog op eentje en ik heb dat ding bereden alsof mijn leven er vanaf hing
quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik snap het wel, zat er vorige zomer nog op eentje en ik heb dat ding bereden alsof mijn leven er vanaf hing
Malia was ook best leuk. Tot de zon onder ging en die Engelsen begonnen met zuipen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Agia Pelagia en Rethymnon zijn leuker, gok ik zo
Waar moeten de non binaire en de genderfluids op? om maar wat te noemen?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:20 schreef UitStraling het volgende:
"Volgens PETA zouden beelden van dieren vervangen moeten worden door autootjes, vliegtuigen, ruimteschepen, vallende sterren, bezems, bulldozers en regenbogen"
Alle lelijke vrouwen op de bezem, de stoere jongens op de bulldozer, de nerds op het ruimteschip en de zachte eitjes op de regenboog
Eenhoorns.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Waar moeten de non binaire en de genderfluids op? om maar wat te noemen?
Op de cactus?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Dankje doe maar 2quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even wat eieren met spek bakken
thnx,kom je ze brengen?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even wat eieren met spek bakken
quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:13 schreef UitStraling het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-afgeschaft-worden
blijven maar gewoon thuisquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
gaat het naar dat dorp?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:37 schreef Recce het volgende:
De lava gaat flink snel nu. Je kunt hier zien hoe de lava langs een weg stroomt. Echt indrukwekkend.
https://livefromiceland.is/webcams/fagradalsfjall
als ontbijt?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:37 schreef bitterbal het volgende:
Heb een vreetbui
heb al chips op en een flap
Ja, dat is wel een beetje spannend. Ze proberen nog dijken te maken om de lava tegen te houden.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:38 schreef bitterbal het volgende:
moet die vrachtwagen daar niet weg
ohquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, naar een energiecentrale en de Blue Lagoon.
Met wat voor snelheid gaat dat ongeveer?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:37 schreef Recce het volgende:
De lava gaat flink snel nu. Je kunt hier zien hoe de lava langs een weg stroomt. Echt indrukwekkend.
Dat varieert, maar net ging het op fietssnelheid of harder.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
Met wat voor snelheid gaat dat ongeveer?
Dat gaat idd best hard danquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat varieert, maar net ging het op fietssnelheid of harder.
Er is een tijd geleden iemand in een scheur in de aarde gevallen in dat dorp. Die is niet meer teruggevonden.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn verder nog geen gewonden of dode gevallen?
Zijn net mensenquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is een tijd geleden iemand in een scheur in de aarde gevallen in dat dorp. Die is niet meer teruggevonden.
Hier in de buurt ligt ook de scheur van Uden.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is een tijd geleden iemand in een scheur in de aarde gevallen in dat dorp. Die is niet meer teruggevonden.
weer nieuwe uitbarsting?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:37 schreef Recce het volgende:
wat voor tickets?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:44 schreef Nattekat het volgende:
En ik heb net die tickets betaald, en ik word een meeting in getrokken die eigenlijk voor eerder gepland was, maar waar ik in eerste instantie niet nodig was.
Danku universum
wordt je flat opzij geduwdquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:48 schreef bitterbal het volgende:
stel je voor dat die rechter hier komt
[ afbeelding ]
Hoeveel asielzoekers passen daarop?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je vergeet de ------> [ afbeelding ]
quote:
Genoegquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hoeveel asielzoekers passen daarop?
leuk om naar te kijken, maar ik moet er niet aan denken om er op te zittenquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je nog gelezen dat er een 2e super-aarde is ontdekt?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:43 schreef Recce het volgende:
[..]
en dan meteen terug brengen?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het is de intentie die geldt :pquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:50 schreef Recce het volgende:
Ik denk niet dat dat dijkje veel gaat helpen.
Ik moest even lachen, maar dan om een andere redenquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier in de buurt ligt ook de scheur van Uden.
Gestapeld?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |