Die is wel overhype'd, de meeste bakkers kunnen lekkerdere dingen makenquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vanavond even maken dan
Ik ga volgende week naar Oisterwijk. Even kijken of ik nog iets lekkers bij Robert kan scoren
Ik had even op zn site gekeken en kon al niet echt iets vinden waarvan ik dacht; wauw dat MOET ik hebben. Was al bang dat het aan mij lagquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Die is wel overhype'd, de meeste bakkers kunnen lekkerdere dingen maken
Voor carnaval?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oisterwijk![]()
Denk dat ik daar van het weekend ook nog even naartoe ga.
Honing notenbrood klinkt wel lekkerquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik had even op zn site gekeken en kon al niet echt iets vinden waarvan ik dacht; wauw dat MOET ik hebben. Was al bang dat het aan mij lag
Hou opquote:
Ik ga met mijn hond daar in het bos wandelen; en daarna in een carnaval-vrij boscafe zitten.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik had even op zn site gekeken en kon al niet echt iets vinden waarvan ik dacht; wauw dat MOET ik hebben. Was al bang dat het aan mij lag
[..]
Voor carnaval?
Ik ga volgende week naar zo'n vakantiepark daar in de buurt. Vandaar.
Ik vind het wel lekker maar ik ben heel lastig met gebakquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Die is wel overhype'd, de meeste bakkers kunnen lekkerdere dingen maken
Altijd lekkerquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga met mijn hond daar in het bos wandelen; en daarna in een carnaval-vrij boscafe zitten.
Ja altijd goed.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
Campina is wel leuk, over een paar maanden weer heide bloei
Nee Puala, het kan nietquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja en verder komen ze natuurlijk in t zuiden niet, dus er is nooit meer een markt in de buurt waar je wel heen kan.
Tevens kun je bij marktkramen vaak al vanaf half 7 of 7u terecht dus ik denk dat het eigenlijk best wel te regelen moet zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Hou op, schei uit.quote:
nou nou nouquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou op, schei uit.
Ik ga mezelf ingraven.
En de ramen dicht, want anders komt er confetti binnen
en glitters! Overal glitters. Die je in de zomer nog overal terug vindtquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou op, schei uit.
Ik ga mezelf ingraven.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
en glitters! Overal glitters. Die je in de zomer nog overal terug vindt![]()
Dronken mensen bij je op de oprit het hele weekend. HDPquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou op, schei uit.
Ik ga mezelf ingraven.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou op, schei uit.
Ik ga mezelf ingraven.
Zou slagroom based gebak betekenen denk ik?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker maar ik ben heel lastig met gebak
Ik hou niet van koffie, marsepein, of alcohol in mijn gebak en dat is daar een uitdaging
Niet gekliktquote:
Nee, nog nooit van gehoord.quote:
Ik ga nog een Tilburgse bol halenquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Zou slagroom based gebak betekenen denk ik?
Marco met zijn verwensnorretje.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, nog nooit van gehoord.
Wasda?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ga nog een Tilburgse bol halen
Half omdat ik nieuwsgierig ben, half omdat Den Bosch boos is
Even kotsen, brbquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Marco met zijn verwensnorretje.
Wat hebben ze nu weer geflikt die pisboeren?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Een te grote soes gevuld met chocolade room en gedipt in witte chocoladequote:
Je bent zelf een grote soes.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Een te grote soes gevuld met chocolade room en gedipt in witte chocolade
Dus omgekeerd van een Bossche bol
Wat verschilt dat van ene bosche bol?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent ook bekend met het eeuwige gezeik van de gemiddelde Bosschenaarquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat hebben ze nu weer geflikt die pisboeren?
Die zijn gevuld met slagroom en gedipt in pure chocoladequote:Op donderdag 8 februari 2024 09:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat verschilt dat van ene bosche bol?
ah! Fugelbollen zijn ook lekkerquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die zijn gevuld met slagroom en gedipt in pure chocolade
Hij is zelf de grootste....quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent ook bekend met het eeuwige gezeik van de gemiddelde Bosschenaar
ik las flügelbollen en dat leek me heel viesquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:31 schreef Puala het volgende:
[..]
ah! Fugelbollen zijn ook lekker
edit; oh ja niet voor jou want alcohol
Iedere polemiek met een nobele Bosschenaar begint iemand uit Tilburg al met 5-0 achterstandquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent ook bekend met het eeuwige gezeik van de gemiddelde Bosschenaar
Mijn god.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Een te grote soes gevuld met chocolade room en gedipt in witte chocolade
Dus omgekeerd van een Bossche bol
ik ben ook een l vergeten zie ik flugel van dat drankjequote:Op donderdag 8 februari 2024 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik las flügelbollen en dat leek me heel vies
We hebben nu ook een croissant gevuld met schrobbeler room, niet mijn dingquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:31 schreef Puala het volgende:
[..]
ah! Fugelbollen zijn ook lekker
edit; oh ja niet voor jou want alcohol
Bosch gezeik is andersquote:
Klinkt als friezenquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
We hebben nu ook een croissant gevuld met schrobbeler room, niet mijn ding
[..]
Bosch gezeik is anders
Die vinden dat ze alles anders moeten doen dan de rest en daar dan iedereen mee lastig vallen
Dat klinkt als een namaak van een crompouce?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:35 schreef TaMieke het volgende:
Ik zag laatst op insta een filmpje van een soort van broodje dat werd gevuld met een of andere choco creme (of mokka ofzo) en dan nog eens gedipt in chocola![]()
Geen idee waar je het kunt krijgen, maar ik wil het
Ja zou kunnen. Zo zag het er niet uit.... Ik moet gaan zoeken.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat klinkt als een namaak van een crompouce?
quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:33 schreef Puala het volgende:
[..]
ik ben ook een l vergeten zie ik flugel van dat drankje
Open sollicitatie een idee?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, er komt maar geen geschikte vacature voor mij hier in het dorp.
Zie er nu wel 1 3 dorpen verder, die interessant lijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |