Marco met zijn verwensnorretje.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, nog nooit van gehoord.
Wasda?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ga nog een Tilburgse bol halen
Half omdat ik nieuwsgierig ben, half omdat Den Bosch boos is
Even kotsen, brbquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Marco met zijn verwensnorretje.
Wat hebben ze nu weer geflikt die pisboeren?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Een te grote soes gevuld met chocolade room en gedipt in witte chocoladequote:
Je bent zelf een grote soes.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Een te grote soes gevuld met chocolade room en gedipt in witte chocolade
Dus omgekeerd van een Bossche bol
Wat verschilt dat van ene bosche bol?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent ook bekend met het eeuwige gezeik van de gemiddelde Bosschenaarquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat hebben ze nu weer geflikt die pisboeren?
Die zijn gevuld met slagroom en gedipt in pure chocoladequote:Op donderdag 8 februari 2024 09:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat verschilt dat van ene bosche bol?
ah! Fugelbollen zijn ook lekkerquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die zijn gevuld met slagroom en gedipt in pure chocolade
Hij is zelf de grootste....quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent ook bekend met het eeuwige gezeik van de gemiddelde Bosschenaar
ik las flügelbollen en dat leek me heel viesquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:31 schreef Puala het volgende:
[..]
ah! Fugelbollen zijn ook lekker
edit; oh ja niet voor jou want alcohol
Iedere polemiek met een nobele Bosschenaar begint iemand uit Tilburg al met 5-0 achterstandquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent ook bekend met het eeuwige gezeik van de gemiddelde Bosschenaar
Mijn god.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Een te grote soes gevuld met chocolade room en gedipt in witte chocolade
Dus omgekeerd van een Bossche bol
ik ben ook een l vergeten zie ik flugel van dat drankjequote:Op donderdag 8 februari 2024 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik las flügelbollen en dat leek me heel vies
We hebben nu ook een croissant gevuld met schrobbeler room, niet mijn dingquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:31 schreef Puala het volgende:
[..]
ah! Fugelbollen zijn ook lekker
edit; oh ja niet voor jou want alcohol
Bosch gezeik is andersquote:
Klinkt als friezenquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
We hebben nu ook een croissant gevuld met schrobbeler room, niet mijn ding
[..]
Bosch gezeik is anders
Die vinden dat ze alles anders moeten doen dan de rest en daar dan iedereen mee lastig vallen
Dat klinkt als een namaak van een crompouce?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:35 schreef TaMieke het volgende:
Ik zag laatst op insta een filmpje van een soort van broodje dat werd gevuld met een of andere choco creme (of mokka ofzo) en dan nog eens gedipt in chocola![]()
Geen idee waar je het kunt krijgen, maar ik wil het
Ja zou kunnen. Zo zag het er niet uit.... Ik moet gaan zoeken.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat klinkt als een namaak van een crompouce?
quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:33 schreef Puala het volgende:
[..]
ik ben ook een l vergeten zie ik flugel van dat drankje
Open sollicitatie een idee?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, er komt maar geen geschikte vacature voor mij hier in het dorp.
Zie er nu wel 1 3 dorpen verder, die interessant lijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |