Ja maar 4ebe en eten.. das ook niet gek hequote:Op donderdag 8 februari 2024 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4ebe was je al voor
en t stoepje staat hier ook op de markt
alleen kom ik daar natuurlijk nooit, want ik werk dan gewoon
omdat ik dus nooit naar t stopej kanquote:
Hier staat ie op zaterdag op de markt. Zie dat ze ook met chocola hebben. Toch eens naartoe gaan dan.quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4ebe was je al voor
en t stoepje staat hier ook op de markt
alleen kom ik daar natuurlijk nooit, want ik werk dan gewoon
hier is de markt op donderdag, dus dat schiet niet opquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier staat ie op zaterdag op de markt. Zie dat ze ook met chocola hebben. Toch eens naartoe gaan dan.
Het is eetbaarquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom weet jij wat woopies zijn?
Maar dan verzamelt er zich extra vocht in de koelkast, kun je dat weer schoonmakenquote:
Dit klopt wel.. munt bleef echt superlang goed (minstens 2 weken)quote:
Het lijden houdt nooit op.quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar dan verzamelt er zich extra vocht in de koelkast, kun je dat weer schoonmaken
Deden we in de horeca ookquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit klopt wel.. munt bleef echt superlang goed (minstens 2 weken)
Ik deed ze dan in een schoon bakje van de chinees.
Ik doe ze in van die vriezerzakjes, blijven ze ook langer goed.quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
niet met nog een beetje babi pangangsaus?quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:55 schreef TaMieke het volgende:
Ik "ken" alleen deze whoopies. Van die wannabe macarons.
https://www.laurasbakery.(...)-met-frambozencreme/
Heb ze nooit gehad dus geen idee hoe ze smaken.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja maar 4ebe en eten.. das ook niet gek he![]()
oke, nu wil ik ditquote:
Oh ja, dat is ook een optiequote:Op donderdag 8 februari 2024 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe ze in van die vriezerzakjes, blijven ze ook langer goed.
Getverquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet met nog een beetje babi pangangsaus?
Babi pangang spekquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Getver
Al heb ik wel echt al een paar weken cravings voor chinees eten
Ja en verder komen ze natuurlijk in t zuiden niet, dus er is nooit meer een markt in de buurt waar je wel heen kan.quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is de markt op donderdag, dus dat schiet niet op
Vanavond even maken danquote:
Oisterwijkquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vanavond even maken dan
Ik ga volgende week naar Oisterwijk. Even kijken of ik nog iets lekkers bij Robert kan scoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |