Hier in de buurt ligt ook de scheur van Uden.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is een tijd geleden iemand in een scheur in de aarde gevallen in dat dorp. Die is niet meer teruggevonden.
weer nieuwe uitbarsting?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:37 schreef Recce het volgende:
De lava gaat flink snel nu. Je kunt hier zien hoe de lava langs een weg stroomt. Echt indrukwekkend.
https://livefromiceland.is/webcams/fagradalsfjall
wat voor tickets?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:44 schreef Nattekat het volgende:
En ik heb net die tickets betaald, en ik word een meeting in getrokken die eigenlijk voor eerder gepland was, maar waar ik in eerste instantie niet nodig was.
Danku universum
wordt je flat opzij geduwdquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:48 schreef bitterbal het volgende:
stel je voor dat die rechter hier komt
[ afbeelding ]
Hoeveel asielzoekers passen daarop?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je vergeet de ------> [ afbeelding ]
quote:
Genoegquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hoeveel asielzoekers passen daarop?
leuk om naar te kijken, maar ik moet er niet aan denken om er op te zittenquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je nog gelezen dat er een 2e super-aarde is ontdekt?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is een tijd geleden iemand in een scheur in de aarde gevallen in dat dorp. Die is niet meer teruggevonden.
en dan meteen terug brengen?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het is de intentie die geldt :pquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:50 schreef Recce het volgende:
Ik denk niet dat dat dijkje veel gaat helpen.
Ik moest even lachen, maar dan om een andere redenquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier in de buurt ligt ook de scheur van Uden.
Gestapeld?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |