quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Pan bami naar beneden pleuren
ik heb echt nog geen idee waar ik naartoe wil op vakantiequote:Op donderdag 8 februari 2024 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Huurauto geboekt voor de vakantie![]()
![]()
Niks meer op de bucketlist staan?quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb echt nog geen idee waar ik naartoe wil op vakantie
Ga ook naar Griekjeslandquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, wanneer ik dat regelmatig doe heb ik minder last.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat vaker een beetje stretchen achter je pc. Da's je muis.
ik ga naar kwiwiquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, goed ideequote:
dan zou ik eerst eens een lijst moeten makenquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niks meer op de bucketlist staan?
Wij hebben mogelijk ook een bestemming gevonden.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, goed idee![]()
Zon, zee, mooie omgeving, vriendelijke mensen, eten en drankjes
nehquote:
quote:
of je kunt je fiets gewoon in Nederland laten, waar de weg plat isquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neh
[..]
ook aan gedacht, maar volgens kwiews was dat niet mooi als ik op de weg wilde fietsen, maar moest ik off road gaan.
Is volgens mij wel mooiquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan zou ik eerst eens een lijst moeten maken
maar ik wil sowieso met de auto om de fiets mee te nemen, dus zal niet heel ver gaan.
Ik was aan het denk over Tsjechie
Kijkquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wij hebben mogelijk ook een bestemming gevonden.
Maar Artic moet eerst zn paspoort vernieuwen voor we kunnen boeken volgens mij. (en het is pas voor oktober dus heeft ook geen haast)
wil ik niet.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
of je kunt je fiets gewoon in Nederland laten, waar de weg plat is
Vooral herkenning ook hoor, ik heb 'm zelf ook regelmatig.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, wanneer ik dat regelmatig doe heb ik minder last.
Maar nooit geen, dit is een "oude blessure"
We hebben een hotel in Pefkochori gevonden, wat vrij goedkoop is. Willen we auto huren zodat we wat vrijheid hebben enzoquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KijkWaar gaat de reis naar toe, of is dat nog even een verrassing voor ons?
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
We hebben een hotel in Pefkochori gevonden, wat vrij goedkoop is. Willen we auto huren zodat we wat vrijheid hebben enzo
klinkt als een pokemonquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
We hebben een hotel in Pefkochori gevonden, wat vrij goedkoop is. Willen we auto huren zodat we wat vrijheid hebben enzo
Onderweg.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga zo een enorme rib-eye kwekhard bakken, afblussen met roomboter, rijkelijk bemesten met peper en zout, kort snijden en op een kakelvers broodje oppeuzelen
Ook even kerstkaarten verbieden met dieren .. die worden tenslotte keihard uitgebuit en dat moet stoppen!!quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:13 schreef UitStraling het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-afgeschaft-worden
ik ben daar alleen in Malia en Cherso geweest, dat is hopelijk niet representatiefquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik houd het vooralsnog bij Kreta
Dat beviel erg goed
ik snap het wel, zat er vorige zomer nog op eentje en ik heb dat ding bereden alsof mijn leven er vanaf hingquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook even kerstkaarten verbieden met dieren .. die worden tenslotte keihard uitgebuit en dat moet stoppen!!
Agia Pelagia en Rethymnon zijn leuker, gok ik zoquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben daar alleen in Malia en Cherso geweest, dat is hopelijk niet representatief
Is daar beeldmateriaal van?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik snap het wel, zat er vorige zomer nog op eentje en ik heb dat ding bereden alsof mijn leven er vanaf hing
quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik snap het wel, zat er vorige zomer nog op eentje en ik heb dat ding bereden alsof mijn leven er vanaf hing
Malia was ook best leuk. Tot de zon onder ging en die Engelsen begonnen met zuipen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Agia Pelagia en Rethymnon zijn leuker, gok ik zo
Waar moeten de non binaire en de genderfluids op? om maar wat te noemen?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:20 schreef UitStraling het volgende:
"Volgens PETA zouden beelden van dieren vervangen moeten worden door autootjes, vliegtuigen, ruimteschepen, vallende sterren, bezems, bulldozers en regenbogen"
Alle lelijke vrouwen op de bezem, de stoere jongens op de bulldozer, de nerds op het ruimteschip en de zachte eitjes op de regenboog
Eenhoorns.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Waar moeten de non binaire en de genderfluids op? om maar wat te noemen?
Op de cactus?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Dankje doe maar 2quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even wat eieren met spek bakken
thnx,kom je ze brengen?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even wat eieren met spek bakken
quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:13 schreef UitStraling het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-afgeschaft-worden
blijven maar gewoon thuisquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
gaat het naar dat dorp?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:37 schreef Recce het volgende:
De lava gaat flink snel nu. Je kunt hier zien hoe de lava langs een weg stroomt. Echt indrukwekkend.
https://livefromiceland.is/webcams/fagradalsfjall
als ontbijt?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:37 schreef bitterbal het volgende:
Heb een vreetbui
heb al chips op en een flap
Ja, dat is wel een beetje spannend. Ze proberen nog dijken te maken om de lava tegen te houden.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:38 schreef bitterbal het volgende:
moet die vrachtwagen daar niet weg
ohquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, naar een energiecentrale en de Blue Lagoon.
Met wat voor snelheid gaat dat ongeveer?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:37 schreef Recce het volgende:
De lava gaat flink snel nu. Je kunt hier zien hoe de lava langs een weg stroomt. Echt indrukwekkend.
Dat varieert, maar net ging het op fietssnelheid of harder.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
Met wat voor snelheid gaat dat ongeveer?
Dat gaat idd best hard danquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat varieert, maar net ging het op fietssnelheid of harder.
Er is een tijd geleden iemand in een scheur in de aarde gevallen in dat dorp. Die is niet meer teruggevonden.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn verder nog geen gewonden of dode gevallen?
Zijn net mensenquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is een tijd geleden iemand in een scheur in de aarde gevallen in dat dorp. Die is niet meer teruggevonden.
Hier in de buurt ligt ook de scheur van Uden.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is een tijd geleden iemand in een scheur in de aarde gevallen in dat dorp. Die is niet meer teruggevonden.
weer nieuwe uitbarsting?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:37 schreef Recce het volgende:
wat voor tickets?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:44 schreef Nattekat het volgende:
En ik heb net die tickets betaald, en ik word een meeting in getrokken die eigenlijk voor eerder gepland was, maar waar ik in eerste instantie niet nodig was.
Danku universum
wordt je flat opzij geduwdquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:48 schreef bitterbal het volgende:
stel je voor dat die rechter hier komt
[ afbeelding ]
Hoeveel asielzoekers passen daarop?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je vergeet de ------> [ afbeelding ]
quote:
Genoegquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hoeveel asielzoekers passen daarop?
leuk om naar te kijken, maar ik moet er niet aan denken om er op te zittenquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je nog gelezen dat er een 2e super-aarde is ontdekt?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:43 schreef Recce het volgende:
[..]
en dan meteen terug brengen?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het is de intentie die geldt :pquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:50 schreef Recce het volgende:
Ik denk niet dat dat dijkje veel gaat helpen.
Ik moest even lachen, maar dan om een andere redenquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier in de buurt ligt ook de scheur van Uden.
Gestapeld?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |