Ik vind het nat en herfst.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een heerlijk fris voorjaarsweer jongens en meisjes
En dan zonder de vrolijke rode blaadjes en Halloween in het vooruitzicht.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het nat en herfst.
mij niet, dat was voor noorderlingenquote:
Ik eet wel thuisquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:17 schreef essnhills het volgende:
En ik ga vanavond met mijn speltbrood een tosti maken met pulled chicken, met denk ik paprikamarinade, en champignons, puntpaprika en kaas
Ja hier staat er nu vanaf 13u natte sneeuwquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mij niet, dat was voor noorderlingen
[..]
Ik eet wel thuis
Dit.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan zonder de vrolijke rode blaadjes en Halloween in het vooruitzicht.
ik lees 2x paprika, dus neequote:
WAARquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit.![]()
Al zag ik laatst wel roze bloesems
Met een dot Zaanse mayo? @fetXquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:17 schreef essnhills het volgende:
En ik ga vanavond met mijn speltbrood een tosti maken met pulled chicken, met denk ik paprikamarinade, en champignons, puntpaprika en kaas
quote:
Nou hier is het echt lekker anders hoorquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het nat en herfst.
quote:
Wat mot die mayo bij mijn eten?quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Met een dot Zaanse mayo? @:fetx
Ja hier in het park ook alquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit.![]()
Al zag ik laatst wel roze bloesems
In Sliedrecht, dus waarschijnlijk vol met PFASquote:
Ok, tot vanavond.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:17 schreef essnhills het volgende:
Lekker genietenquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Nou hier is het echt lekker anders hoor
Met wat erbij?quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:17 schreef essnhills het volgende:
Hotpants aanquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Morgen 13 graden, zweet ik m'n trui weer uit.
Ben je dadelijk zo'n Playmobil poppetje.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Sliedrecht, dus waarschijnlijk vol met PFAS
Hoef ik ook niet meer te werken, dus priem.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je dadelijk zo'n Playmobil poppetje.
Dat is hemels voer echt waar.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat mot die mayo bij mijn eten?@:LTVDK
Dit komt wel dichtbij.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Sliedrecht, dus waarschijnlijk vol met PFAS
Ik eet dus bij ess.quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:17 schreef essnhills het volgende:
Niet zwemmen in de slootjes en ook geen eieren of groenten uit de buurt etenquote:
wederom savooiekool, want die was te groot voor 1 dagquote:
Karbo met die bulgur - zooi met 34 miljoen miljard bacteriën, omdat Hassen zijn handen niet heeft gewassen na het wc bezoek.quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat is hemels voer echt waar.
Ja kan er ook een niet saaie AVG van makenquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
In praktijk zal het trouwens een saaie AVG worden.
Gekookte errepel?quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
In praktijk zal het trouwens een saaie AVG worden.
quote:
Dit is een FOK!-meme van @JR-Style-93quote:Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
bij mij zit dat stuk tussen mijn schouderbladen compleet vastquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ineens zin in een whopper
Maar ook in een massage, want mijn rechteronderrugspier doet stom en ik voel hem bij het ademhalen
Ook genieten.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
bij mij zit dat stuk tussen mijn schouderbladen compleet vast
Ahquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[..]
Dit is een FOK!-meme van @:Jr-style-93
Hier ook weer; volgende week pas weer naar de masseur toe.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
bij mij zit dat stuk tussen mijn schouderbladen compleet vast
Kan, maar dat kost moeite en daar heb ik de energie niet voor.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja kan er ook een niet saaie AVG van maken
Hey, die doet bij mij ook altijd stom. is de enige waar ik last van heb eigenlijk.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
mijn rechteronderrugspier doet stom
Wat vaker een beetje stretchen achter je pc. Da's je muis.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Hey, die doet bij mij ook altijd stom. is de enige waar ik last van heb eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |